XXL Nutrition

Breaking News Zeer zware aardbeving schrikt japan op

t*ring is echt niet normaal.

zag ik daar nou gewoon een compleet huis voorbij drijven?!

holy shit hawai staat op het punt geraakt te worden check die golven word steeds agressiever

nvt

Laatst bewerkt:
2012...

Teotwawki

Triest en het ergste is dat je weet dat het niet gaat meevallen qua slachtoffers. Wat een vernietiging.

We hebben een Japanse vriendin en ik hoop dat haar familie veilig is.

Triest en het ergste is dat je weet dat het niet gaat meevallen qua slachtoffers. Wat een vernietiging.

We hebben een Japanse vriendin en ik hoop dat haar familie veilig is.

Elk slachtoffer is te betreuren maar qua kracht valt het aantal slachtoffers mij nog mee. So far gaan ze uit van 95 en mogelijk 200-300 erbij. Stel dat het nog zou oplopen naar 2000 dan valt dan in het niets bij die van 2004.

Elk slachtoffer is te betreuren maar qua kracht valt het aantal slachtoffers mij nog mee. So far gaan ze uit van 95 en mogelijk 200-300 erbij. Stel dat het nog zou oplopen naar 2000 dan valt dan in het niets bij die van 2004.

Na de tsunami van 2004 spraken de eerste berichten ook over honderden doden. Het zal hier niet oplopen tot honderdduizenden maar het kan nog wel eens gaan tegenvallen. Er is aardig wat weggevaagd.

Willen de mods aub de achterlijke randdebielen die dit goed nieuws vinden op staande voet bannen aub, het niveau in dit subforum is al niet te danig hoog maar er mag toch wel een ondergrens vastgesteld worden vind ik. Dat sommigen te marginaal zijn om zich iets aan te trekken van wat niet onder hun eigen kerktoren gebeurt is hun probleem, maar daarom hoeven ze nog niet de slachtoffers van een verschrikkelijke ramp te schofferen. Mijn vrienden in Tokyo zijn OK, sommige van hun familieleden in Niigata iets minder.

Leuk is anders.

Inderdaad hopen dat het aantal slachtoffers niet extreem oploopt.

Terug
Naar boven