Russian Bear
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 243
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zie je wel vaker, zodra mensen gaan nadenken worden ze het vroeg of laat met me eens.

Ik vraag me serieus af wat er de hele dag in jouw hoofd omgaat. En durf je dat ook tegen je vrouw te zeggen?![]()
+1ze zou ook gewoon in stilte die droom kunnen najagen. Als ze het gehaald heeft hulde maar voor die tijd hoef ik er niet van te weten. Iedereen jaagt zo zijn eigen droom na maar daarvoor hoef je niet de hele tijd de attention wh*re uit te hangen.
Ik overdrijf het misschien een beetje maar ik meen serieus dat ik die hele internethetze ten opzichte van een gek meisje die iets 'uitdagends' doet echt om te kotsen vindt..zo klein allemaal.
QUOTE]
Ik vind dit ook. Bij t horen van de eerste x dat dat kind zo'n recordpoging wilde gaan doen was mn eerste gedachte: Onverstandig maar zelf weten.
Wat een analyse weer. Dus jij vindt die bedelactie wel door de beugel kunnen en maanden lang vakantie vieren in het Carabisch gebied is ook gewoon normaal. Natuurlijk allemaal leuk voor Laura Dekker maar dit heeft niks meer met een recordpoging te maken.
![]()
Even een tussentijds uitstapje op de Stad Amsterdam.
Zeg eerlijk, Claus, je bent gewoon aan het trollen.
Ik vind het wel mooi eerlijk gezegd, die meid heeft gewoon schijt aan alles en doet gewoon wat ze wilt.Dat gezeik over een meisje van 15 die haar droom najaagt, typisch kleinburgerlijk Nederland. De zure kleinburger verteld op het internet wel eventjes wat goed voor haar is, zijn meestal die types die nooit een risico hebben genomen of een droom hebben nagejaagd. Figuren met dit soort drives, vooral als het al zo vastberaden aanwezig is op zo'n jonge leeftijd, zijn dezelfde types die uitvindingen doen, die wetenschappelijke doorbraken bewerkstelligen, olympische overwinningen boeken of bestsellers schrijven.
En ja, ze kan ook zomaar doodgaan. Is niet geheel zonder risico's. Wel een stuk spannender dan al F5'end je gal spuwen om vervolgens weer je broodtrommeltje voor de volgende dag in te pakken.
!!Laura is er zo eentje die straks op haar 22e al een soort van eindbaas is. En dan niet zo'n lullige eindbaas van het eerste level, nee zo'n eindbaas der eindbazen, waar menigen een cheatcode voor moeten activeren om er langs te raken. Zo'n eindbaas.
Ik overdrijf het misschien een beetje maar ik meen serieus dat ik die hele internethetze ten opzichte van een gek meisje die iets 'uitdagends' doet echt om te kotsen vindt..zo klein allemaal.
Zo eentje die altijd haar zin tot het uiterste heeft doorgedreven en nog altijd haar zin gekregen heeft ook. Nou, nou, gaat me dat toch eens een eindbaas worden.
We houden contact. Ik stuur je over 10 jaar nog wel een keer een berichtje, wijs ik richting the top of the world, naar Laura en andere grootheden en wijs ik je op dit topic.