XXL Nutrition

Nieuws Zeilmeisje Laura Dekker + vader begrijpen niks van computers.

Zoek de verschillen. Europees president, juist ja. En ik word de nieuwe paus.
das nog altijd beter als onze voormalig Mininster President en voormalige kanditaat Europees President die van een scateboard valt!

We horen wel waar haar schip strand, hoop voor haar op de geplande locatie of een nog betere!
Zij heeft iig wel later iets te vertellen tegen haar kinderen... onze beste anekdote is dan misschien wel Blue monday 2011!

das nog altijd beter als onze voormalig Mininster President en voormalige kanditaat Europees President die van een scateboard valt!

We horen wel waar haar schip strand, hoop voor haar op de geplande locatie of een nog betere!
Zij heeft iig wel later iets te vertellen tegen haar kinderen... onze beste anekdote is dan misschien wel Blue monday 2011!
was balkendende die kloon van laatst???

Ze heeft wel propere kuiten voor een 15jarige ecto'ster

Vandaar.... nee dan sorry voor mijn spelfout!

haha klaaswitz aan het trollen...you gotta love it.

Op der rug kan ze genoeg geld bijverdienen en is ze niet afhankelijk van giften.

Ze streeft haar doel wel na, maar ze had de media veel meer moeten weigeren en gewoon doen wat ze wou, en gewoon gaan zeilen ipv feesten en ondertussen de laptop niet slopen om onder haar schoolwerk uit te komen. Dan komt ze een stuk serieuzer over, al trollt Klaas, hij had een paar pages terug wel een punt. Toch blijft het voor mij een attention wh*re (Laura).

haha klaaswitz aan het trollen...you gotta love it.

Hij meent het, schat ik in...

En terecht.

En natuurlijk houdt ze van de aandacht. Maar die geven wij ook. Net als wij die Michael Jackson gaven. En ja, misschien is er een steekje los bij haar, maar normaal waren Dali en Picasso gelukkig ook niet.

Als je afwijkt van de norm kan je inderdaad onmiddellijk in het rijtje van beroemde kunstschilders of geniale artiesten.

Als je afwijkt van de norm kan je inderdaad onmiddellijk in het rijtje van beroemde kunstschilders of geniale artiesten.

Nee dat zeg ik niet. Volkert vd Graaf wijkt ook af van de norm.

maar zij kiest er blijkbaar voor om niet onopgemerkt in de annalen te verdwijnen. Dat is te prijzen op de manier waarop ze dat doet.

Dat ze nog veel te leren heeft, staat vast op haar vijftiende. Maar ik denk dat als ze terug is, ze veel dertigers qua levenservaring aftroeft.

En wie weet waar ze toe in staat is? Beter dit soort gedrag stimuleren dan allemaal van die kindertjes die afgestompt van de havo komen.

Laatst bewerkt:
Hij meent het, schat ik in...

En terecht.

En natuurlijk houdt ze van de aandacht. Maar die geven wij ook. Net als wij die Michael Jackson gaven. En ja, misschien is er een steekje los bij haar, maar normaal waren Dali en Picasso gelukkig ook niet.
Tuurlijk meent ie het, maar je kan ook 'lichtelijk' overdrijven natuurlijk.

Dat gezeik over een meisje van 15 die haar droom najaagt, typisch kleinburgerlijk Nederland. De zure kleinburger verteld op het internet wel eventjes wat goed voor haar is, zijn meestal die types die nooit een risico hebben genomen of een droom hebben nagejaagd. Figuren met dit soort drives, vooral als het al zo vastberaden aanwezig is op zo'n jonge leeftijd, zijn dezelfde types die uitvindingen doen, die wetenschappelijke doorbraken bewerkstelligen, olympische overwinningen boeken of bestsellers schrijven.

En ja, ze kan ook zomaar doodgaan. Is niet geheel zonder risico's. Wel een stuk spannender dan al F5'end je gal spuwen om vervolgens weer je broodtrommeltje voor de volgende dag in te pakken.

Als je 15 jaar bent is je prefrontale cortex helemaal nog niet ontwikkeld. Dus je beseft de gevolgen van je beslissingen nog niet helemaal. Die moeten dan ook genomen worden door de ouders. Iedereen op die leeftijd wil wel leuke, uitdagende en nieuwe dingen doen. Maar daarvoor zijn je ouders er. Om je te behoeden voor de dingen die wel eens zwaar fout kunnen aflopen.

Op latere leeftijd als ze volledig kan beseffen wat de gevolgen kunnen zijn, dan kan ze nog altijd gaan. Als ze de drijfveer heeft en het is dan nog haar droom. Bepaalde dingen die ik vroeger wou doen of gedaan heb op die leeftijd zou ik het nu niet in men hoofd halen om nu te doen.

Laatst bewerkt:
Als je 15 jaar bent is je prefrontale cortex helemaal nog niet ontwikkeld. Dus je beseft de gevolgen van je beslissingen niet helemaal. Die moeten dan ook genomen worden door de ouders. Iedereen op die leeftijd wil wel leuke, gevaarlijke dingen doen. Maar daarvoor zijn je ouders er, om je te behoeden voor die dingen.

Daar valt best wat voor te zeggen maar wellicht dat je het gemist hebt in België maar hier in Nederland, vooral op het internet op grote blogsites en zo, is er een soort van hetze ontstaan persoonlijk gericht aan dat meisje zelf. Daar heb ik het over. Volgens mij was dat niet zo moeilijk te onttrekken uit dit topic, ik vind het getuigen van gebrek aan respect voor mij en mijn topic dat je kennelijk niet de moeite hebt genomen om dit topic echt door te lezen. Of heb je ook nog wat beperkingen in je pre-frontale cortex?

Klaas > HIV

Daar valt best wat voor te zeggen maar wellicht dat je het gemist hebt in België maar hier in Nederland, vooral op het internet op grote blogsites en zo, is er een soort van hetze ontstaan persoonlijk gericht aan dat meisje zelf. Daar heb ik het over. Volgens mij was dat niet zo moeilijk te onttrekken uit dit topic, ik vind het getuigen van gebrek aan respect voor mij en mijn topic dat je kennelijk niet de moeite hebt genomen om dit topic echt door te lezen. Of heb je ook nog wat beperkingen in je pre-frontale cortex?

Ik heb het topic in de rapte doorgelezen. Ik heb er niet kiunnen op uitmaken dat jij doelt op de mensen die het meisje persoonlijk aanvallen.

Voor jou zal ik het is zorgvuldig lezen;) Het is nog vroeg he.

Ja ok, uit je eerste antwoord kan ik eigenlijk al uitmaken dat je doelt op de mensen die haar drive beoordelen. Ik ken haar niet dus kan haar niet beoordelen:) Maar idd zij verdiend het niet om persoonlijk aangevallen te worden. Ze heeft een droom en een drive, dus waarom zou je daar niet naar streven. Dat de ouders het toelaten is haar fout niet.

Maar uit je eerste post en de rest zou je kunnen interpreteren dat je vind dat ze het mag doen. Aan sommigen hun reactie te zien ben ik de enigste niet;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven