AndroidHealthClinic

Nieuws Zeilmeisje Laura Dekker + vader begrijpen niks van computers.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vraag me eigenlijk af in hoeverre ze nu zelf verantwoordelijk is voor die aandacht. Natuurlijk in een bepaalde mate, maar ik krijg toch de indruk dat het vooral de media is die juist heel graag op de hoogte wil blijven van Laura. of zou Laura "Jean D'arc" Dekker zelf die media elke keer opzoeken?

Ze krijgt vrij weinig media-aandacht hoor, in ieder geval een stuk minder dan de Dekkers hadden gehoopt. Ze wilden teveel en nu moeten ze bedelen om donaties, anders had Eyeworks wel wat geld ingebracht.

Verder zoeken ze inderdaad zelf de media op, papa Dekker moet toch aandacht blijven vragen zodat ze weer een nieuwe laptop kunnen kopen.

:hitit: en keihard !
:ds:

Dan kom je uit Limburg en dan ben je ook nog een pedofiel...sommigen hebben ook gewoon alles tegen.

Zoek de verschillen. Europees president, juist ja. En ik word de nieuwe paus.

Meisjes van 15 die een beetje van aandacht genieten, dat meen je toch niet he? Zou dit niet gewoon gefotoshopped zijn? :eek:

Ze steekt overigens niet de kop boven het maaiveld uit, ze probeert gewoon het maaiveld leeg te roven. Maar ja anders gaat ze weer in zichzelf snijden, dat geeft ook zo'n rommel.

Ga toch weg.. "parasiet", een kind van 15 met een doorgeschoten eigen willetje. Dat meisje volgt gewoon haar hart, alsof ze onderhands doelbewust bezig is om de hardwerkende kleinburger uit te kleden :roflol:

Meisjes van 15 die een beetje van aandacht genieten, dat meen je toch niet he? Zou dit niet gewoon gefotoshopped zijn? :eek:
Als zij ooit iets serieus bereikt (en dan heb ik het niet over een recordje breken) in het leven dan geef ik je een gratis elite account, als je dat tegen die tijd nog wilt ;)

Klaaswitz je maakt me echt bang met je posts vandaag is alles goed met je?
Je klinkt zo.... menselijk?

Als zij ooit iets serieus bereikt (en dan heb ik het niet over een recordje breken) in het leven dan geef ik je een gratis elite account, als je dat tegen die tijd nog wilt ;)

Hahaha daar hou ik je aan :D

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

Klaaswitz je maakt me echt bang met je posts vandaag is alles goed met je?
Je klinkt zo.... menselijk?

Als er hier iemand menselijk is, dan ben ik dat wel Patrick. Je wil niet weten hoe vaak ik jankend achter m'n toetsenbord heb gezeten halverwege verhitte discussies.

Ga toch weg.. "parasiet", een kind van 15 met een doorgeschoten eigen willetje. Dat meisje volgt gewoon haar hart, alsof ze onderhands doelbewust bezig is om de hardwerkende kleinburger uit te kleden :roflol:

Haar vader wel.

http://www.hpdetijd.nl/2009-09-02/kuitenbrouwer-over-laura-dekker

Verder moet je kinderen met doorgeschoten eigen willetjes gewoon aan de ketting leggen of het moeten van het kaliber Jessica Watson zijn die wel gewoon een nonstoptocht volbracht.

Haar vader wel.

http://www.hpdetijd.nl/2009-09-02/kuitenbrouwer-over-laura-dekker

Verder moet je kinderen met doorgeschoten eigen willetjes gewoon aan de ketting leggen of het moeten van het kaliber Jessica Watson zijn die wel gewoon een nonstoptocht volbracht.

HP/De Tijd, dat is toch dat prietpraterig k*tblaadje waar 'topjournalist' Frank Verhoef werkzaam is?

Desalniettemin, ik heb het puur over Laura "Jeanne D'arc" Dekker, dat meisje waarop de meesten hun internetwoede richten. Niet haar familie.

Laatst bewerkt:
HP/De Tijd, dat is toch dat prietpraterig k*tblaadje waar 'topjournalist' Frank Verhoef werkzaam is?

Ja het kan niet tippen aan de Maarten natuurlijk :roflol:

Maar stort even 10 euro in het Laurafonds, misschien kan ze haar verblijft daarmee nog wat langer rekken. Of misschien kan ze een nieuwe laptop kopen omdat de hacker weer heeft toegeslagen.

Nee, dat kan inderdaad niet tippen aan de Maarten, en dan neemt De Maarten zichzelf nog een stuk minder serieus dan dat plaatje in verval.

Ik heb al een keer 35 euro overgemaakt naar die Laurarekening.

Justin Bieber en Laura Dekker. Ik zie overeenkomsten. Misschien kunnen ze een deal sluiten.

besturingssysteem herinstalleren was ook goed hoor ipv nieuw laptop

Terug
Naar boven