MuscleMeat

Zeitgeist

Haha , net alsof de waarheid ooit in de media komt. ( tenzij je natuurlijk aan de top zit kom je dit niet te weten ). Zoals ik al gezegd heb zolang we in dit systeem qua geld enz gaan we de waarheid niet krijgen van de media. En welke kranten zijn dit trouwens want in elke krant die ik kijk zie ik steeds weer dezelfde bullshit.

edit : Daar zeg je het nu , alle informatie wordt gegeven via de media en mensen vragen zich er nooit vragen bij. Zoals ik al zei , weet je wat het woord 'government' betekent?

Zoals ik al zei, je moet de weg weten in de media. En natuurlijk weet je nooit zeker wat waar is. De media laten zich vaak meeslepen in allerlei propaganda en desinformatie. Wie daar helemaal in uitblinken zijn trouwens de complottheoristen, die gebruiken elk stukje informatie die hen uitkomt tot een gedrocht van een 'waarheid', en laten alle andere informatie die het tegenspreekt voor het gemak buiten beschouwing.

Het zijn niet zozeer de media die het probleem vormen, maar de goedgelovigen die alles voor zoete koek slikken en zich makkelijk laten meeslepen met de wind die op dat moment waait.

Hoe komt iedereen opeens aan de informatie dat die landen geen kernwapens hebben?
Omdat de media dat zegt?

Je weet maar nooit..
Maar wat ik wel weet is dat noord korea al een tijdje een project heeft lopen en Iran zo ook.

Kan het nog abstracter? Indien je met zulke argusogen en beargumentering te werk gaat kan je vrijwel elke militaire invasie in een land rechtvaardigen. Ik zie het al voor me de VS valt alle landen in het midden oosten en azie binnen onder het mom van ''je weet maar nooit'' of ze kernwapen hebben.

Kan het nog abstracter? Indien je met zulke argusogen en beargumentering te werk gaat kan je vrijwel elke militaire invasie in een land rechtvaardigen. Ik zie het al voor me de VS valt alle landen in het midden oosten en azie binnen onder het mom van ''je weet maar nooit'' of ze kernwapen hebben.

Was ook de reden voor de invasie van irak ( niet 9/11 zoals veel amerikanen nog steeds denken ). En dat hij er met een verontschuldiging vanaf komt kan volgens mij ook niet.

Wat heb je lopen roken?
Ik rechtvaardig helemaal niemand.
Waar de **** heb je het zoiezo eigenlijk over?

Dat krijg je als je zo slap lult apfelstrudel. Niemand kan meer een touw vastknopen aan wat je eigenlijk wil zeggen. Je gaf zelf al eerder aan dat je eigenlijk niks zegt. Probeer een keer wat duidelijker te zijn ipv losstaande statements te maken waar je alle kanten mee uit kan. :)

Dat krijg je als je zo slap lult apfelstrudel. Niemand kan meer een touw vastknopen aan wat je eigenlijk wil zeggen. Je gaf zelf al eerder aan dat je eigenlijk niks zegt. Probeer een keer wat duidelijker te zijn ipv losstaande statements te maken waar je alle kanten mee uit kan. :)
Iedereen doet alsof ze alles cker weten en ik vraag me af wat hun bronnen zijn.

Ohw ja: Zeitgeist sucks. Ook die eerste 60 minuten. Een bij elkaar geraapt zooitje gelogen onzin. Omdat het zo anti-religieus als de pest is, klinkt het prettig in de oren (I admit), maar come on.

Ohw ja: Zeitgeist sucks. Ook die eerste 60 minuten. Een bij elkaar geraapt zooitje gelogen onzin. Omdat het zo anti-religieus als de pest is, klinkt het prettig in de oren (I admit), maar come on.

Ze hebben het hier over de eerste 60 minuten van de nieuwe Zeitgeist film (Zeitgeist ADDENDUM). Ben het met de anderen eens dat de eerste 60 minuten daar van goed zijn. Heeft vrij weinig met conspiracy te maken, gewoon over het monetair syteem dat nogal corrupt is. Na die 60 minuten hebben ze het over een resource samenleving zonder een monetair systeem blabla.
[Link niet meer beschikbaar]

Kan me niet schelen of het waar is die complottheorie in Zeitgeist. Vind niets erg aan een globale eenheid. Geschiedenis heeft aangetoond dat absolute macht nooit goed is, maar ik heb moeite om te leren uit de geschiedenis, het is zoals overtuigd zijn dat elk meisje je gaat bedriegen nadat je bedrogen bent geweest door je eerste vriendinnetje... een geloof dat natuurlijk onwaarschijnlijk dom is en -behalve dan op geschiedenis- op niets rationeel is gebaseerd. Bovendien ga ik me niet druk maken in eventuele samenzweringen want ik zal er nooit iets kan kunnen doen om het tegen te houden. Zo lang ik mijn videospelletjes kan spelen, mijn meisje kan vastnemen, met mijn vrienden kan lachen, gaan trainen en ter tijd en ter stond eens kan gaan werken, dan ben ik content.

We praten hier over de tweede film ;)

Mijn excuses. Ik doel op de bijbel en de 9/11 bullcrap in de film. Dat is overigens reden genoeg is om de rest van de film te negeren. Iemand die z'n bronnen zo slecht lijkt te checken moet gewoon keihard genegeerd worden.

Kan me niet schelen of het waar is die complottheorie in Zeitgeist. Vind niets erg aan een globale eenheid. Geschiedenis heeft aangetoond dat absolute macht nooit goed is, maar ik heb moeite om te leren uit de geschiedenis, het is zoals overtuigd zijn dat elk meisje je gaat bedriegen nadat je bedrogen bent geweest door je eerste vriendinnetje... een geloof dat natuurlijk onwaarschijnlijk dom is en -behalve dan op geschiedenis- op niets rationeel is gebaseerd. Bovendien ga ik me niet druk maken in eventuele samenzweringen want ik zal er nooit iets kan kunnen doen om het tegen te houden. Zo lang ik mijn videospelletjes kan spelen, mijn meisje kan vastnemen, met mijn vrienden kan lachen, gaan trainen en ter tijd en ter stond eens kan gaan werken, dan ben ik content.

Dat kan je nu nog maar binnen 10jaar vergeet het maar en het zal dan zover gekomen zijn door een mentaliteit als de uwe.En ik weet al wie dan het luidst zal roepen...juist ja.

Mensen reageren pas als het te laat is en dat is het grote probleem op deze planeet.

Dat kan je nu nog maar binnen 10jaar vergeet het maar en het zal dan zover gekomen zijn door een mentaliteit als de uwe.En ik weet al wie dan het luidst zal roepen...juist ja.

Mensen reageren pas als het te laat is en dat is het grote probleem op deze planeet.

Binnen 10 jaar kan ik die simpele dingen niet meer doen? :roflol
Btw probeer me geen schuld in mijn schoenen te schuiven, ik steun geen enkel overheid/autoriteit en ben zeker niet verantwoordelijk voor wat anderen doen, bovendien kan jij noch ik zeggen wat er binnen 10 jaar gaat gebeuren.

Ik vind het eerder een probleem als mensen gaan reageren vóór dat het henzelf aanbelangt: op den duur word je opgepakt voor een moord die nog moet gepleegd worden, kan je geen videospelletjes meer spelen want je zou je maar eens moeten inspireren en het uitvoeren in het echte leven, kan je geen vrienden meer hebben want ze zouden van je kunnen profiteren, mag je niet meer met de wagen rijden want je zou wel eens iemand kunnen omver rijden, mag je niet meer buiten van je vriendin want je zou wel eens iemand anders kunnen tegenkomen, dan laat je jezelf nu opereren voor de tumor die je op je 80ste zal krijgen. Uiteindelijk is het enige goede wat je kan doen in je zetel zitten, er niet meer uitkomen en zwijgen. Maak je wat minder zorgen, dat is hetgeen dat jouw leven en wsl dat van anderen aangenamer zal maken en dan verwijt je andere mensen geen dingen die nog niet zijn gebeurd en waar niemand van weet of ze gaan gebeuren.

Het filmpje Zeitgeist is zeer interessant, maar waarom zou je meer geloof hechten aan dat filmpje dan aan de media, welke belangen hadden de makers dan? Je kiest tussen twee geloven, ofwel geloof je in een complot ofwel niet. Als men nu gaat handelen tegen een mogelijk complot, dan wordt het een self fullfilling prophecy komt er pas ellende omdat er dan verschillende kampen tegen elkaar worden opgezet.

Terug
Naar boven