- Waardering
- 52
Haha , net alsof de waarheid ooit in de media komt. ( tenzij je natuurlijk aan de top zit kom je dit niet te weten ). Zoals ik al gezegd heb zolang we in dit systeem qua geld enz gaan we de waarheid niet krijgen van de media. En welke kranten zijn dit trouwens want in elke krant die ik kijk zie ik steeds weer dezelfde bullshit.
edit : Daar zeg je het nu , alle informatie wordt gegeven via de media en mensen vragen zich er nooit vragen bij. Zoals ik al zei , weet je wat het woord 'government' betekent?
Zoals ik al zei, je moet de weg weten in de media. En natuurlijk weet je nooit zeker wat waar is. De media laten zich vaak meeslepen in allerlei propaganda en desinformatie. Wie daar helemaal in uitblinken zijn trouwens de complottheoristen, die gebruiken elk stukje informatie die hen uitkomt tot een gedrocht van een 'waarheid', en laten alle andere informatie die het tegenspreekt voor het gemak buiten beschouwing.
Het zijn niet zozeer de media die het probleem vormen, maar de goedgelovigen die alles voor zoete koek slikken en zich makkelijk laten meeslepen met de wind die op dat moment waait.