AndroidHealthClinic

Zeitgeist

dus de taliban is wel in staat de WTC neer te halen maar een kernbom op amerika gooien zouden ze niet doen?

een oorlog eindigen kan je moeilijk gaan vergelijken met terrorisme

extra troepen naar afghanistan sturen is volgens mij wel "iets" belangrijker dan dat geld te gaan investeren in ziektes, de situatie met de taliban daar loopt uit de hand en extra troepen zijn er dringend nodig, indien je de situatie nog niet kent dat land is een kernmacht en mag absoluut niet in de handen van de taliban vallen die ondertussen maar blijft uitbreiden

'indien je de situatie nog niet kent' afghanistan heeft kernwapens? :roflol:

Afghanistan heeft geen kernwapens, nooit gehad ook, hoe kom je daar in godsnaam bij? De Taliban zijn juist verdreven als machthebbers, ze hebben het land een aantal jaren met harde hand geregeerd. Dat weet je kennelijk ook niet als je denkt dat Afghanistan een kernmacht is. Het heeft weinig zin om met iemand te discussiëren die zo weinig weet, maar laat ik het toch proberen, dan ben je tenminste iets minder onwetend.

Verder is het trouwens niet zo dat ik zeg dat de Taliban met rust moeten worden gelaten, want het zijn gestoorde lui die een schrikbewind hielden in Afghanistan, en trainingskampen voor terroristen toelieten. Maar om te zeggen dat de falende 'opbouwmissie' in Afghanistan belangrijker is dan het bestrijden van ziektes is echt hilarisch. Het is trouwens ook onzin dat de situatie daar uit de hand loopt. Die is vrij stabiel.

Vanwege al de verschillende kampen is het haast onmogelijk om Afghanistan goed op te bouwen, ik vraag me af of meer troepen daar aan zouden meehelpen. Beste is nog terug trekken en laat ze zichzelf maar de t*fus in helpen, daar zijn ze zo goed in gebleken de afgelopen jaren.

Trouwens alle wapens die afghanistan bezit hebben ze van de VS gekregen, vraag me af of de VS zo dom zou zijn om ze kernwapens in handen te douwen.

Vanwege al de verschillende kampen is het haast onmogelijk om Afghanistan goed op te bouwen, ik vraag me af of meer troepen daar aan zouden meehelpen. Beste is nog terug trekken en laat ze zichzelf maar de t*fus in helpen, daar zijn ze zo goed in gebleken de afgelopen jaren.

Trouwens alle wapens die afghanistan bezit hebben ze van de VS gekregen, vraag me af of de VS zo dom zou zijn om ze kernwapens in handen te douwen.

Het is algemeen bekend dat Afghanistan geen kernmacht is, behalve bij 'expert' MeDieViL.

Dit gaat hetzelfde op als met het geplande raketschild in de oude sattelietlanden Polen en Tsjechie van de Sovjet Unie pal naast Rusland. Dit raketschild moet de veiligheid waarborgen van langeafstandsraketten van schurkstaten als Iran en Noord-Korea. Theoretisch beschikt noch Iran noch Noord-korea over deze raketten. Enkele voorstellen van Rusland om deze ergens anders te stationeren zijn van de hand gedaan door de VS. Gehopelijk ziet Obama van het raketschild in Polen en Tsjechie af anders zie ik de komende decennia somber in.

Hoe komt iedereen opeens aan de informatie dat die landen geen kernwapens hebben?
Omdat de media dat zegt?

Je weet maar nooit..
Maar wat ik wel weet is dat noord korea al een tijdje een project heeft lopen en Iran zo ook.

Was geen punt, gewoon een opmerking:roflol:

Ah, ok. Je zegt dus dat je eigenlijk niks zegt? :scratch:

Hoe komt iedereen opeens aan de informatie dat die landen geen kernwapens hebben?
Omdat de media dat zegt?

Je weet maar nooit..
Maar wat ik wel weet is dat noord korea al een tijdje een project heeft lopen en Iran zo ook.

Dus jij hebt je informatie ergens anders vandaan dan uit de media? Jij hoort wat er echt aan de hand is van een kuchende man in een lange jas?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kernmacht

Zoals blijkt uit de link heeft Afghanistan geen kernmacht, en wordt het zelfs niet eens verdacht het te zijn. Maar jij zal het wel beter weten, jij laat je immers niet verblinden door de media. :roflol:

'indien je de situatie nog niet kent' afghanistan heeft kernwapens? :roflol:

Afghanistan heeft geen kernwapens, nooit gehad ook, hoe kom je daar in godsnaam bij? De Taliban zijn juist verdreven als machthebbers, ze hebben het land een aantal jaren met harde hand geregeerd. Dat weet je kennelijk ook niet als je denkt dat Afghanistan een kernmacht is. Het heeft weinig zin om met iemand te discussiëren die zo weinig weet, maar laat ik het toch proberen, dan ben je tenminste iets minder onwetend.

Verder is het trouwens niet zo dat ik zeg dat de Taliban met rust moeten worden gelaten, want het zijn gestoorde lui die een schrikbewind hielden in Afghanistan, en trainingskampen voor terroristen toelieten. Maar om te zeggen dat de falende 'opbouwmissie' in Afghanistan belangrijker is dan het bestrijden van ziektes is echt hilarisch. Het is trouwens ook onzin dat de situatie daar uit de hand loopt. Die is vrij stabiel.
ik bedoelde dus pakistan

@beginnerbb
"naar de t*fus helpen" is met andere woorden pakistan in handen laten vallen van de taliban zodat ze daar int bezit zijn van kernwapens

lijkt me echt een ideaal plan:rolleyes:

dus de taliban is wel in staat de WTC neer te halen maar een kernbom op amerika gooien zouden ze niet doen?

een oorlog eindigen kan je moeilijk gaan vergelijken met terrorisme

Ik geloof niet in het hele 9/11 zaakje , veel te veel gaten in het originele verhaal. En nee imo weten ze al ze dit zouden doen niet alleen de overheid zou wraak willen ( problem action solution 9/11 ) maar ook de mensen. En dat zou met minstens gelijke wapens zijn.

Veel van wat je op de grote media zenden ziet klopt gewoon helemaal niet en dat zal zo blijven zolang het in deze wereld draait om winst/geld en om de echte 'macht' te vinden in de wereld moet je niet kieken naar wie er op tv komt maar het geld volgen.

Dus jij hebt je informatie ergens anders vandaan dan uit de media? Jij hoort wat er echt aan de hand is van een kuchende man in een lange jas?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kernmacht

Zoals blijkt uit de link heeft Afghanistan geen kernmacht, en wordt het zelfs niet eens verdacht het te zijn. Maar jij zal het wel beter weten, jij laat je immers niet verblinden door de media. :roflol:
Nee ik vroeg me gewoon af hoe iedereen aan zijn informatie komt.

Maarja, aangezien jij wikipedia als bron gebruikt weet ik al genoeg.

hangt ervan af wat je geloofd natuurlijk, ik vind zelf zo'n afwijkende complottheoriesites een pak minder geloofwaardig dan de media en de regering

al is de situatie daar op dit moment stabiel dan loopt het toch uit de hand moest amerika daar terugtrekken, extra troepen en alles afhandelen is de boodschap

Minder geloofwaardig dan media en regering meen je dit ? Weet je trouwens wat het woord ' government ' betekent?

Hij heeft groot gelijk. Als je de weg weet in de media kom je aan redelijk betrouwbare informatie hoor. Zo'n complottheoriesite is trouwens ook onderdeel van de media, als jij die liever gelooft dan een combinatie van gerenommeerde kranten bijvoorbeeld moet je dat zelf weten...

Alle informatie die we krijgen gaat via de media, behalve dat wat we direct face to face van iemand anders horen. Als je denkt dat de media alleen liegen kun je dus het beste alleen nog maar dingen aannemen van mensen die het in je oor fluisteren, krijg je vast een goed wereldbeeld van.

Hij heeft groot gelijk. Als je de weg weet in de media kom je aan redelijk betrouwbare informatie hoor. Zo'n complottheoriesite is trouwens ook onderdeel van de media, als jij die liever gelooft dan een combinatie van gerenommeerde kranten bijvoorbeeld moet je dat zelf weten...

Haha , net alsof de waarheid ooit in de media komt. ( tenzij je natuurlijk aan de top zit kom je dit niet te weten ). Zoals ik al gezegd heb zolang we in dit systeem qua geld enz gaan we de waarheid niet krijgen van de media. En welke kranten zijn dit trouwens want in elke krant die ik kijk zie ik steeds weer dezelfde bullshit.

edit : Daar zeg je het nu , alle informatie wordt gegeven via de media en mensen vragen zich er nooit vragen bij. Zoals ik al zei , weet je wat het woord 'government' betekent?

Nee ik vroeg me gewoon af hoe iedereen aan zijn informatie komt.

Maarja, aangezien jij wikipedia als bron gebruikt weet ik al genoeg.

Ok man, goed argument, ik haal inderdaad al m'n info van Wikipedia, ik weet niet eens hoe ik een scheet moet laten zonder die site. Gelukkig heb jij wel betrouwbare bronnen en kun je ons ff uiteleggen hoe de vork echt in de steel zit.

Terug
Naar boven