Fitness Seller

Zekerheidje

Bezoekers in dit topic

hangt ervan af hoe hij rekent. Als hij telkens 1.1ml optrekt om 1ml te zetten, heb je na 9 injecties 9ml gezet maar er wel 9.9 uit gekregen :D
Precies. Zo hoort het. Als ik 500mg wil zetten pak ik voor de zekerheid 4ml ipv 2ml, gewoon het zekere voor het onzekere. :D
 
hangt ervan af hoe hij rekent. Als hij telkens 1.1ml optrekt om 1ml te zetten, heb je na 9 injecties 9ml gezet maar er wel 9.9 uit gekregen :D

Die fout maakte ik in het begin ook. 1.1 / 1.2 ml injecteren denkende dat het 1.0 was. En op het einde mauwen dat ik tekort kwam
 
Ja ik ben helemaal in de war. Vriend van me vertelde me dat een gehele vial geinjecteerd moet worden, welke gedoseerd is met 250mg/ml en een hoeveelheid van 10ml heeft. Kan toch nooit dat je dan een gehele vial inject of ben ik nou achterlijk
Fijne vriend ! :D Goed dat je het hier even checked!
 
Hahaha voor je t weet heb ik 2500mg in m'n lichaam zitten. Begin van de week m'n eerste inject 500mg gepakt dus ben benieuwd wat t zetje in m'n rug gaat brengen :)
 
Gewoon secuur zijn met optrekken.
 
Hahaha voor je t weet heb ik 2500mg in m'n lichaam zitten. Begin van de week m'n eerste inject 500mg gepakt dus ben benieuwd wat t zetje in m'n rug gaat brengen :)
overleef je wel.
 
niet dat ik het aanraad tho
 
Back
Naar boven