XXL Nutrition

Zelf geknutself fullbody schema: yay or nay? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het is bij step ups moeilijk om een goede ROM te krijgen en niet steeds meer met het achterste been af te zetten.
Als het je lukt zoveel mogelijk je voorste been te gebruiken voel je het verschil, maar cheaten dreigt.

Een andere tip bij step ups die ik tegenkwam is nooit het gewicht te laten hangen, dan ga je momentum gebruiken, dus een barbell op je rug of bb, kb of db in een front rack, rugzak of gewicht vest kan ook.

Volgens mij hebben we in een eerder gesprek hierover ook een filmpje met opties besproken, maar we dwalen erg af van de vraag van TS.
 
Bedankt voor de vele replies, hier ga ik zeker 't nuttige uithalen!

Helaas heb ik geen toegang tot een kabelsysteem, voorlopig toch, en behelp ik me met een barbell en dumbbells tot 25kg schat ik.
Ik heb een home gym, beste

1. Lunges vervangen door front squats.
2. Borst op dag B wordt dumbbell flys + close grip bench press, OHP behouden?
3. Step ups kan ik voorlopig wel doen op trappen, of grote stukken hout, ook efficiënt?
4. Er werd gevraagd om ergens een leg curl bij te voegen. Op welke dag? Ik dacht dat bij dag A Romanian Deadlift Hamstrings, Glutes en onderrug aanpakt en bij dag B Deadlift en achteraf gezien de kniesloper Lunges?
5. Lateral Raises op dag A
 
Ff bumpen.

Zijn er te veel oefeningen in de schema's vergeleken met vele oefeningen die je terugvindt op 't internet?
 
Back
Naar boven