MuscleMeat

zelfvertrouwen nodig hoe?????

Waarom denk je dat een pil je gaat helpen met je problemen? Je moet je angsten zelf overwinnen. Maak je gewoon niet zo druk en ga naar dat feest. Desnoods ga je niet dansen maar gewoon een beetje chillen, met mensen praten en drink gewoon een paar glazen mee (Je gaat niet dood van een paar biertjes). :D

Keihard trainen, breed worden = veel zelfvertrouwen
En preworkout zorgt bij mij voor nog meer zelfvertrouwen (maxime v2)

Waarom denk je dat een pil je gaat helpen met je problemen? Je moet je angsten zelf overwinnen. Maak je gewoon niet zo druk en ga naar dat feest. Desnoods ga je niet dansen maar gewoon een beetje chillen, met mensen praten en drink gewoon een paar glazen mee (Je gaat niet dood van een paar biertjes). :D

echt een advies van niks voor iemand die geen zelfvertrouwen heeft, je weet zijn situatie helemaal niet. Het lijkt me heel waarschijnlijk dat hij helemaal niet zo goed in de groep ligt.
Plus bij een gebrek aan zelfvertrouwen heb je meestal een mindset van 'wat denken de mensen van mij' en dan is "chillen" niet echt een optie.

Mijn advies: ga er gewoon naartoe zonder enige verwachtingen, wees erop voorbereid dat je je niet op je gemak gaat voelen en wanneer het gebeurt neem wat afstand van dat gevoel. Een gevoel is niet meer en niet minder dan een gevoel, je moet er niet zoveel belang aan hechten.
Als je daar wat goede vrienden hebt, praat er wat mee maar voel je zeker niet genoodzaakt om de hele avond lang te lullen. Gewoon met een drankje in je hand genieten van de muziek en/of sfeer is niks mis mee.

Maarja misschien is het makkelijker om wat advies te geven als we weten hoe je situatie precies is. Heb je een brede vriendenkring? Wat voor feest is het? hoe lig je daar in de groep? waarom drink je precies geen alcohol? hoe laag is je zelfvertrouwen precies?

je moet gewoon schijt hebben. als je een blauwtje loopt leer je daar gewoon van. nee heb je, ja kun je krijgen. ik neem iig aan dat dit topic over vrouwtjes versieren gaat. moet zeggen dat ik zelf ook wel moeite heb om erop af te stappen hoor.

Your not approaching shit, just remeber your a sick c*nt!

Dat dus. Serious.

Je hebt goede stats gast, dus je valt waarschijnlijk op tussen de rest waar je uit gaat. Gewoon lekker fistpumpen en los gaan, zie je een leuke meid gewoon op afstappen en een praatje maken. Lukt het niet? Door naar de volgende en je zeker niet laten demotiveren!!

Laten we wel zijn, angelus weet wel waar die het over heeft. Onze eigen social-r*tard en textbook-pua.

Als dit feest en het zelfvertrouwen op dat moment zo belangrijk is waarom drink je dan niet gewoon een keer? Het is in dit geval gewoon de perfecte oplossing.

The Game lezen

ben minder socially retarded als dat ik hier overkom hoor, vraag maar aan de dbbers die me irl kennen:D

aankweken van een afhankelijkheid misschien:)

Pff, lame. Als je zo de éne chick na de andere binnen haalt zoals je zegt... Alcohol is ook verslavend, als ik zie dat sommigen niet kunnen weggaan zonder te zuipen. Gewoon bewustzijn van wat je pakt en zien dat het niet uit de hand loopt? Daarna afbouwen en beseffen dat het niet die pil is die je de player van de club maakt maar dat je dat gewoon zelf zijt. :)

GABA misschien, zoek maar eens wat over op. Mja, zelfvertrouwen opbouwen is een langzaam proces. Je moet gewoon dingen ondernemen en proberen je mindset te veranderen meer de '**** it all'-kant op. Stop met piekeren over van alles. Ik heb het ook een tijd gehad dat ik veeeeel te veel zat na te denken en te weinig ondernam. Je moet jezelf over de grens slepen.. een pilletje zal dit niet dit voor je doen, naja voor 1 avond misschien.

Pff, lame. Als je zo de éne chick na de andere binnen haalt zoals je zegt... Alcohol is ook verslavend, als ik zie dat sommigen niet kunnen weggaan zonder te zuipen. Gewoon bewustzijn van wat je pakt en zien dat het niet uit de hand loopt? Daarna afbouwen en beseffen dat het niet die pil is die je de player van de club maakt maar dat je dat gewoon zelf zijt. :)

blijf gewoon bij mijn tragere proces om 'player vd club' te worden:)

Terug
Naar boven