Fitness Seller

zelfvertrouwen nodig hoe?????

oke dbb binnenkort heb ik een feestje maar omdat ik een jongen ben die verlegen is en weinig zelfvertrouwen heeft voel ik me daar niet goed bij.

Al mijn vrienden drinken en daarna gaan ze heerlijk los en doen gekke dingen en gaan dansen terwijl ik zelf dus geen alcohol nuttig en dus rustig ben en niks durf te doen.

Nou zoek ik een pil die je zelfvertrouwen boots en ik zelf ook lekker los kan gaan zonder alcohol te nuttigen. Heb het niet over supplementen maar echt over verboden middelen die je een alpha male maken zeg maar

welke pillen moet ik aan denken?????????????????
http://www.youtube.com/watch?v=vME9iHKf2aE

ot. je eigen niet zo druk maken om wat andere doen! en anders... xtc + ghb does the trick! succes bro!

Ga een vechtsport doen zoals boksen of mma, is niet op korter termijn maar wel zeker op een langer termijn. Ik ken veel mensen die hierdoor meer zelfvertrouwen hebben gekregen. Gewoon een ideetje.

Blijf gewoon lekker jezelf. Als je accepteert dat je wat meer introvert en verlegen bent, dan ervaar je het ook minder als probleem. Waarom afwijken van wie je bent?

Cocaïne. Het nadeel is dat je voor een hele avond dan nog al wat nodig hebt :)

MDMA aanraden, wtf :P Zit hij daar als een eckte mafkees op zn lippen te sabbelen.

Zou dan eerder aan coke of ghb denken.

oke dbb binnenkort heb ik een feestje maar omdat ik een jongen ben die verlegen is en weinig zelfvertrouwen heeft voel ik me daar niet goed bij.

Al mijn vrienden drinken en daarna gaan ze heerlijk los en doen gekke dingen en gaan dansen terwijl ik zelf dus geen alcohol nuttig en dus rustig ben en niks durf te doen.

Nou zoek ik een pil die je zelfvertrouwen boots en ik zelf ook lekker los kan gaan zonder alcohol te nuttigen. Heb het niet over supplementen maar echt over verboden middelen die je een alpha male maken zeg maar

welke pillen moet ik aan denken?????????????????
Goos geen pil, dit is iets wat je toch echt zelf zou moeten doen... ontdekt je inner-Alpha :D

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 00:13 ----------

250 mg max voor zijn Bodyweight ( zowieso omdat het zijn eerste x zou kunnen zijn he ;) )

Hah maar hij gaat wel gelukkig en zelfzeker zijn :p Kheb geen ervaring met coke, wat doet dat zoal?

Meestal gaan mensen ineens heel zelfverzekerd gedragen, arrogant zelfs. En als iemand xtc op heeft, ziet iedereen dat zo die er verstand van heeft.

TS volgens mij aan een medicijn, geen drugs :roflol:

Ga anders naar de huisarts?

Loop die jonge geen drugs aan te smeren, hoe oud is hij? Gewoon naar zo'n feestje gaan is belangrijk, je angsten ontwijken is het ergste wat je kan doen. Zorg gewoon dat je er goed uitziet en stel je voor hoe leuk een feestje kan zijn.

Goos zelfs als je niks gebruikt op zo'n avond is het meestal het grappigst. Iedereen gedraagt zich als een mong**l en als jij daar gewoon rustig en semi-gezellig rondloopt krijg jij veel meer aandacht van vrouwen dan die groep met idioten hoor, geloof me. Drink gewoon een paar pilsjes voor de gezelligheid, maak wat grapjes tegen meiden en je raakt vanzelf aan de praat.

blijf gewoon bij mijn tragere proces om 'player vd club' te worden:)
zeer trage proces ;):roflol:

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 18:29 ----------

Goos zelfs als je niks gebruikt op zo'n avond is het meestal het grappigst. Iedereen gedraagt zich als een mong**l en als jij daar gewoon rustig en semi-gezellig rondloopt krijg jij veel meer aandacht van vrouwen dan die groep met idioten hoor, geloof me. Drink gewoon een paar pilsjes voor de gezelligheid, maak wat grapjes tegen meiden en je raakt vanzelf aan de praat.
snappiej is af en toe ook wel leuk ff kijken hoe iedereen malloot staat te doen en je alles gewoon even observeerd :)

Meestal gaan mensen ineens heel zelfverzekerd gedragen, arrogant zelfs. En als iemand xtc op heeft, ziet iedereen dat zo die er verstand van heeft.

Onderzoek op Discovery channel wees ook uit dat je meer dan 2 keer zoveel spierkracht hebt met coke. Zo'n gast moest een wasmachine van 35kg optillen, dat lukte hem NET zonder invloed van drugs. Een kwartier nadat hij een lijn coke had gesnoven, kon hij een koelkast van 70KG+ als een veertje optillen. True story.

true-story-neil-patrick-harris.png

Als je gewoon redelijk nuchter bent vinden meiden je beter idd, als ze dronken zijn dan knappen meiden er juist op af

zoals veel gezegd hier, onzekerheid is niet van het ene op het andere moment opgelost. maar dingen uit de weg gaan waar je onzekerheid op de proef wordt gesteld is onverstandig en zal het nooit oplossen. net als middelen nemen die je onzekeheid tijdelijk wegnemen.

zie onzekerheid als een zwak lichaam dat getrained moet worden. je zult niet meteen enorme brede zelfverzekerheid krijgen, maar als je vaak genoeg in aanraking komt met situaties waarbij je aanspraak moet maken op je onzekerheid, zul je langzamerhand steeds zekerder worden van jezelf.

het is een proces dat misschien een tijd nodig heeft, maar waar je de rest van je leven wat aan hebt.

Terug
Naar boven