XXL Nutrition

Zeurende ouders

Sytse

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Mij ouders gingen van de week even met me praten over fitness/bodybuilding.
Ze vonden dat ik te breed werd en er niet mooier op werd. Vonden dat ik belachelijk veel at. Wilden mijn ''extra'' eten neit meer betalen. En zeiden dat ik mijn lichaam aan het verminken was en dat ze hier niet aan mee wilden werken. Ze vonden het ook heel ongezond:(

Hebben meer mensen hier last van?

Ps:
Weet iemand misschien een onderzoek/artikel waar in staat dat bodybuilding niet ongezond maar juist gezond is.

Alvast bedankt allemaal, Sytse:D

Zeer vervelend en zeer herkenbaar wees echter blij dat je paps en mams geen lid zijn hier anders was je ook nog overcoïtust.

Ik weet nog niet of het echt zo gezond is hoor.. denk eens aan die hoeveelheden eiwitten die je nieren te verwerken krijgen, je gewrichten die lijden onder het jaren lang krachttrainen, je kraakbeen, het is een dure sport, kans op letsel bij verkeerd uitvoeren van oefeningen.

MAAR!!!...

Ik weet wel dat het stukken en stukken gezonder is dan mensen die totaal niet bewegen, drie keer per week bij de macdonalds eten en de zakken chips en snoep naar binnen duwen alsof hun leven er van af hangt.

Voor mij wegen de voordelen 100 maal zwaarder dan de nadelen. En leef ik stukken gezonder dan 95% om mij heen

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet nog niet of het echt zo gezond is hoor.. denk eens aan die hoeveelheden eiwitten die je nieren te verwerken krijgen, je gewrichten die lijden onder het jaren lang krachttrainen, je kraakbeen, het is een dure sport, kans op letsel bij verkeerd uitvoeren van oefeningen.

MAAR!!!...

Ik weet wel dat het stukken en stukken gezonder is dan mensen die totaal niet bewegen, drie keer per week bij de macdonalds eten en de zakken chips en snoep naar binnen duwen alsof hun leven er van af hangt.

Voor mij wegen de voordelen 100 maal zwaarder dan de nadelen. En leef ik stukken gezonder dan 95% om mij heen

Dat vind IK ook. Maar als ik dat zeg zeggen ze dat je niks moet overdrijven. Als ik dan zeg dat ik dat niet doe zijn ze het er niet echt mee eens:o

zeg dat je je eten zelf betaal. gelijk geen gezeik meer.hoeveel verdien je in een maand 200 ? gewoon 1 bus whey, melk, kwark brood klaar en als je tekort kom gewoon stelen simpel!

Of het geile hanenhok..;)
dat bedoelt hij.

zeg dat je je eten zelf betaal. gelijk geen gezeik meer.hoeveel verdien je in een maand 200 ? gewoon 1 bus whey, melk, kwark brood klaar en als je tekort kom gewoon stelen simpel!

hehe, verdien nu nog niks:P

Maar ga in de sportschool werken:D dan verdienk 375 e per maand bruto. En tja ik MOET het nu zelf gaan betalen.:mad:

Ohhja, stelen doek nie aan dan maar een bijbaantje heah;)

enige waar ik last van heb met me ouders is dat ik geen supllementen mag gebruiken. alles wat je bij be-fit ofzo kunt krygen beschouwen hun als annabolen ofzo.. Ik zeg kga me een pot eiwitten halen :P kheb me de preek van de eeuw gehad :P maar met eten ofzo mag ik zelf eten wat ik wil ..

Klote van je ouders man, ik heb gelukkig ouders die me erg steunen in wat ik doe, mijn vader heeft zelf vroeger ook veel en fanatiek gefitnesst dus die snapt het heel goed. Hij vind alleen de pot whey een beetje overdreven wat dat hadden ze VrOeGaH natuurlijk niet, hij deed het nog oldschool met sojameel. En mijn moeder koopt alles kwa etenswaren voor me wat ik nodig heb, dus ik heb het echt super getroffen.
Maargoed om effe een paar lichamelijke voordelen op te noemen die ik heb ondervonden sinds ik fanatiek fitness, ten eerste ben ik vele malen minder ziek, ik denk dat dit te wijten is aan het feit ik veel gezonder eet en omdat sporten sowiezo goed is voor je. Ik kan me echt al niet meer herrineren dat ik echt goed verkouden ben geweest das onderhand al meer als een jaar geleden. Daarnaast is het grootste fysieke voordeel natuurlijk dat je traint voor een groot mooi sterk lichaam, wat ook weer een hoop phsychologische voordelen met zich meebrengt. Als jij er goed uitziet voel je je lekkerder in je vel, je hebt meer zelfvertrouwen, je bent gelukkiger, en je krijgt meer aandacht van meisjes. Ik snap dan ook totaal niet het argument van je ouders dat je er niet mooier op wordt, dat wordt je juist wel. En daarnaast weet ik ook wel dat BB ook niet super gezond zal zijn voor je gewrichten etc, maar ik heb ook 9 jaar gevoetbalt, in die tijd heb ik 2 x mijn enkelbanden gescheurt, 2 ribben gebroken en nog wat dingetjes. Bij elke sport horen nou eenmaal blessures, maar de voordelen zijn in mijn ogen vele malen groter dan de nadelen. Zorg gewoon dat je dat baantje krijgt in de sportschool en koop je eigen spulletjes, laat het niet van je ouders afhangen. Als jij het echt wil dan lukt het je wel.

Ik had in het begin ook heel veel problemen met mijn ouders, maar ondertussen zijn ze (en dan vooral mijn moeder) erg "supportive".

Terug
Naar boven