MuscleMeat

Zeurende ouders

ze zijn misschien bang dat als je niet oppast, je binnen de 2 maand als ronnie er uit ziet en aan de steroiden zit

Ik zeg altijd maar tegen mijn ouders, moet ik dan maar aan de drugs en drank gaan ieder weekend en me de volproppen met ongezond voedsel als ik thuis kom? Toen werd het stil. Ook grappig toen ik me whey binnekreeg dachten ze gelijk dat ik aan de AAS zat haha. Mensen die er niks van weten blijven zeer irritant, maarja ik doe gewoon mijn ding. Het is dat je 17 bent en je ouders nog wat over jou te zeggen hebben natuurlijk, probeer ze gewoon te laten inzien dat niet elke bodybuilder aan de AAS zit en je ook naturel hele mooie dingen kan bereiken.

haha, ik denk dat als je binnen 2 maanden whey potten zoals ronnie uitzag dat opeens heel vele mensen dat gingen gebruiken whaha :P dat argument had ik dus ook bij mijn ouders gebruikt. Iemand misschien een goed idee om het fatsoendelyk duidelyk te maken ??

misschien moet je eens wat foto's tonen van fysieken die jij wil bereiken (die niet lager dan 10% BF staan liefst), en hoelang je denkt dat je daar zal moeten voor trainen. Dan zullen ze misschien ook inzien dat het allemaal zo snel niet gaat en dat het resultaat niet zo afschrikwekkend is als ze zich voorstellen.

mijn favo voorbeeld is vin diesel ghehe. maar me borst schiet totaal niet op das wel jammer :( maar die zou ik idd eens kunnen proberen bedantk voor de tip (y)

mijn moeder is sinds het begin al erg supportive en ze haalt elke week me boodschapjes en altijd precies hetgeen wat ik nodig heb :P en voor me verjaardag heb ik 2,3kg whey gekregen :D en omdat ik homegym heb wil ze altijd mee doen ;)

ey kerel,
Ik ken het probleem, ouders die je vertellen dat ze het niet mooi meer vinden.
In het begin zeggen ze miss je ziet er goed uit, daarna zeggen ze ja oké dit nog mooi
maar nu moet je echt stoppen. Maar dan ga je door en zeggen ze je dat ze het helemaal niet meer mooi vinden. Niet wetend wat je miss echt wil bereiken. En dat eetgedeelte ken ik ook. Maar ik ben vanaf het begin alles zelf gaan betalen, dus ik zei altijd:
ik betaal,ik bepaal. Omdat ik alles zelf betaal kunnen ze er ook niet over gaan zeuren.
En ik zeg ook altijd kan ook gewoon op de bank hangen, of naar buiten gaan en weer rotzooi gaan trappen zoals vroeger en foute vrienden tegen komen. Geloof me dit is btr
Sterkte nog kerel.

Gr.

hahaha kykeens aan :P die taktiek ga ik ook us gebruiken :D

Mijn ouders zijn zo tegen de sport dat ik niet naar een sportschool mag, ik heb mn materiaal voor een groot stuk zelf moeten kopen, mag geen supplementen nemen (dat zou ik ook nooit doen) en als ik eens in bloot bovenlijf rondloop zeggen ze dat het lelijk is :(

je bent niet de enige, maar door mn ouders krijg ik net de meeste motivatie om ervoor te gaan!

ok. maar waarom zou je nooit iets van supplementen gebruiken ?

ey platina,
goed voor je dat je daardoor de kracht krijgt om door te gaan is bij mij precies hetzelfde.
Als je ouders niet willen dat je naar een sportschool gaat, betaal je het toch zelf en stiekem inschrijven no biggie. Dan gewoon smoes verzinnen dat je bv langer op school les hebt en gewoon na school gaat traine ofzo. Doe wat je moet doen om je doel te behalen.
Succes ermee
GR

ok. maar waarom zou je nooit iets van supplementen gebruiken ?

- Ik ken daar veel te weinig van
- Ik weet wel dat het helemaal geen doping is, maar dat weet de omgeving niet en in heb geen goesting omdat de hele tijd uit te leggen
- kost geld en ik kan dat niet betalen
- ik heb geen voedingsschema anyway
- ik mag niet teveel massa aankomen (liever kracht) voor mn gewichtscategorie

zo mijn redenen om geen sups te gebruiken :D

ey platina,
goed voor je dat je daardoor de kracht krijgt om door te gaan is bij mij precies hetzelfde.
Als je ouders niet willen dat je naar een sportschool gaat, betaal je het toch zelf en stiekem inschrijven no biggie. Dan gewoon smoes verzinnen dat je bv langer op school les hebt en gewoon na school gaat traine ofzo. Doe wat je moet doen om je doel te behalen.
Succes ermee
GR

Ik heb nu eindelijk wat ik nodig heb om te trainen dus sportschool is overbodig geworden, + ik als music addict heb mijn eigen styl nodig om hevig te trainen.

Daar put ik echt motivatie uit uit mn ouders die er zo tegen zijn. Als we een ruzie hebben ofzo ga ik gewoon keihard gaan trainen :D

Waarom mag je niet teveel massa aankomen voor je gewichtscategorie
(wat voor wedstrijd)

Gr.

- Ik ken daar veel te weinig van
- Ik weet wel dat het helemaal geen doping is, maar dat weet de omgeving niet en in heb geen goesting omdat de hele tijd uit te leggen
- kost geld en ik kan dat niet betalen
- ik heb geen voedingsschema anyway
- ik mag niet teveel massa aankomen (liever kracht) voor mn gewichtscategorie

zo mijn redenen om geen sups te gebruiken :D

Mooie argumenten, maar ooit zal er een tijd komen dat je ze nodig hebt, ik gebruik zelf nog niet btw, maar ben het zeker wel van plan als ik vast kom te zitten (suplementen dan hé).

oh oké ik dacht al aan andere wedstrijden ;)
da ging natuurlijk nie als je geen supplementen mocht gebruiken en niet naar de sportschool mocht.
Succes zondag alvast ;)

gr

Terug
Naar boven