XXL Nutrition

Ziek Haags gezin belaagd

Realist

Massive Warrior
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
851
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Den Haag - Criminele jongeren terroriseren een gezin in de Haagse Spoorwijk, schrijft Metro. Het gaat volgens de krant na de twee weggepeste homo's en een gevluchte 31-jarige vrouw om het derde getroffen gezin in een week tijd.

Het gezin bestaat uit een invalide echtpaar en hun zieke dochter, die hun huis niet meer uit durven na doodsbedreigingen, vernielingen en scheldpartijen van hangjongeren. Het echtpaar schreef een brandbrief aan Geert Wilders, waarin ze schreven dat ze al twee jaar lang worden belaagd door allochtone jongeren.

Telegraaf.nl

Sja, bestond het gezin nou uit 2 bodybuilders en een dochter met zwarte band in een vechtsport, dan was het allemaal natuurlijk niet gebeurd. Stelletje helden.

En wat gaat Geert daaraan doen dan?

Cleanse with flame.

Een invalide echtpaar en hun zieke dochter, waarom? Echt hoor wat voor een lafaard kan je zijn.

dat zal ze leren om op kosten van de staat te leven!:mad:

De razzia van spoorwijk

ze hadden beter een brief naar KukiShu's knokploeg moeten sturen...
Ik vind dit veruit triest, maar dat de gezin zo lang mee wacht en uiteindelijk een brief gaan sturen naar iemand die niets voor ze kan doen is nog triester. Gewoon direct camera voor je huis hange, beelden opnemen, politie bellen en ze allemaal aanklagen.

Welkom in nederland.

ze hadden beter een brief naar KukiShu's knokploeg moeten sturen...
Ik vind dit veruit triest, maar dat de gezin zo lang mee wacht en uiteindelijk een brief gaan sturen naar iemand die niets voor ze kan doen is nog triester. Gewoon direct camera voor je huis hange, beelden opnemen, politie bellen en ze allemaal aanklagen.

Ja dan worden er 2 opgepakt en gaat de rest van het zooitje lekker door maar dan op andere manieren.

Enige optie is 24/7 politie controle net zoals bij politici die bedreigd worden (een bemande politiepost). Maar ook dat is eigenlijk ook weer gekkenwerk....

De politie zegt gewoon geen bewijs, geen zaak.

http://www.joop.nl/politiek/detail/artikel/weer_weggepest_gezin_in_utrecht/

Bovenstaande link laat de situatie in de praktijk zien.....

Laat duidelijk zijn ik ben voor aanpakken/ geen fan van pvda praktijken maar het theorie-praktijk verhaal is nou eenmaal niet zo 1...2..3..simpel.

Laatst bewerkt:
Ja dan worden er 2 opgepakt en gaat de rest van het zooitje lekker door maar dan op andere manieren.

Enige optie is 24/7 politie controle net zoals bij politici die bedreigd worden (een bemande politiepost). Maar ook dat is eigenlijk ook weer gekkenwerk....

De politie zegt gewoon geen bewijs, geen zaak.

http://www.joop.nl/politiek/detail/artikel/weer_weggepest_gezin_in_utrecht/

Bovenstaande link laat de situatie in de praktijk zien.....

Laat duidelijk zijn ik ben voor aanpakken/ geen fan van pvda praktijken maar het theorie-praktijk verhaal is nou eenmaal niet zo 1...2..3..simpel.

Gewoon de grootste raddraaiers met de grootste bekken venederen in het bijzijn van hun "matties".
Moet je eens zien wat er dan gebeurt....
Je hebt er geen last meer van.

Ik ben al jaren voor stander voor zero tollerance.
1 keer over de streep en weg paspoort.

Opruimen noemen we dat.

Ik zeg niet dat ze per trein weg moeten...maar een flinke schop onder de reet mogen ze wel meekrijgen.

Men laat het altijd te ver komen, en als de situatie dan helemaal verrot is komt het in de media. Politie en bestuur hebben hier zwaar gefaald. Hier mag idd zero tolerance toegepast worden.

ophange k...t marrokanen

Slechts een kleine prijs die we betalen voor de multiculturele verrijking van Nederland

ja want wat zijn we toch ook blij altijd met al die culturele verijking van die mocros, ik heb veel geleerd van die gangster knikkertasjes en petjes
:trollface:

lol allochtonen die zich misdragen? Dat is echt nieuw

weinig levenservaring iwj, kan niet anders.

Zero T is enige optie..

Terug
Naar boven