- Waardering
- 55
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 13%
lekker hoor hoody...kom maar weer met een generaal pardon
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha en wat wil een bodybuilder eraan doen dan?Sja, bestond het gezin nou uit 2 bodybuilders en een dochter met zwarte band in een vechtsport, dan was het allemaal natuurlijk niet gebeurd. Stelletje helden.
Hij had het niet over een mooiboy BB zoals op je avatar, maar een échte BB.

Is altijd de schuld van de invaliden.

Haha dus volgens jou is een BB zonder enige vechtkennis veel nuttiger dan een normaal persoon om een groep mensen te lijf te gaan?Hij had het niet over een mooiboy BB zoals op je avatar, maar een échte BB.![]()
Haha dus volgens jou is een BB zonder enige vechtkennis veel nuttiger dan een normaal persoon om een groep mensen te lijf te gaan?
Spreekt dat niet voor zich? Die normale persoon heeft ook geen 'vechtkennis' het gaat dan gewoon om kracht en uitstraling, duh.Haha dus volgens jou is een BB zonder enige vechtkennis veel nuttiger dan een normaal persoon om een groep mensen te lijf te gaan?
Ik begrijp wat je bedoelt, maar in dit geval kiezen ze duidelijk de zwakkeren eruit om te belagen. Het is gewoon een feit dat dit soort lafaards vaak de fysiek zwakkeren eruit pikken. Bij een zelfverzekerde BB zullen ze dat heus niet doen hoor, en die zou dat ook niet zomaar pikken.Nee sorry. Ik zie absoluut geen groot voordeel. Als je het dan toch over uitstraling en attitude hebt, als ik in een groep sta van 5-6 man voel ik me echt niet geïntimideerd door 1 gespierd persoon.
Nee daar ben ik het mee eens.Ik begrijp wat je bedoelt, maar in dit geval kiezen ze duidelijk de zwakkeren eruit om te belagen. Het is gewoon een feit dat dit soort lafaards vaak de fysiek zwakkeren eruit pikken. Bij een zelfverzekerde BB zullen ze dat heus niet doen hoor, en die zou dat ook niet zomaar pikken.
Een groot iemand komt intimiderend over en komt niet over als een makkelijk prooi.Nee sorry. Ik zie absoluut geen groot voordeel. Als je het dan toch over uitstraling en attitude hebt, als ik in een groep sta van 5-6 man voel ik me echt niet geïntimideerd door 1 gespierd persoon.
Een groot iemand komt intimiderend over en komt niet over als een makkelijk prooi.
Alcohol, a man's worst enemy.