Fitness Seller

Ziek Haags gezin belaagd

Voor mensen met straatmentaliteit gelden ook de regels van de straat. Oog om oog, tand om tand. Zou idd op zijn plaats zijn om een paar van die apen aan de dichtsbijzijnde boom te hangen.

:roflol: Ja, die invaliden lokten het uit!
Is altijd de schuld van de invaliden.
Die denken dat ze alles zijn. Willen de beste zitplaatsen, overal vooraan staan, grote bek geven want een invalide slaan is zielug. En als je een keer NEE zegt, zijn ze beledigd. K*t peanuthead.

:p

Ach die allochtonen toch. We kunnen ze natuurlijk niet allemaal over 1 kam scheren, er heeft er nu namelijk wel 1 een gouden kalf gewonnen:trollface:

Haha dus volgens jou is een BB zonder enige vechtkennis veel nuttiger dan een normaal persoon om een groep mensen te lijf te gaan?

ik denk het wel, weet je hoe veel sterker hun zijn ok het zijn geen getrainde kickboxers maar otch
heel gespierd persoon>normaal persoon

Haha dus volgens jou is een BB zonder enige vechtkennis veel nuttiger dan een normaal persoon om een groep mensen te lijf te gaan?
Spreekt dat niet voor zich? Die normale persoon heeft ook geen 'vechtkennis' het gaat dan gewoon om kracht en uitstraling, duh.

Nee sorry. Ik zie absoluut geen groot voordeel. Als je het dan toch over uitstraling en attitude hebt, als ik in een groep sta van 5-6 man voel ik me echt niet geïntimideerd door 1 gespierd persoon.

Nee sorry. Ik zie absoluut geen groot voordeel. Als je het dan toch over uitstraling en attitude hebt, als ik in een groep sta van 5-6 man voel ik me echt niet geïntimideerd door 1 gespierd persoon.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar in dit geval kiezen ze duidelijk de zwakkeren eruit om te belagen. Het is gewoon een feit dat dit soort lafaards vaak de fysiek zwakkeren eruit pikken. Bij een zelfverzekerde BB zullen ze dat heus niet doen hoor, en die zou dat ook niet zomaar pikken.

Ik begrijp wat je bedoelt, maar in dit geval kiezen ze duidelijk de zwakkeren eruit om te belagen. Het is gewoon een feit dat dit soort lafaards vaak de fysiek zwakkeren eruit pikken. Bij een zelfverzekerde BB zullen ze dat heus niet doen hoor, en die zou dat ook niet zomaar pikken.
Nee daar ben ik het mee eens.

Een groot iemand komt intimiderend over en komt niet over als een makkelijk prooi.

Een groot iemand komt intimiderend over en komt niet over als een makkelijk prooi.

Inderdaad,

Is overal hetzelfde. Een verkrachter zoekt ook geen manwijf Edna uit die 30kg zwaarder is. Een pestkop op school zoekt zich een zwakkere uit die hij altijd de baas is. In de natuur zoekt een groep leeuwen het zwakste hert uit als prooi.
Zo ook dus hier met dit gezin, 2 gehandicapten en een ziek kind.

Uitzondering is als alcohol in het spel is, dan komen de ecto's uit hun schulp en denken dat ze 50kg zwaarder zijn. :P Alcohol, a man's worst enemy.

Ze moeten gewoon een paar van die Goelag kampjes maken,en dan voor 6mnd of een 1jaar wat zware arbeid doen...

Terug
Naar boven