- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
weinig levenservaring iwj, kan niet anders.
Zero T is enige optie..
Hoe staat het met je uitvinding?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
weinig levenservaring iwj, kan niet anders.
Zero T is enige optie..

Altijd maar weer die klote chinezen. Het land uit met dat tuig!
heeft niks met levenservaring te maken, maar het is gewoon een feit dat er relatief gezien meer tuig rondloopt bij allochtonen dan bij autochtonen, ik ben geen racist hoor nederlanders zelf zijn ook vaak genoeg fout en crimineel. ik erger me er wel aan dat dit bij de allochtonen vaker voorkomt en ook in "irritantere" manieren zoals het wegpesten wat hierboven staat

Ze krijgen gewoonlijk net meer kansen, omdat er zoiets is als positieve discriminatie. Maar waar ze wellicht achterlopen is tijdens de opvoeding, en een sociale achterstand ook. Je kan dat minder kansen noemen, maar dat vind ik toch net wat anders.Overal waar armoede en verveling heerst gebeurt dit, toevallig is spoorwijk gewoon een arme wijk. Misschien zijn allochtonen geen slechte mensen, maar krijgen hun gewoon minder kansen dan autochtonen?
En weer hoor je maar het eenzijdige verhaal. Irriteer me hier echt kapot aan.
Ik geloof er niks van dat die jongeren die familie zo maar belagen.
Had jij geen ban ofzo, ga toch weg man. 
Ze krijgen gewoonlijk net meer kansen, omdat er zoiets is als positieve discriminatie. Maar waar ze wellicht achterlopen is tijdens de opvoeding, en een sociale achterstand ook. Je kan dat minder kansen noemen, maar dat vind ik toch net wat anders.
En weer hoor je maar het eenzijdige verhaal. Irriteer me hier echt kapot aan.
Ik geloof er niks van dat die jongeren die familie zo maar belagen.
Ja, die invaliden lokten het uit!