MuscleMeat

Ziek Haags gezin belaagd

Ik denk dat een paar karate lessen een goede les zal zijn voor deze kansenjongeren. Straffen werkt immers niet *sarcasm*

heeft niks met levenservaring te maken, maar het is gewoon een feit dat er relatief gezien meer tuig rondloopt bij allochtonen dan bij autochtonen, ik ben geen racist hoor nederlanders zelf zijn ook vaak genoeg fout en crimineel. ik erger me er wel aan dat dit bij de allochtonen vaker voorkomt en ook in "irritantere" manieren zoals het wegpesten wat hierboven staat

Altijd maar weer die klote chinezen. Het land uit met dat tuig!

Ik ben eigenlijk verbaast dat jullie er echt vanuit gaan, dat Nederland ooit een Zero tolerance beleid zal hebben..:roflol:

heeft niks met levenservaring te maken, maar het is gewoon een feit dat er relatief gezien meer tuig rondloopt bij allochtonen dan bij autochtonen, ik ben geen racist hoor nederlanders zelf zijn ook vaak genoeg fout en crimineel. ik erger me er wel aan dat dit bij de allochtonen vaker voorkomt en ook in "irritantere" manieren zoals het wegpesten wat hierboven staat

Overal waar armoede en verveling heerst gebeurt dit, toevallig is spoorwijk gewoon een arme wijk. Misschien zijn allochtonen geen slechte mensen, maar krijgen hun gewoon minder kansen dan autochtonen?

publiekelijk stenigen, ophangen en verbranden.

3004083325_151327a92e.jpg

Edit:
OT: Iedereen die rationeel kan en wil nadenken, ziet dat statistisch gezien allochtonen voor veel meer overlast zorgen. Het probleem is dat mensen hier foute conclusies uit trekken, zoals dat allochtonen slecht zijn. Er is namelijk geen zekerheid over de oorzaak, imo is het gewoon dat multicultuur niet werkt, maar het zou kunnen dat het wel kan werken op één of andere manier.

Overal waar armoede en verveling heerst gebeurt dit, toevallig is spoorwijk gewoon een arme wijk. Misschien zijn allochtonen geen slechte mensen, maar krijgen hun gewoon minder kansen dan autochtonen?
Ze krijgen gewoonlijk net meer kansen, omdat er zoiets is als positieve discriminatie. Maar waar ze wellicht achterlopen is tijdens de opvoeding, en een sociale achterstand ook. Je kan dat minder kansen noemen, maar dat vind ik toch net wat anders.

En weer hoor je maar het eenzijdige verhaal. Irriteer me hier echt kapot aan.
Ik geloof er niks van dat die jongeren die familie zo maar belagen.

nvm.
helemaal verkeerd gelezen.

Laatst bewerkt:
Ze krijgen gewoonlijk net meer kansen, omdat er zoiets is als positieve discriminatie. Maar waar ze wellicht achterlopen is tijdens de opvoeding, en een sociale achterstand ook. Je kan dat minder kansen noemen, maar dat vind ik toch net wat anders.

precies wat ik bedoel

Terug
Naar boven