MuscleMeat

Ziek

Oke excusee, niet erg betrokken van mij

• Topic Starter Topic Starter
Is er nog meer informatie. wat ik moet weten?????

bedankttt

Ik denk dat je zere keel wel snel over zal gaan. Ben zelf nooit ziek, maar wat je kan doen is honing (om het minder schraal te maken). Zelf gebruik ik vaak vitamine C, en zink om mijn immuunsysteem preventief te beschermen. Eet voor de rest 'gewoon' 200gr groente per dag, wat jij ook wel zal doen. Ik heb wel eens ergens gelezen dat als je heel hard traint er veel vrije radicalen in je lichaam vrijkomen (ik denk een soort van afvalstoffen), doordat vitamine C een goede anti-oxidant is helpt dat deze vrije radicalen op te ruimen. Zink is ook goed voor je immuunsysteem (omdat het ook een sterke anti-oxidant is). Verder heb ik geen ervaring of je door moet gaan met creatine te nemen. Ik zou iets minder nemen, de helft misschien.

Beterschap;)

Bedanktt rajj voor de informatie

Wat minder anabolen gebruiken Tenkaichi, creatine en mammouth is een veel te zware kuur voor als je net begint.

baksteen je hoef niet reageren als je niet kan lezen.

TS: je moet niet gaan posten als je geen normaal Nederlands kunt:cool:

waarom niet......

kan mij dat verrekken dat jullie niet kan lezen. ik ga niet nadenken.

dit is msn taal....

ik ga niet nadenken.
dat had het hele forum al door dat je dat blijkbaar niet kan ....

dit is msn taal....
oh en is dat dan een standaardtaal ? Zo ver ik het weet, is Algemeen Nederlands de gesproken taal in Nederland en Vlaanderen. Leer je dan hier op het forum er ook een beetje aan te houden. Dan zal je ook meer en betere antwoorden krijgen dan tot dusver gebeurd is.
Alleszins ben je gewoon een beetje ziek, niets ergs bijdenken ... neem gewoon die creatine verder, over een aantal dagen voel je je waarschijnlijk niet meer zo ziek.

Neej piraten muziek whahahaahah:P

Stoere jongen.

coollllllllll:P:P:P:P

LOLOLOLOLOLOLOLOLOL

Wat een waardeloose dutchbodybuildersite. dat ze allemaal zo serieus nemen.

Als iemand niet zo goed nederlands kan, en is achter gelopen met nederlands.

Dan mag je zeker geen vraagen stellen, je krijgt alleen raare opmerkings over je nederlandse gedoe.

Kan ik toch niet helpen dat ik nederlands niet zo goed kan.

ik wil toch ook wel eens wat weten over fitness.

Ach ja jullie moeten maar zelf weten

doe eerst imburgingscursus ofzzo!!

Terug
Naar boven