XXL Nutrition

ziek

Status
Niet open voor verdere reacties.

twjunk

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
http://martijn.org/

Citaat website 'Martijn'

De vereniging is opgericht in 1982 en heeft als doel: "het bespreekbaar maken van en het streven naar wettelijke en maatschappelijke acceptatie van ouderen-jongeren relaties" (leeftijdsongelijke vriendschappen). Dat een eventuele seksuele component in zulke vriendschappen niet per se gelijkstaat aan misbruik, valt met vele argumenten aan te tonen, zoals het argument dat jongeren hier zelf van getuigen.

is er alstublieft iemand die deze website naar de klote kan helpen??? :mad:

heb zelf al een mailtje gestuurd naar child focus, niet dat ik denk dat het veel uitmaakt maar mischien als meer mensen melding maken van de zelfde site...

Greetzzz

ps: [Link niet meer beschikbaar]

Ik heb ook een melding gemaakt

Ik ben lid geworden :D

Op zich is er helemaal niks mis met "leeftijdsongelijke vriendschappen". Die heb ik zelf ook veel gehad. :D

• Topic Starter Topic Starter
Bob Smalheim en David van Leeuwen
namens ‘Kinderartsen Zonder Grenzen’

Het jaar 2001 heeft de wereld een hetze laten zien tegen het nieuwe Zuid-Afrika onder het ANC van President Mbeki. Oude aanhangers van het apartheidsregime gaan door met het bestoken van het post-Apartheid Zuid-Afrika met kritiek gebaseerd op de gedachte van Westerse suprioriteit. Opvallend is de aandacht die de Westerse pers meende te moeten besteden aan het zogenoemde verkrachten van maagden als geneeswijze tegen AIDS. Bewust en onbewust racisme overheerst het oordeel dat Westerlingen zich menen te moeten matigen over coïtusualiteit en gezondheidszorg onder niet-Westerse bevolkingen.

Europeanen hebben traditioneel laat coïtus en huwen relatief laat. Het aan ‘minderjarigen’opgedrongen celibaat in de Westerse cultuur werd kritisch in vraag gesteld door Daniel Cohn-Bendit die als politiek- en seksueelactivist de knellende banden van coïtusuele onthouding in de Kindergarten wist te doorbreken. Het Westen ziet zichzelf als superieur omdat het de eigen celibataire waan voor het 'onschuldige' kind als algemeen geldend definieert. Evenwel, in plaats van achterlijk te zijn laat het levende Afrika een revolutionaire voorsprong zien in haar progressieve benadering van de coïtusualiteit van het kind en een niet door het Westerse imperialisme opgedrongen definitie van geneeskunde.

De boven genoemde Daniel Cohn-Bendit wees de Westerse wet, gebaseerd op de zogenaamde coïtusloosheid van de kleuter af, en knoopte aan bij de joodse wet en de joodse cultuur die coïtus met kinderen vanaf 3 jaar legitimeert. In de Islamitische wet wordt de leeftijdsgrens op 9 jaar gesteld. Echter, zowel in de joods- als in de islamitische wet, hoe progressief ook ten opzichte van de achterlijke Westerse visie op coïtusualiteit, wordt de coïtusualiteit van de mens vanaf de geboorte miskend en zelfs gecriminaliseerd. Zo niet in Afrika.

In de hysterische houding in de Westerse cultuur tegen kindercoïtus vanaf het derde jaar kan men anti-semitisme herkennen. De Talmud verklaart coïtus met een driejarig meisje als legaal en is daarmee ver vooruit op de reactionaire denkwijze in de Westerse rechtstelsels. Het is dan ook niet onjuist anti-pedofilie gelijk te stellen met anti-semitisme, de reactionaire waanzin die in de 20ste eeuw heeft geleid tot ten minste zes miljoen doden in de vernietigingskampen van de Westerse ‘beschaving’.

Afrika neemt in de bevrijding van het kind het voortouw met het actief aangaan van coïtusuele betrekking met kinderen vrijwel direct na de geboorte. In Afrika weet het gewone volk van de coïtusualiteit van het kind, iets wat Sigmund Freud pas begin twintigste eeuw het hardhoofdige Westen kon aanleren. Dit progressieve seksueelhandelen en denken wordt gecombineerd met een herontdekking van de Afrikaanse geneeskunde, sinds jaar en dag onderdrukt door de Westerse geneeskunde, welke werd gepropageerd en opgedrongen door het apartheidsregime.

Door coïtus te hebben met een maagd kan men, volgens traditionele Afrikaanse geneeswijze, AIDS genezen. Zo leert de Afrikaanse geneeskunde. Een groep mannen had coïtus met een 9 maanden oud kind, een maagd, het Westen en de verwesterste Zuid-Afrikaanse elite veroordeelt deze relatie en gaat de mannen zelfs strafrechtelijk vervolgen. Er is dus nog een lange weg te gaan voor bevrijding van de coïtusualiteit van ook het jongste kind, en de mogelijkheden van traditionele Afrikaanse geneeswijzen, de geest van kleinburgelijke benepenheid van het zogenaamde superieure Westen zal verslaan. De auteurs voegen in ieder geval de daad bij het woord.

Dr. Bob Smalheim is emiritus kinderarts en ere-voorzitter van de Wetenschappelijke Raad voor Kleuteronderwijs.

kweenie ma vin het toch ZIEK

Dat is ook k***** ziek !!! :S :S Ik vind dit nog erger dan oorlog,
kinder verkrachters :(
Een groep mannen met aids die denken te genezen door een baby van 9 maanden te verkrachten, fokking uit te scheuren en besmetten zijn ziek in hun fokking kop.

Zulke mensen moeten ze castreren, verblinden, fileren, koken, vierendelen en daarna radbraken !!! :mad:

Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul!

Nee, serieus, wat een perverse klootzakken. Ik vind trouwens een meisje van 17 nog wel kunnen eventueel, hoewel mijn 'doelgroep' meer 20-25 is (ben zelf 26, m'n ex 30 :rolleyes: ). Wat is jullie minimum leeftijd?

Zelda zei:
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul!

Nee, serieus, wat een perverse klootzakken. Ik vind trouwens een meisje van 17 nog wel kunnen eventueel, hoewel mijn 'doelgroep' meer 20-25 is (ben zelf 26, m'n ex 30 :rolleyes: ). Wat is jullie minimum leeftijd?

Nou, ik ben 20, dus 14 a 15 is toch echt de grens voor mij hoewel ik liever
iemand van rond mijn leeftijd heb.
Maar daaronder is gewoon misbruik maken omdat je veel meer macht
kan uit oefenen op een jonge geest.

k''Heb hem effe een briefje gestuurd, je weet niet...mischien werkt het.
Heeft voor bepaalde webloggers geholpen :)

"Geachte heer der sodomie,

Wij zijn niet van plan u meer dan 1 keer te waarschuwen, dus bij deze.
Uw adres gegevens zijn achterhaald en genoteerd...
We geven u 7 dagen de tijd om uw website van het internet te verwijderen
anders zullen de gevolgen voor u niet te overzien zijn."

Jay Impol zei:

:roflol:

You must...

Is eigenlijk niet zo verstandig van je. Als hij naar de poliie gaat heb je een probleem. Ze nemen in deze tijd bedreigingen erg serieus. En iedereen is te achterhalen. Pas was er nog iemand opgepakt met de hulp van Microsoft en een Nederlandse internet provider. Hij had iemand bedreigd via msn.

Jay Impol zei:

Hehe, goed idee! Een brief is erg moeilijk te acherhalen hoor. Als je er maar niet teveel stuurt.

Beetje bijkomende info :D

Vereniging MARTIJN:

Postbus 93548
1090 EA Amsterdam
Tel. 06-18282168
Postbank: 54.59.646
Email MARTIJN: info@martijn.org
Email webmaster: webmaster@martijn.org

Steunfonds Vereniging MARTIJN:
Postbank 6025047
Postbus 93548
1090 EA Amsterdam

Webstite geregistreerd op de naam:

Vereniging Martijn
Minhassastraat 1
1094 RS Amsterdam

Administratief contact:

M.H. Uittenboogaard
Minhassastraat 1
1094 RS AMsterdam
06-18282168
postmaster@verenigingmartijn.nl (adres niet langer actief?)

De pagina draait op de server van Mediadesign.nl

Greetzzz

Jay Impol zei:

mischien had je er nog allah akbar achter moeten roepen ;)

you must spread some.....

twjunk zei:
mischien had je er nog allah akbar achter moeten roepen ;)

you must spread some.....

heb ik ook gedaan ;)

Maar ey, ookal gaat ie naar de politie, ik heb hem niet echt bedreigt.
Mischien bedoelde ik wel dat ik ze website zou hacken. ;)
Ja ja, Jay let heus wel op wat ie zegt hoor....

misschien dat iemand nog wat trojans heeft om naar hem toe te mailen? :D

Bestaat al erg lang deze site, en nog steeds online... :twitch:

SR1985 zei:
Doe maar, dan haalt de politie er je ip wel uit :D

Hacken is niet verboden in nederland, anders was dat mannetje
dat die weblogger gehackt had wel opgepakt.

Ik heb trouwens voor de zekerheid nog een mailtje gestuurd
waarin ik zeg dat ik hem geen lichamelijk geweld zal aandoen.
En dat ik slechts bedoelde dat ik hem ga hacken, irriteren en
hem ten schande zal maken.
Geen zin in die bullshit dat politie denkt dat ik hem wat aan wil doen ofzo.

Waar sommige mensen zich druk om maken... :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven