AndroidHealthClinic

ziek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe noemen ze een tor die kleine torretjes kijhard in hun reet doet ?

een tor-pedo !

Jay! :roflol: :roflol:

Jay Impol zei:
Heb jij dat forum weleens bekeken ??
Bekendtenissen van viezerikken die meisje van 12 in hun reet jassen.

Oh btw, keb een foutje gemaakt, ik had me berichtjes niet hier moeten posten :P
ze hadden het in hun mail over het "bodybuilding" forum enzo, dus
ze zullen wel effe gezocht hebben of we hebben hier ook een vieze pedo hangen.
Ze zouden wel effe een bodybuilding foto van me zoeken :P haha
Pech voor hun dat ik alleen in mijn avatar een foto heb.

heh, had ik net zo slim iemands email gehackt om hun te mailen :S haha naja

ik had idd het forum nog niet gelezen..

ik begrijp dat de eerste intentie van die site goed bedoeld was.. ik ben er nu zeker van overtuigt dat het inmiddels anders gebruikt wordt dan bedoeld..

toch hoop ik dat ze deze site niet zonder meer uit de lucht halen, je kan hierop natuurlijk wel bepaalde pedo's achterhalen..

Heeft trouwens nog iemand dat van de SIMS gelezen... wat mij betreft wordt dat spelletje meteen van de markt gehaalt en alle gekochte terug gehaald.. voor een betere beveiliging.. dit is echt van den zotte

Behappys-babe zei:
ik had idd het forum nog niet gelezen..

ik begrijp dat de eerste intentie van die site goed bedoeld was.. ik ben er nu zeker van overtuigt dat het inmiddels anders gebruikt wordt dan bedoeld..

toch hoop ik dat ze deze site niet zonder meer uit de lucht halen, je kan hierop natuurlijk wel bepaalde pedo's achterhalen..

Heeft trouwens nog iemand dat van de SIMS gelezen... wat mij betreft wordt dat spelletje meteen van de markt gehaalt en alle gekochte terug gehaald.. voor een betere beveiliging.. dit is echt van den zotte

Wat is er met the Sims dan ?

Jay Impol zei:
Wat is er met the Sims dan ?

Je kan een cheat/ crack ofzo van het net halen en dan toepassen bij the Sims waarbij je dan de opdracht kan geven dat een volwassene een kind pentreert.. :eek:

het idee alleen al.. een nichtje(8 jaar) van mij speelt dat spelletje ook..!?

ja idd bij sims kan je figuren jonger maken, dus dan heb je bv een oude man in bad met een jong jongetje, daarbij even een naakt patch runnen en je hebt een pedo en slachtoffer in een jacuzzi zitten, naked

sick :S

Bah eerst keurt men homocoïtusualiteit goed, krijgen ze zonder probleem de kans op een huwelijk ed, en nu beginnen die pedo's al over "daarom word het NU tijd te erkennen in onze westerse samenleving dat pedocoïtusuele contacten normaal zijn"
De lat word steeds verder gelegd, over 100 jaar ben je aan het discrimineren als je iets hebt tegen pedo's want het zijn immers ok mensen die recht hebben op een relatie!
De wereld is ziek, en het lijkt wel of we dat allemaal maar moeten accepteren.

Behappys-babe zei:
Je kan een cheat/ crack ofzo van het net halen en dan toepassen bij the Sims waarbij je dan de opdracht kan geven dat een volwassene een kind pentreert.. :eek:

het idee alleen al.. een nichtje(8 jaar) van mij speelt dat spelletje ook..!?

Haha, ik zie nu MarcW al voor me het internet afstruinen voor die mod! :roflol:

TylW zei:
Bah eerst keurt men homocoïtusualiteit goed, krijgen ze zonder probleem de kans op een huwelijk ed, en nu beginnen die pedo's al over "daarom word het NU tijd te erkennen in onze westerse samenleving dat pedocoïtusuele contacten normaal zijn"
De lat word steeds verder gelegd, over 100 jaar ben je aan het discrimineren als je iets hebt tegen pedo's want het zijn immers ok mensen die recht hebben op een relatie!
De wereld is ziek, en het lijkt wel of we dat allemaal maar moeten accepteren.

Stel dat ik nog leef wanneer het geaccepteerd word en je ziet zulke gasten
op straat kleine kinderen op hun bek pakken pak ik een shotgun en schiet
ik zo veel mogelijk van die gasten hun kop eraf.

TylW zei:
Domme opmerking. Want het gaat bij homocoïtusualiteit nu eenmaal om coïtus tussen 2 (of meer) consenting adults. Dus pedofilie blijft altijd strafbaar. Tenzij er een wetswijziging komt waardoor de handelingsbekwame leeftijd wordt verlaagd. Ik vindt het altijd zo triest dat mensen homocoïtusualiteit gaan vergelijken met pedofilie: het toont zo'n kortzichtig denkpatroon aan.

Ik denk niet dat T het homo afkeurend bedoelde.
Kijk, er heerste eerst echt een taboe op homocoïtusualiteit, net zoals pedocoïtusualiteit.
Dat homo taboe is nu over en nu denken die vieze ouwe mannetjes
dat dat ook zo maar met het pedo taboe kan gaan.

dj_phreak zei:
Domme opmerking. Want het gaat bij homocoïtusualiteit nu eenmaal om coïtus tussen 2 (of meer) consenting adults. Dus pedofilie blijft altijd strafbaar. Tenzij er een wetswijziging komt waardoor de handelingsbekwame leeftijd wordt verlaagd. Ik vindt het altijd zo triest dat mensen homocoïtusualiteit gaan vergelijken met pedofilie: het toont zo'n kortzichtig denkpatroon aan.
Domme opmerking? Helemaal niet, jij moet leren begrijpend lezen. Ik vergelijk homo's helemaal niet met pedofielen, ik bedoelde dat de lat steeds hoger wordt gelegd. Dat er steeds meer wordt toegelaten. En ja ik vind man/man even abnormaal als man/kind of vrouw/kind hoor. (Puur vanuit de natuur gezien zelfs nog een pak abnormaler).

Zeggen dat het nooit zal veranderen omdat er een leeftijd staat op meerderjarigheid is helemaal naief zijn, er zijn al verschillende discussies geweest vanuit de politiek/op tv over het toelaten van coïtus onder de 18, zonder dat het strafbaar is. Dat het er ooit van komt dat men die grens op 17,16 of zelfs 15 zet is helemaal niet zo onwaarschijnlijk. Je weet niet hoe men over 100 jaar denkt, als je 100 jaar geleden zou gezegd hebben dat men in 2004 als man met een andere man zou kunnen trouwen dan zou iedereen je gek hebben verklaard. De wereld veranderd continu, omdat er evolutie is, vaak in de negatieve zin.

Wie is hier nu kortzichtig?

pe·do·fiel1 (de ~ (m.), ~en)
1 iem. met voorkeur voor seksueelverkeer met jonge kinderen => pedo, pedoseksueel

Wanneer ben je eigenlijk een pedo..

A.) een 18 jarige en een 12 jarige
B.) een 30 jarige en een 15 jarige
C.) een 30 jarige en een 12 jarige

Ik leg de lat sowieso bij 12 jaar.. mijn reden: dan gaan ze vervolgens naar de "grote school" en leren ze meer wereldse dingen.. naar mijn mening begint dan pas echt de beginnende interesse naar de andere coïtuse..

let wel..A tot en met c vind ik belachelijk en eigenlijk onder pedoseksueelvallen..

En bij welke acties..??
A.) zoenen
B.) betasten
C.) oraal
D.) peneteren

Indien je er aan toe bent.. op welke leeftijd dan ook vind ik dat je het moet gaan uitproberen.. maar ten alle tijde moet jezelf op je eigen grenzen letten..

eigenlijk wordt erop deze wijze door ons bepaald waar de grenzen liggen, voor onze maatschap.. inhoeverre is dat eigenlijk goed..!?

in Utah amerika is pedofilie toegestaan, omdat het daar bij een of andere morbide religie hoort

Behappys-babe zei:
pe·do·fiel1 (de ~ (m.), ~en)
1 iem. met voorkeur voor seksueelverkeer met jonge kinderen => pedo, pedoseksueel

Wanneer ben je eigenlijk een pedo..

A.) een 18 jarige en een 12 jarige
B.) een 30 jarige en een 15 jarige
C.) een 30 jarige en een 12 jarige

Ik leg de lat sowieso bij 12 jaar.. mijn reden: dan gaan ze vervolgens naar de "grote school" en leren ze meer wereldse dingen.. naar mijn mening begint dan pas echt de beginnende interesse naar de andere coïtuse..

let wel..A tot en met c vind ik belachelijk en eigenlijk onder pedoseksueelvallen..

En bij welke acties..??
A.) zoenen
B.) betasten
C.) oraal
D.) peneteren

Indien je er aan toe bent.. op welke leeftijd dan ook vind ik dat je het moet gaan uitproberen.. maar ten alle tijde moet jezelf op je eigen grenzen letten..

eigenlijk wordt erop deze wijze door ons bepaald waar de grenzen liggen, voor onze maatschap.. inhoeverre is dat eigenlijk goed..!?

Mag ik voor deze vragen een hulplijn gebruiken?

TylW zei:
Nog steeds jij. Lees en huiver:

Ik vergelijk homo's helemaal niet met pedofielen, ik bedoelde dat de lat steeds hoger wordt gelegd. Dat er steeds meer wordt toegelaten.
Er wordt steeds meer toegelaten? Nee. Alle dingen die binnen de wet mogen worden steeds minder gemarginaliseerd. Dat is niet meer dan normaal; zo hoort het in een rechtsstaat. Pedofilie gedogen zou "toelaten" zijn, net als het gedoogbeleid voor softdrugs. Maar dat mensen van hetzelfde geslacht mogen trouwen is niet meer dan normaal als je de grondwet respecteert.

En ja ik vind man/man even abnormaal als man/kind of vrouw/kind hoor. (Puur vanuit de natuur gezien zelfs nog een pak abnormaler).
Vanuit de natuur gezien abnormaler? Bepleit jij coïtus puur voor de voortplanting? If so: hoeveel kinderen heb jij al? Of als je geen kinderen hebt: ben je nog maagd? En orale/anale coïtus of handkarren zal je dus ook nooit doen?

En onnatuurlijk? Als dat zo zou zijn, waarom is het percentage homocoïtusuelen over heel de wereld hetzelfde? De hoeveelheid uitingen kan wel verschillen naar gelang culturele maatstaven, maar het absolute percentage niet. Plus dat het onmogelijk een genetisch defect (zoals sommigen het noemen) kan zijn. Dan zou het zichzelf al miljoenen jaren uitgeroeid hebben (want voortplanting is dan natuurlijk niet mogelijk).

Zeggen dat het nooit zal veranderen omdat er een leeftijd staat op meerderjarigheid is helemaal naief zijn, er zijn al verschillende discussies geweest vanuit de politiek/op tv over het toelaten van coïtus onder de 18, zonder dat het strafbaar is.
Dat is niet naief, noch kortzichtig. Wat wèl kortzichtig is, is niet begrijpen dat -- als de wet verandert -- dat slechts gebeurt met een mandaat van het volk. Dus dan rijst de vraag: is iets nog fout als de meerderheid van het volk het géén probleem vindt? Discutabel.
(een eventueel debat over absolute moraliteit is voor een ander topic)

Dat het er ooit van komt dat men die grens op 17,16 of zelfs 15 zet is helemaal niet zo onwaarschijnlijk.
Effectief (zoniet echt legaal? Nederlandse wetgeving ken ik helaas niet goed) ligt die grens al bij 16. Anders hadden enkele vaders me vroeger wel op laten pakken. :D

Je weet niet hoe men over 100 jaar denkt, als je 100 jaar geleden zou gezegd hebben dat men in 2004 als man met een andere man zou kunnen trouwen dan zou iedereen je gek hebben verklaard. De wereld veranderd continu, omdat er evolutie is, vaak in de negatieve zin.
Kijk, nu komt de aap uit de mouw: jij meent dus dat jouw systeem van normen en waarden (hoe ongefundeerd dat misschien is) meer valide is dan dat van anderen. Als we zo gaan beginnen, dan kan ik ook een hoop dingen categorisch gaan veroordelen. Maar ik begrijp tenminste dat mijn kijk op de wereld niet de absolute waarheid is. Dat zouden anderen zich ook moeten realiseren.

• Topic Starter Topic Starter
je kunt praten over normen, waarden en waarheden enz, homocoïtusualiteit is niet natuurlijk en zal het nooit worden, en ik hoop dat men er ooit een middel tegen vind.

Greetzzz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven