Fitness Seller

ziek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Homer17 zei:
Waar sommige mensen zich druk om maken... :rolleyes:

Ja, ik maak mij daar druk om !
Mijn zusje is het slachtoffer geweest van zo'n kanker sadist
en die loopt nu al 5 jaar bij een psychiater.

Jay Impol zei:
Hacken is niet verboden in nederland, anders was dat mannetje
dat die weblogger gehackt had wel opgepakt.

Ik heb trouwens voor de zekerheid nog een mailtje gestuurd
waarin ik zeg dat ik hem geen lichamelijk geweld zal aandoen.
En dat ik slechts bedoelde dat ik hem ga hacken, irriteren en
hem ten schande zal maken.
Geen zin in die bullshit dat politie denkt dat ik hem wat aan wil doen ofzo.
Wtf, hacken niet verboden? :rolleyes: Fijn land hebben jullie zeg :p

mijn antwoord --> [Link niet meer beschikbaar]

wat die mensen, en daarbij de meeste ouders niet begrijpen, is dat de kleinste afwijking van een normaal gezin al een ontwrichting voor altijd kan betekenen

Als jij als ouder graag nudisten kampen met je jonge kinderen bezoekt kan je met zekerheid stellen dat die kinderen daar later iets( vaak negatiefs) aan overhouden

en pedofielen die hun gedachten in de praktijk omzetten kunnen een kind mentaal verscheuren

Laatst bewerkt:
Dit lijkt wel een DBB-er. Grote gespierde man, palen, 21cm. Kan bijna geen toeval zijn.

Hoi, ik ben jan 24 jaar en ben zeker een voorstander van vrijwillige coïtus tussen meisjes van de leeftijd vanaf 12 jaar. Ik ben tot deze mening gekomen,omdat ook meisjes zelf het initiatief nemen en willen experimenteren met oudere jongemannen als het om coïtus gaat. Waar ik deze conclusie trek?
Nou dat zit zo...ik ben een huisvriend van een naturistenechtpaar die ik op een naaktstrand in Eeersel bij Eindhoven heb leren kennen. Het klikte ontzettend goed tussen mij en BoB en Ellie. We ouwehoeren veel over voetbal en lachen wat af samen. Ze hebben 2 kinderen Sander(11 jaar) en Maike 12 jaar.Het gezin loop avonds gewoonlijk bloot rond en slapen natuurlijk ook naakt. Maike vond me al in het begin erg leuk en kwam vaak met me praten over haar leventje. Op een dag moest ik oppassen voor het weekend,omdat Bob en Ellie naar friesland waren op familiebezoek en daar bleven slapen. Ik mocht voor hun kinderen oppassen en koken.We deden spelletjes als monopolie en keken tv.Toen het bedtijd was bracht ik de tieners naar bed.S'morgens op zondag werd ik wakker en tot mijn verbazing lag Maike in haar blootje naast me in bed. Ze was een mooi blond meisje met al grote borsten,onweerstaanbaar voor een gezonde jongeman als ik.
Ze zei tegen mij dat ze verliefd was op mij en valt op grote gespierde mannen als ik. Ik wist effe niet wat ik moest zeggen,maar als zij wou dat ik haar paal met mijn nu stijve pik,dan liet ik het gewoon toe. Er gebeurt immers niets wat zij niet wilt.Maike zij dat ze vaak droomt en dacht om voor haar eerste keer door mij ontmaagd te worden. Ik vond het een hele eer,zeker omdat ze juist niet gekozen heeft om dit te doen door een leeftijdsgenootje.Ze zei dat ik het voorzichtig moest doen,omdat ik lange penis heb van zeg maar 21 cm. Ik zei tegen haar..jij moet het doen want ik doe niks,want anders heb je mischien later zelf spijt van dat ik dingen doe die jij niet wilt. Ze kwam op me zitten en stukje voor stukje kwam ik dieper in haar. Met een zucht en een kreet liet ze zich in een keer zakken als een amazone berijden steeds wilder.Ik mocht in haar mond klaarkomen en het was een spannende weekend voor mij geweest. Dit was voor mij en Maike ons geheimpje,en niemand hoeft van ons eerste coïtusavontuur te weten. Maike had 3 maanden later een leuk vriendje van 15 jaar. Ze zei tegen mij dat zij haar eerste keer met mij onvergeetlijk mooi was,maar dat zij nu een schoolvriendje had en dit beter voor haar was. Ik vond het niet erg,omdat ik gewoon wist dat er teveel leeftijd tussen zat. Ook jonge tieners willen coïtus en hebben het recht om ook te genieten van hun lichaam ongeacht voor wie ze kiezen of je leeftijd is,zolang het maar met wederzijd goedkeuren is en je het initiatief aan het kind over laat! :P

pedo's naar "oplet" kampen :cool:

Kan ik mij zo kwaad om maken... :mad:

dit schrijft een van die pedo's:

Ja inderdaad kunnen we niet stil blijven zitten bij een tijd..daarom word het NU tijd te erkennen in onze westerse samenleving dat pedocoïtusuele contacten normaal zijn net als door de eeuwen heen in verschillende culturen.Het is juist de laatste 30 jaar dat pedofilie verkettert wordt en de mensen die liefdevolle coïtusuele relaties met een tienerkind hebben helaas in de gevangenis terecht komen. Pedofilie is immers geen incest of verkrachting.
Dat meisje die pappas derde been toeval aanraakt of nieuwschierig ernaar is,getuigt van eerst a-coïtusuele gedrag naar een meer prepuberaal ontwikkeling.Moet je haar afschraffen voor iets wat haar interessert..natuurlijk niet. Geef haar eerder voorlichting! Jonge tieners hebben bewuste coïtusuele behoeften,zelfs baby masturberen per toeval door bijvoorbeeld hun derde beentje over het matras te wrijven. Kinderen hebben ook RECHT op SEKS! En met wie ze het willen doen dat mogen ze zelf bepalen. Tegenwoordig komen tienerkinderen al jong in aanraking met het zien van coïtus op tv of internet etc. Zij willen dit ook graag ervaren en in de praktijk brengen.Wat is nou mooier op deze wereld dan elkaar te beminnen en de paringsdaad te doen? Een jongen van 14 die eerste gemeenschap heeft met een meisje van 13 jaar..wat is er nog mooier dan dat? Of een jonge vrouw die gemeenschap heeft met met een jongen van zeg maar 15 jaar? Biologisch gezien zijn beiden er klaar voor,dus waarom verbieden? Om het leeftijdsverschil? ONZIN! Het argument dat het een onevenwichtige relatie of daad is..verwijs ik naar de prullenbak!

IDIOOT

CQ_Demolisher zei:
dit schrijft een van die pedo's:

Ja inderdaad kunnen we niet stil blijven zitten bij een tijd..daarom word het NU tijd te erkennen in onze westerse samenleving dat pedocoïtusuele contacten normaal zijn net als door de eeuwen heen in verschillende culturen.Het is juist de laatste 30 jaar dat pedofilie verkettert wordt en de mensen die liefdevolle coïtusuele relaties met een tienerkind hebben helaas in de gevangenis terecht komen. Pedofilie is immers geen incest of verkrachting.
Dat meisje die pappas derde been toeval aanraakt of nieuwschierig ernaar is,getuigt van eerst a-coïtusuele gedrag naar een meer prepuberaal ontwikkeling.Moet je haar afschraffen voor iets wat haar interessert..natuurlijk niet. Geef haar eerder voorlichting! Jonge tieners hebben bewuste coïtusuele behoeften,zelfs baby masturberen per toeval door bijvoorbeeld hun derde beentje over het matras te wrijven. Kinderen hebben ook RECHT op SEKS! En met wie ze het willen doen dat mogen ze zelf bepalen. Tegenwoordig komen tienerkinderen al jong in aanraking met het zien van coïtus op tv of internet etc. Zij willen dit ook graag ervaren en in de praktijk brengen.Wat is nou mooier op deze wereld dan elkaar te beminnen en de paringsdaad te doen? Een jongen van 14 die eerste gemeenschap heeft met een meisje van 13 jaar..wat is er nog mooier dan dat? Of een jonge vrouw die gemeenschap heeft met met een jongen van zeg maar 15 jaar? Biologisch gezien zijn beiden er klaar voor,dus waarom verbieden? Om het leeftijdsverschil? ONZIN! Het argument dat het een onevenwichtige relatie of daad is..verwijs ik naar de prullenbak!

IDIOOT

jezus... ff mijn reactie eerder in dit topic over et hoofd zien, kd8 namelijk dat dit zwaar sarcastisch was... (naïef he :rolleyes: )
maarjah het IQ van dit soort mensen komt echt niet boven het IQ van een kakkerlak uit ??? pfff dat dit soort mensen er zelfs voor uit durven te komen!!

Homer17 zei:
jezus... ff mijn reactie eerder in dit topic over et hoofd zien, kd8 namelijk dat dit zwaar sarcastisch was... (naïef he :rolleyes: )
maarjah het IQ van dit soort mensen komt echt niet boven het IQ van een kakkerlak uit ??? pfff dat dit soort mensen er zelfs voor uit durven te komen!!

idd, wat ik zo op deze site leest lijkt het wel of ze niet beter weten :(
Kijk wat die gast zegt over coïtus tussen een jongen van 14 en een meisje
van 13 is wel gewoon in mijn ogen.
Maar een relatie tussen een ouder iemand en een kind is inderdaad niet evenwichtig
de oudere heeft veel meer macht en kan een kind heel makkelijk manipuleren.

edit: Ik vergeef je eerdere post ;) haha

Sorry, maar deze site is volgens mij van belang..

Mijn eerste indruk is dat de site ontstaan is zodat pedo's een plek hebben om met hun gevoel naar toe te gaan.. Het is voor een ieder beter dat zo iemand er voor uitkomt en zijn frustraties er uitgooit.. het een plek geeft..en dan verder gaat met zijn leven.. Zo wordt voorkomen dat er nog meer slachtoffers vallen.. en zo heb je een betere controle..

Behappys-babe zei:

Mijn eerste indruk is dat de site ontstaan is zodat pedo's een plek hebben om met hun gevoel naar toe te gaan.. Het is voor een ieder beter dat zo iemand er voor uitkomt en zijn frustraties er uitgooit.. het een plek geeft..en dan verder gaat met zijn leven.. Zo wordt voorkomen dat er nog meer slachtoffers vallen.. en zo heb je een betere controle..

Heb jij dat forum weleens bekeken ??
Bekendtenissen van viezerikken die meisje van 12 in hun reet jassen.

Oh btw, keb een foutje gemaakt, ik had me berichtjes niet hier moeten posten :P
ze hadden het in hun mail over het "bodybuilding" forum enzo, dus
ze zullen wel effe gezocht hebben of we hebben hier ook een vieze pedo hangen.
Ze zouden wel effe een bodybuilding foto van me zoeken :P haha
Pech voor hun dat ik alleen in mijn avatar een foto heb.

heh, had ik net zo slim iemands email gehackt om hun te mailen :S haha naja

Behappys-babe zei:

Ja hoor die gasten praten erover "geven het een plek" en gaan vervolgens weer verder met hun normale leven? :rolleyes: Hoe naief kan je zijn?

Die idioten die in een TBS-kliniek zitten praten er ook over. Geven het een plek en vervolgens als ze vrijkomen dan gaan ze weer verder.

pat21 zei:
Ja hoor die gasten praten erover "geven het een plek" en gaan vervolgens weer verder met hun normale leven? :rolleyes: Hoe naief kan je zijn?

Die idioten die in een TBS-kliniek zitten praten er ook over. Geven het een plek en vervolgens als ze vrijkomen dan gaan ze weer verder.

idd,, hoe meer ze erover kunnen praten met hun mede pedofielen,, hoe meer ze hun gedrag als normaal gaan beschouwen. en als dat gebeurt is de kans groot dat ze naar hun pedofiele lusten gaan handelen.

Juist zo zie ik het ook. Ze gaan het normaal vinden omdat ze met mensen omgaan die er ook zo over denken dus sluiten die site!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven