ik ben ook maar een mens met zijn gebreken..........alleen Jezus was perfect genoeg om dit soort gasten te kunnen vergeven!
ik heb dit soort walgelijke dingen echter van dichtbij meegemaakt:
De moord op Chanel Naomi Eleveld
Chanel-Naomi Eleveld uit
Assen verdween spoorloos op
21 juli 1999. Drie weken later werd haar buurtgenoot Jan Stoffers gearresteerd op het station van Zwolle. Hij was enkele dagen na de verdwijning van het meisje op de vlucht geslagen, en sliep sindsdien in diverse hotels in Nederland. Stoffers werd verdacht omdat hij wegens zedendelicten al eerder met de politie in aanraking was geweest. De dag na zijn arrestatie vindt de politie in de kruipruimte van zijn woning het lichaam van het verdwenen meisje.
Chanel Naomi bleek diverse malen verkracht, was de nacht opgesloten in een kast en uiteindelijk op de ochtend van
22 juli door Stoffers gewurgd. Enkele weken voor de moord hadden de vrouw van Stoffers en zijn zoontje het huis verlaten, uit angst voor de gewelddadige Stoffers. Eind juni had hij zijn vrouw op grove wijze verkracht, voor de ogen van zijn kind. Terwijl hij op de vlucht is, verkracht hij op een hotelkamer in Heerlen op agressieve wijze een prostituée die hij kort daarvoor op het station had opgepikt.
ben zelfs op uitnodiging bij de begravenisdienst geweest, en zoiets blijft ( nu nog steeds!!) erg aangrijpend......
ik heb in diezelfde wijk gewoond, ongeveer 100 meter van het speelveldje waar ze woonde...
( zelfs NU zit ik alweer te trrillen van woede & onmacht!)