AndroidHealthClinic

Pedofilie accepteren {Martijn+zijn site vind van wel}

Status
Niet open voor verdere reacties.
moet je eens lezen!!

met namens ''HOMOSEXUALITEIT BEDOEL IK ERMEE !!!!!
MANNELIJKE t*fus mong*len DIE GRAAG EEN JONGE LULETJE WIL PIJPEN EN VROUWENLIJKE t*fus MONGOLE DIE VAN MEISJSIEES HOUWE EN NATUURLIJKE OOK DIE ANDERE TYFUSS KANKER PEDOS!!!!!!!!!!!!!!!!!

DUIDELIJK???

als je de volgende keer het woord KANKER wilt weglaten in je postjes, is het voor mij al duidelijk genoeg!

er zijn ook nog mensen die vrienden/familie hebben verloren aan die ziekte: gelieve hier een beetje rekening mee te houden!

zelfde geld voor de woorden TYPHUS & mong**l.............
( duidelijk en helder NL is genoeg)

bij voorbaat dank.......
;)

Laatst bewerkt:
als je de volgende keer het woord KANKER wilt weglaten in je postjes, is het voor mij al duidelijk genoeg!

er zijn ook nog mensen die vrienden/familie hebben verloren aan die ziekte: gelieve hier een beetje rekening mee te houden!

bij voorbaat dank.......
;)

Laat mong**l ook weg want het kan zijn dat mensen hier mongooltjes in de familie hebben.

Pedos Moeten Dood !!

hoe zou je vinden als je een pik in je aars zou krijgen?
en je dwingen voor coïtus?
nou ik zou dat niet echt prettig vinden !!
dus voor de mensen die wel voor pedofielen zijn,
heb jij wel eens een pik in aars gekregen?
vond je het lekker?
wat zou jij vinden als ik je dochter ff zou naaien of JOUU!!???
nou niet echt leuk he?
dus kom me niet zeggen wat ik wel of niet goed moet vinden
WANT !!!! '' PEDOFIELELOVERSS'' !! IK HAAT JULIE :eek: en je loverss >> PEDOS !!!! en ik zou PEDOS blijven haten en de mensen die PEDOFIELEN geen probleem vinden en toch blijf ik denken en zeggen dat

PEDOFIELEN GEWOON DOOD MOETEN ;)

vond je het lekker?
nou niet echt leuk he?

WANT !!!! '' PEDOFIELELOVERSS'' !! IK HAAT JULIE :eek: en je loverss >> PEDOS !!!! en ik zou PEDOS blijven haten en de mensen die PEDOFIELEN geen probleem vinden en toch blijf ik denken en zeggen dat

zeg agressief typje..................als er iemand is die pedo's graag dood wil zien, ben ik het wel!
:mad:

gewoon normale taal gebruiken, anders krijg je een hijs voor je treiter.........
:rolleyes:

kinderachtig gedoe allemaal.......ik heb je alleen iets gezegd over de woorden KANKER, TYPHUS & mong**l: komt het dan niet eens bij je op dat ik wellicht ANTI-PEDO zou kunnen zijn???

vond je het lekker?
nou niet echt leuk he?

edje slaat je dood met z'n pretkroketje :roflol:

nou,,
hee eh klusmier
lees eerst ng een keer ff goed dan zie je dat ik dat niet tegen je heb;)
ik heb het tegen de abnormale mensen die pedofilie geen probleem vinden

enne myn excuses voor taal gebruik!!
ik kom nou enmaal uit den haag kan er nix aan doenn!!

vond je het lekker?
nou niet echt leuk he?

:roflol: Wat een kerel.

nou,,
hee eh klusmier

ok

accepted!

abnormale mensen moeten maar gaan emigreren naar Curacao.....

..........dan heb ik tenminste ook bij tijd en wijle mijn verzetje: ff mijn agressie van me afbeuken!
:D

nou,,
hee eh klusmier

ben jij fam. van die beroemde haagse sjonnie?

:D Heb wel iets beter te doen tijdens mijn vakantie. Ook al is het wel k*tweer hier.

Graag provocerende postings rapporteren i.p.v. er op in gaan.

dit ging om een misverstandje, gepost door iemand die door emoties overmand was.....

door goede communicatie kun je soms nog aardig wat rechtrekken!
;)

[FONT=Arial,Helvetica] Het PNVD bestuur
PNVD_bestuur.jpg

Marthijn Uittenbogaard, Voorzitter
Ad van den Berg, Penningmeester
Norbert de Jonge, Secretaris
Er zijn nog enkele andere foto's van het bestuur.

TIP:
- opzoeken
- uitroeien
............

[/FONT]

oordeel niet, ....
ik merk hier weinig van je christen attitude

:

ik ben ook maar een mens met zijn gebreken..........alleen Jezus was perfect genoeg om dit soort gasten te kunnen vergeven!

ik heb dit soort walgelijke dingen echter van dichtbij meegemaakt:
De moord op Chanel Naomi Eleveld

Chanel-Naomi Eleveld uit Assen verdween spoorloos op 21 juli 1999. Drie weken later werd haar buurtgenoot Jan Stoffers gearresteerd op het station van Zwolle. Hij was enkele dagen na de verdwijning van het meisje op de vlucht geslagen, en sliep sindsdien in diverse hotels in Nederland. Stoffers werd verdacht omdat hij wegens zedendelicten al eerder met de politie in aanraking was geweest. De dag na zijn arrestatie vindt de politie in de kruipruimte van zijn woning het lichaam van het verdwenen meisje.
Chanel Naomi bleek diverse malen verkracht, was de nacht opgesloten in een kast en uiteindelijk op de ochtend van 22 juli door Stoffers gewurgd. Enkele weken voor de moord hadden de vrouw van Stoffers en zijn zoontje het huis verlaten, uit angst voor de gewelddadige Stoffers. Eind juni had hij zijn vrouw op grove wijze verkracht, voor de ogen van zijn kind. Terwijl hij op de vlucht is, verkracht hij op een hotelkamer in Heerlen op agressieve wijze een prostituée die hij kort daarvoor op het station had opgepikt.

ben zelfs op uitnodiging bij de begravenisdienst geweest, en zoiets blijft ( nu nog steeds!!) erg aangrijpend......

ik heb in diezelfde wijk gewoond, ongeveer 100 meter van het speelveldje waar ze woonde...

( zelfs NU zit ik alweer te trrillen van woede & onmacht!)

ik ben ook maar een mens met zijn gebreken..........alleen Jezus was perfect genoeg om dit soort gasten te kunnen vergeven!

ik heb dit soort walgelijke dingen echter van dichtbij meegemaakt:
De moord op Chanel Naomi Eleveld

Chanel-Naomi Eleveld uit Assen verdween spoorloos op 21 juli 1999. Drie weken later werd haar buurtgenoot Jan Stoffers gearresteerd op het station van Zwolle. Hij was enkele dagen na de verdwijning van het meisje op de vlucht geslagen, en sliep sindsdien in diverse hotels in Nederland. Stoffers werd verdacht omdat hij wegens zedendelicten al eerder met de politie in aanraking was geweest. De dag na zijn arrestatie vindt de politie in de kruipruimte van zijn woning het lichaam van het verdwenen meisje.
Chanel Naomi bleek diverse malen verkracht, was de nacht opgesloten in een kast en uiteindelijk op de ochtend van 22 juli door Stoffers gewurgd. Enkele weken voor de moord hadden de vrouw van Stoffers en zijn zoontje het huis verlaten, uit angst voor de gewelddadige Stoffers. Eind juni had hij zijn vrouw op grove wijze verkracht, voor de ogen van zijn kind. Terwijl hij op de vlucht is, verkracht hij op een hotelkamer in Heerlen op agressieve wijze een prostituée die hij kort daarvoor op het station had opgepikt.

ben zelfs op uitnodiging bij de begravenisdienst geweest, en zoiets blijft ( nu nog steeds!!) erg aangrijpend......

ik heb in diezelfde wijk gewoond, ongeveer 100 meter van het speelveldje waar ze woonde...

( zelfs NU zit ik alweer te trrillen van woede & onmacht!)
Wat bezielt die mensen die dit doen?? Ik word niet heel gauw kwaad maar hier van kan ik echt door het lint gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven