Fitness Seller

Pedofilie accepteren {Martijn+zijn site vind van wel}

Status
Niet open voor verdere reacties.
topicbump + kloontje = BAN!

Sweet child o' mine - Guns 'n' Roses

:roflol:

wat eerste post :roflol:

dat vind ik belachelijk ,

ik vind dat pedofiele helemaal niet geacepteerd moeten worden ze moeten juist gehersenspoeld worden , om ze te laten beseffen dat want hun doen fout is, en ik vind dat mensne die pedofiele geen grote probleem vinden en steunen moeten het zelfde krijgen,

PEDOFIELIE
HOMOSEXUALITEIT
moet extreem hard worden aangepakt
voordat het te laat is
en als de godverkanker k*t linkse politiek zo door blijft gaan ,
zou het normale volk het moeten doen!!

Dat vind ik dus echt belachelijk. homo s doen niks verkeerd... nichten daar in tegen zijn vuil. maar extreem rechtse je hebt duidelijk geen hersens dat blijkt al uit je 1ste post.

Dat vind ik dus echt belachelijk. homo s doen niks verkeerd... nichten daar in tegen zijn vuil. maar extreem rechtse je hebt duidelijk geen hersens dat blijkt al uit je 1ste post.

ff goed lezen ! hij schrijf "PEDOFIELIE HOMOSEXUALITEIT " en niet "normale" Homocoïtusualiteit

ff goed lezen.. hij schrijft gewoon 2 apparte kopjes

even goed lezen hij schrijft 'Gratis karma voor alle broeders in de huis'

dat vind ik belachelijk ,

ik vind dat pedofiele helemaal niet geacepteerd moeten worden ze moeten juist gehersenspoeld worden , om ze te laten beseffen dat want hun doen fout is, en ik vind dat mensne die pedofiele geen grote probleem vinden en steunen moeten het zelfde krijgen,

PEDOFIELIE
HOMOSEXUALITEIT
moet extreem hard worden aangepakt voordat het te laat is
en als de godverkanker k*t linkse politiek zo door blijft gaan ,
zou het normale volk het moeten doen!!

Leer typen man want zoals je nu typt lijkt het erop dat je een IQ hebt van een krop sla

**** mij, dr zijn hier echt een paar members met de geestelijke capaciteiten van een mandrill.

damn ik zeg ban die extreem rechts r*tard!!

Dat is een kloontje van EricR om ons rechtse denkers in een kwaad daglicht te zetten. Erg flauw Eric...

even die site hacken

vuilerikken
heb eens een beetje rondgekeken, en kwam snel wat dingen tegen die uitgebuit kunnen worden, voor de hackers onder ons je hoeft niet lang te zoeken tot je een poison null byte icm LFI vulnerability tegen komt, meer zeg ik niet, heb al een strafkaart hier :(

Ja zelfde IP... Bannen die blije Eric met zijn linkse propaganda!

Ik wil die pedofielen echt de t*ring in trappen..

moet je eens lezen!!

met namens ''HOMOSEXUALITEIT BEDOEL IK ERMEE !!!!!
MANNELIJKE t*fus mong*len DIE GRAAG EEN JONGE LULETJE WIL PIJPEN EN VROUWENLIJKE t*fus MONGOLE DIE VAN MEISJSIEES HOUWE EN NATUURLIJKE OOK DIE ANDERE TYFUSS KANKER PEDOS!!!!!!!!!!!!!!!!!

DUIDELIJK???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven