Fitness Seller

Ziekebuffel foto's (begin)

ZiekeBuffel

Cool Novice
Waardering
9
Lengte
1m83
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Dag allemaal, hier 2 foto's van mij... Train nu miss anderhaalf jaar serrieus... daarvoor wel getraind maar lette nooit op de voeding en het was altijd een beetje aanklote. Ik ben nu bezig met mijn voeding en trainingschema te optimaliseren. Post deze foto's hier voor extra motivatie voor mezelf dus niet te veel afkraken he ;)

20121116_193723.jpg

20121116_195251.jpg

De foto's zijn niet bepaald scherp en daardoor is het moeilijk te beoordelen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
I know, ik zal er binnenkort een paar nemen met een echte camera.. deze heb ik even snel gemaakt

Hier wat betere foto's, ik realiseer me dat de resultaten voor de tijd dat ik train niet optimaal zijn daarom ben ik minder alcohol gaan drinken en steeds geleidelijker meer op mijn voeding gaan letten.

Op dit moment train ik 4x in de week 2x borst triceps en schouder 2x rug en biceps. Om heel eerlijk te zijn pakte ik benen bijna nooit.. alleen af en toe wat apparaatjes nooit squatten. Advies over een goed trainingsschema is welkom bekijk ook mijn voedingsschema http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/voedingsschema-ziekebuffel-322890/

Over circa een half jaar zal ik hier mijn progressie foto's gaan plaatsen.

20121117_162534.jpg

20121117_161836.jpg

Had idd wat beter gekund, lijkt nu of je net begonnen bent afgezien van je triceps..

Heb wel een lange weg afgelegd met mijn lichaam, 4 jaar geleden een jaar lang pfeiffer gehad waarin ik bijna niks at, resultaat: gewicht op 68 kilo. Toen wilde ik niks liever dan eten en aankomen.. daar ging ik te ver in door totdat ik op een gewicht van 88 kilo zat.

2 jaar geleden dus "serrieus" begonnen met trainen maar nog niks met eiwitshakes en serrieus op de voeding letten. Dat doe ik nu ruim een jaar wel, en ga nu ook me kcal en vet inname letten. Ook ben ik nu sinds een weekje of 2 begonnen met creatine.

Me doel is om me vetpercentage nog verder omlaag te helpen maar ook spiermassa te kweken. Me doel voorlopig is 85 kilo met een 10% vetpercentage.

Biceps zien er miss wat onderontwikkeld uit op deze foto

Fototje biceps nog...

20121118_162506.jpg

Yep, biceps zien er nu inderdaad groter uit. :)

Laatste foto echtwaar haha! Vanuit dit startpunt zal ik hier om de zoveel tijd resultaten gaan posten.

20121118_203121.jpg

Heb wel een lange weg afgelegd met mijn lichaam, 4 jaar geleden een jaar lang pfeiffer gehad waarin ik bijna niks at, resultaat: gewicht op 68 kilo. Toen wilde ik niks liever dan eten en aankomen.. daar ging ik te ver in door totdat ik op een gewicht van 88 kilo zat.

2 jaar geleden dus "serrieus" begonnen met trainen maar nog niks met eiwitshakes en serrieus op de voeding letten. Dat doe ik nu ruim een jaar wel, en ga nu ook me kcal en vet inname letten. Ook ben ik nu sinds een weekje of 2 begonnen met creatine.

Me doel is om me vetpercentage nog verder omlaag te helpen maar ook spiermassa te kweken. Me doel voorlopig is 85 kilo met een 10% vetpercentage.

Biceps zien er miss wat onderontwikkeld uit op deze foto

Doe dit in 2 aparte stappen, gaat namelijk moeilijk samen. Heb ik ook geprobeerd jaar lang maar heeft me 0.0 opgeleverd. Nu doe ik flink bulken en groei als kool in een maand. Zelfs al met slechts 2500-3000kcal per dag.

voor ander half jaar vind ik niet echt hele Grote prestatie

Bedankt voor het advies, ben op dit moment iig niet tevreden met mijn vetpercentage. Misschien is het goed mogelijk om een toch wat lager vetpercentage te behalen tijdens het bulken.

Dat kan dus niet. Het is het een of het ander, als beginner kan het omdat je lichaam dan niet gewend is aan krachttraining maar je doet het al ff.

Dat kan dus niet. Het is het een of het ander, als beginner kan het omdat je lichaam dan niet gewend is aan krachttraining maar je doet het al ff.

Als je lichaam went ja, aan zijn lichaam te zien kan het nog wel, is nog niet zo heel erg gegroeid, lijkt me dat die beginnergains er nog in zitten. Wel goed startpunt, vrij 'normaal' lichaam (goed dus, je ziet vaak de uitersten tegenwoordig).

Of beginners gains er nog in zitten weet ik niet, was van mezelf nooit erg gespierd op jongere leeftijd. Toch heb ik nooit met een optimaal trainingsschema én voedingsschema 4x in de week getraind. Ik verwacht dat ik met rug en benen vrij snel vooruit zal gaan aangezien ik in principe nooit ging squatten of deadliften. Ga toch maar bulken gezien jullie advies, miss dat ik tegen de zomer de behoefte heb om te gaan cutten.

Ik denk net als Musculo dat je nog prima gains kunt halen aangezien je core en borst nog weinig ontwikkeling laten zien. En nu je schrijft dat je beginfase als sporter niet optimaal was heb je er lang niet alles uitgehaald. Succes.

Thanks! Des te meer motivatie, gek genoeg heb ik aan borst altijd het meeste aandacht besteed omdat ik hier heel langzaam vorderingen maakte. Schouders waren "groot" in verhouding.

Sorry chef maar het ziet er nog niet zo getraind uit. Train nou gewoon je hele lichaam fatsoenlijk. Specifieke onderdelen zien er namelijk nog niet "groot" uit. Gewoon knallen en beesten, let nog niet zo super erg op je vp. Ff wat massa erop knallen zodat je energieverbruik in rust ook wat omhoog gaat.

Train je je buikspieren niet?

Veel eten en veel compounds oefeningen (bench press, squat, deadlift en ook pullups, lunges, peck deck, military press, pullover ...)

Terug
Naar boven