liquid_ice
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
Heey beste BB-ers,
Afgelopen 2 weken voelde ik me wat duf, had koppijn, nekpijn, snel moe, concentratieverlies enz enz. De klachten werden ook steeds heviger.
Dus ging ik gister morgen na de huisarts, want 2 weken vond ik wel teveel.
Deze vertelde me dat ik waarschijnlijk Pfeiffer had, maar dat ik dezelfde dag een bloed onderzoekje moest laten doen.
Zo gezegd zo gedaan. Ik ging direct na het ziekenhuis, voor wat bloedafname. Om 16:00 (dezelfde dag nog steeds) moest ik de huisarts terug bellen had hij gezegd. Wonderbaarlijk (vond ik) waren de uitslagen al binnen.
en JAAH hoor, Pfeiffer was het :S :S :S
Wat ik wel interessant vind was HOE dat ik er in godsnaam aangekomen was.
Nou heb ik dus al 2 weken klachten, en blijkt Pfeiffer een incubatietijd te hebben van 3 a 4 weken. wat was er 6 weken gelede gebeurd??
ik kreeg een nieuwe vriendin :S :S :S
en als je ook bedenkt dat Pfeiffer bekent staat als: ''The Kissing disease''......
Het hoeft niet zo te zijn, natuurlijk...
het kan ook een vies glas zijn geweest in dezelfde periode, maar hoe moeilijk is 1 erbij 1 optellen?
volgens mij heb ik het dus van m'n vriendin afkomstig, whahahaha
leuk cadeautje dan, dat ze alles wilt delen met me hoeft ze niet ZO letterlijk te nemen.
Nou ja, ik ben nu verplicht door de dokter tot MIN 1 week niet werken en niet sporten enzo. daarna opnieuw contact opnemen met de doc.
Er bestaan geen medicijnen, je moet Pfeiffer zelf bevechten.
De duur van de ziekte is 3 weken tot 6 maanden, so I'm out of the running.
Zijn er hier menen die ervaring hebben met deze ziekte, en die mij maybe iets van tips kunnen geven?
Verder zat ik eraan te denken om m'n lijnzaad olie gewoon door te gaan met gebruiken, net als m'n multivit. Verder hebben we ook nog een homeopathisch middeltje dat je weerstand moet verhogen tegen ziekten. en ik ga Vit C nemen.
Op deze manier hoop ik het STERKST te zijn uitgerust tegen die t*fus ziekte.
heeft hierover iemand nog wat ideetjes?
enne help ff meedenken wat m'n meid moet doen om ZO iets goed te maken
WHAHAHAHA
Afgelopen 2 weken voelde ik me wat duf, had koppijn, nekpijn, snel moe, concentratieverlies enz enz. De klachten werden ook steeds heviger.
Dus ging ik gister morgen na de huisarts, want 2 weken vond ik wel teveel.
Deze vertelde me dat ik waarschijnlijk Pfeiffer had, maar dat ik dezelfde dag een bloed onderzoekje moest laten doen.
Zo gezegd zo gedaan. Ik ging direct na het ziekenhuis, voor wat bloedafname. Om 16:00 (dezelfde dag nog steeds) moest ik de huisarts terug bellen had hij gezegd. Wonderbaarlijk (vond ik) waren de uitslagen al binnen.
en JAAH hoor, Pfeiffer was het :S :S :S
Wat ik wel interessant vind was HOE dat ik er in godsnaam aangekomen was.
Nou heb ik dus al 2 weken klachten, en blijkt Pfeiffer een incubatietijd te hebben van 3 a 4 weken. wat was er 6 weken gelede gebeurd??
ik kreeg een nieuwe vriendin :S :S :S
en als je ook bedenkt dat Pfeiffer bekent staat als: ''The Kissing disease''......
Het hoeft niet zo te zijn, natuurlijk...
het kan ook een vies glas zijn geweest in dezelfde periode, maar hoe moeilijk is 1 erbij 1 optellen?
volgens mij heb ik het dus van m'n vriendin afkomstig, whahahaha
leuk cadeautje dan, dat ze alles wilt delen met me hoeft ze niet ZO letterlijk te nemen.
Nou ja, ik ben nu verplicht door de dokter tot MIN 1 week niet werken en niet sporten enzo. daarna opnieuw contact opnemen met de doc.
Er bestaan geen medicijnen, je moet Pfeiffer zelf bevechten.
De duur van de ziekte is 3 weken tot 6 maanden, so I'm out of the running.
Zijn er hier menen die ervaring hebben met deze ziekte, en die mij maybe iets van tips kunnen geven?
Verder zat ik eraan te denken om m'n lijnzaad olie gewoon door te gaan met gebruiken, net als m'n multivit. Verder hebben we ook nog een homeopathisch middeltje dat je weerstand moet verhogen tegen ziekten. en ik ga Vit C nemen.
Op deze manier hoop ik het STERKST te zijn uitgerust tegen die t*fus ziekte.
heeft hierover iemand nog wat ideetjes?
enne help ff meedenken wat m'n meid moet doen om ZO iets goed te maken

WHAHAHAHA
Laatst bewerkt:

maar ik denk dat het bij mij is gekomen door een vies glas.