Ok de hint is duidelijk. Hoe laat vanavond?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahaahha zak je was te laat! ik wachtte... jij kwam niet.. dus heb ik maar een ander genomen.

In de VVD?Nooit!! ****ers roepen eerst dat er niets mogelijk is aan lastenverlichting en nu kan alles weer. Met die verhoging van de zorgkosten moeten ze trouwens al weer gaan compenseren, ook al is dat maar een paar tienden van een procent per jaar aan extra kosten.

Is toch onzin!
Als iemand 100.000 verdient moet ie maar 5.000 gaan betalen?
En iemand die 10.000 heeft maar 500?
Vergeet niet dat diegene die meer verdient ook meer belasting al betaald.
Onzin om dingen aan het salaris te koppelen.
Dus als mensen meer gaan verdienen moeten ze maar meer betalen. Dat bepaalde jobs misschien onder betaald zijn is misschien waar, maar imo moet je geen dingen aan het salaris koppelen.
Aan de andere kant is het nut van een boete mensen tot aandenken zetten. Iemand die het niks uitmaakt of hij 100 euro boete krijgt, die blijft gewoon op dezelfde manier doorrijden. Wil je hem er over laten nadenken dan moet je hem raken in de portemonnee. En die grens is nu net bij iedereen anders. Dus op dat aanzicht zou het goed zijn om het er aan te koppelen.
(ik zeg niet dat ik er voor ben, maar zo denk ik er over.)
man jij moet de regering in
dat is nou een goed idee
wat je al zegt
iemand die het kan betalen die maakt zich er niet druk om en blijft te hard rijden
anders gezien als het hem wel raakt dus een boete naar inkomen
en huppa!! de oplossing
Las van morgen in de krant dat de ziektekosten meer als 100 euro duurder worden wat vinden jullie hiervan niet normaal toch?
We ver-amerikaniseren straks krijg je het dat iedereen onverzekerd is want ons loon stijgt toch zeker niet met 100 euro...
Wat betreft de gang naar de dokter klopt het inderdaad dat mensen met lagere inkomens veel vaker artsen raadplegen en in ziekenhuizen liggen.
Dat komt omdat deze inkomensgroep wat ongezonder leeft.
De reclames van de overheid zijn ook vaak gespitst op die doelgroep.
Dat is geen k*topmerking, het is een feit, heel simpel, zonder haatdragend naar anderen te worden.
Mensen uit hogere inkomensgroepen halen hun energie uit groenten en kwaliteitsvlees terwijl de lagere inkomensgroepen hun energie vooral haalt uit vetten en goedkope maaltijden. Dat kan elke huisarts je vertellen.
Het betekent dan echter niet dat ze goedkoper zijn omdat ze eerder doodgaan; iemand die slecht voedsel eet en ongezond leeft maakt meer kosten bij ziekenhuis en huisarts in z'n korte leven dan een ander in een langer en gezonder leven.
De verzekeringen worden duurder omdat, naar wat ik heb gehoord, de verzekeringsmaatschappijen ten tijde van de Grote Overstap teveel hebben gestunt met prijzen. De echte stunters, die met bedragen kwamen van 82 euro voor een basispakket, zullen het meest stijgen, puur om zo de tekorten te kunnen dekken.
Wat betreft de gang naar de dokter klopt het inderdaad dat mensen met lagere inkomens veel vaker artsen raadplegen en in ziekenhuizen liggen.
Dat komt omdat deze inkomensgroep wat ongezonder leeft.
De reclames van de overheid zijn ook vaak gespitst op die doelgroep.
Dat is geen k*topmerking, het is een feit, heel simpel, zonder haatdragend naar anderen te worden.
Mensen uit hogere inkomensgroepen halen hun energie uit groenten en kwaliteitsvlees terwijl de lagere inkomensgroepen hun energie vooral haalt uit vetten en goedkope maaltijden. Dat kan elke huisarts je vertellen.
Het betekent dan echter niet dat ze goedkoper zijn omdat ze eerder doodgaan; iemand die slecht voedsel eet en ongezond leeft maakt meer kosten bij ziekenhuis en huisarts in z'n korte leven dan een ander in een langer en gezonder leven.
jip heb het gelezen
Marky heeft wel een punt natuurlijk, maar helaas worden ongezond levende mensen ook nog wel eens in leven gehouden met levensverlengende behandelingen. Die behandelingen en medicijnen zijn duurder dan iemand die 35 jaar een AOW'tje krjgt. Dat geld van die AOW'er verdwijnt namelijk niet, een groot gedeelte komt gewoon weer in de economie terecht, het geld voor die behandelingen zijn gewoon extra kosten. Gestegen zorgkosten die worden afgewenteld op de rest van de premie betalenden.

L

de midden en hoger inkomens die dus volgens jullie gezonder leven en dus ook langer leven kosten de staat meer geld