XXL Nutrition

Zien jullie vorderingen?

Waarom bump je deze nou man???Ik word een beetje doodziek van die 14 jarigen met hun onzintopicjes.

goed eten en niet allemaal troep eten. Ondanks je erg dun bent is et wel belangerijk gezond te blijven kerel. Eet je groente vlees enz.. Maar serieus ga gewoon aan de weightgainer en eet/drink proteines en koolydrathen. Is gezonder en goedkoper dan elke dag een big mac menu te halen, en je aders dicht te vrete. Je zet geen spieren aan doormiddel van alleen vet. En gewoon als je echt zeker weet weer je proggresie posten. Ga desnoods met een dieetiste praten. Veel success en eet ze!

You've got a point ... maar er zijn wel andere manieren om dat aan te tonen ;)

OT: Op 3 weken tijd, deze leeftijd en met dit schema ga je niet veel verschil zien of hebben. Misschien enkele reps meer bij je pushups, maar dat is het dan ook.

Bepaal eerst je doel eens, dan kunnen we verder praten ;)

goed eten en niet allemaal troep eten. Ondanks je erg dun bent is et wel belangerijk gezond te blijven kerel. Eet je groente vlees enz.. Maar serieus ga gewoon aan de weightgainer en eet/drink proteines en koolydrathen. Is gezonder en goedkoper dan elke dag een big mac menu te halen, en je aders dicht te vrete. Je zet geen spieren aan doormiddel van alleen vet. En gewoon als je echt zeker weet weer je proggresie posten. Ga desnoods met een dieetiste praten. Veel success en eet ze!

Zitten nog verrassend veel eiwitten in , ipv van weightshakes te promoten zou je beter zeggen dat hij eerst normaal begint te eten. Alsof een big mac 1-3 keer per week slecht zou zijn voor hem , als je zo extreem mager bent is het gewoon belangrijk dat je alles binnen gooit.

[quote=

Laatst bewerkt:
Ja je hebt gelijk, en ik promoot die shakes nie :P. Maarja te veel veel van alles is slecht, Dus betreft big mac. Lekker proppen:mc: Maja, Misch dat hij een laat groeier is ivm lichaam ofz.

Op een grote paddestoel, rood met witte stippen
Zat kabouter Spillebeen, heen en weer te wippen
Krak! zei de paddestoel met een diepe zucht
Allebei z'n beentjes, hoepla in de lucht

Op een andere paddestoel, rood met witte stippen
Ging kabouter Spillebeen verder weer met wippen
Daar kwam kabouter Langneus aan en die lachte luid
Moet dat stoeltje ook kapot? Eigenwijs, schei uit!

maarrr ff ontopic ;)!

Neem een goed voedingsschemaen zoek een sportschool, heeft meer nut dan een honderd push up schema ;)!

:O:O:O:O ik heb maar 2 woorden voor jou... GA ETEN!!!!!

hij weet het nu wel, stop die onnodige bumps

rijst, rijst, rijst en nog eens rijst..
dan zien we wel verder..

Zulke reacties zorgen alleen ervoor dat iemand minder gemotiveerd raakt.
We willen toch allemaal groot worden:D

Begin te vreten man, ik was ook vrij mager, nu niet zoals jij,
ben 15 (bijna 16 jaar) en ben 1m95 met maar 81 kg.
Vorig jaar was dit nog 74 kg, met dezelfde lengte,
advies; eet meer maal op een dag, je zal zien dat dit loont ;)

-1 voor afbranden van een 14 jarig onzekere jongen

+2 voor degene met tips

-1 voor afbranden van een 14 jarig onzekere jongen

+2 voor degene met tips

-2 voor jou.De reden dat die 14 jarige onzin-topic startertjes worden afgebrand is dat 9 van de 10 het verrekken zich vantevoren in te lezen.
Lukraak topics starten met allerlei vragen waarvan ze de antwoorden gewoon uit de stickies kunnen halen.Sommigen worden dan wel eens flauw,als er weer zo´n ectootje aankomt van`Ik ben 31 kilo en ik wil graag voor de zomer 80 kilo wegen,hoe moet dat?´

edit: dan heb je ook nog die gasten die dat soort topics maar blijven bumpen...

Ben je al een monster nu?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven