MuscleMeat

Zien jullie vorderingen?

Zie je zelf vorderingen?

Nee.

gespierde borsten dat is er veranderd

Laatst bewerkt:
Ga iedere week met een jong kereltje trainen. Hij traint bikkelhard en heeft een zeer uitgebreid dieet. Veel eiwitjes, veel koolhydraten (rijst, brood, aardappelen), veel groenten en gewoon drie keer per week trainen.
Rond de 6 eetmomenten per dag.

1 dag in de week lekkere dingen en verder volgens schema.
Hij komt aan en zijn spieren ontwikkelen snel.

Zomaar veel eten heeft weinig nut.
Laat je goed adviseren.

Hoi,

ik weet niet of jullie het 'onehundredpushups' schema kennen?
maar, ik volg dat schema dus, ik zit in week 3 :)

Zien jullie al vorderingen?

( de foto met de groene muur op de achtergrond is voor het schema,
en de andere is nu )
Ken je het ''macdonalds'' schema?
Ga daar maar eens heen, 3 weken lang.

ffe serieus.
je bent veel te mager, die onehundredpushups blabla gaat je niet veel helpen

ga als een paard vreten en trainen .

je hoeft (nog) geen voedingsschemate maken, gewoon lekker 6x op een dag flink eten
en ga naar een sportschool, want met pushups bereik je weinig

shiit nette progress man !

keep the juice pumping

sorry maar met pushups ga je echt geen massa kweken

Hij is pas 14..? Irritant trouwns al die 14-jarigen die nu beginnen voor de zomer en daarna stoppen en k*t topics maken .

Je bent 14, gewoon goed gaan eten (kijk eens naar wat schema's hier op de site...gebruik dat als voorbeeld) en lekker doorgaan met veel lichaamsgewicht oefeningen. Als je 16 bent kan je in het ijzer gaan hangen. En zoals je kan zien in een ander veel bekeken topic in deze sectie, kan je met pushups al een boel bereiken ;)

Er is maar een klein beetje verschil tussen die twee foto's, maar 3 weken is ook niet lang he, en daarnaast is voeding echt van vitaal belang voor je vooruitgang, als je niet eet gebeurt er niks. Dus lekker 6 maaltijden gaan eten en flink knallen met die melk/chocomelk en dan over een maandje weer een foto posten ;)

Laatst bewerkt:
je begin al een beetje op arnold te lijken serieus wat wil je nou horen want ditslaat alles ronduit BELACHELIJK.

Terug
Naar boven