AndroidHealthClinic

Zijn bodybuilders dom?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij was hier ergens een enquete van welk niveau de DBB-ers gedaan hadden op school.

Kwam volgens mij best vaak HBO/Havo en WO/Vwo uit

Boven gemiddeld in ieder geval ( als ik ervan uitga dat iedereen eerlijk antwoord :))

Middelbaar school niveau zegt niets vriend.

Wel. :(

Het antwoord is ook echt ****ing simpel.

• Topic Starter Topic Starter
Vraag hem 'es wetenschappelijk/antropologisch/biologische/biochemisch te onderbouwen waarom bodybuilders zo dom zijn dan? Op de universiteit lopen ook een veel idioten rond als je kijkt naar de idioten op het VWO. Het feit dat hij generaliseert laat al zien dat ie zelf ook niet al te briljant is.

zal ik woensdag doen, dan is hij er weer en even voor de duidelijkheid ik denk niet dat BB dom zijn maar hij :)

ik wilde hem het tegendeel bewijzen vandaar het topic, en dat niet iedereen er uit kan komen snap ik ook aangezien niet iedereen even goed is in rekenen inzicht taal etc dus dit raadsel is gewoon algemeen bedoeld.

ik bedoel nu hebben al aardig wat mensen deze goed in tegen stelling tot mijn collega zelf die er veel langer voor nodig had.

wat is er mooier om iemand via zoiets de grond in te trappen. ;)

effe on topic blijven ik vertel zo het antwoord aangezien ik helemaal vol word ge pm't hahahahh

Het is een esoterisch gegeven feit dat veel cognitieve activiteit de lichamelijke ontvankelijkheid van voelsprieten en zenuwen afknelt, een gevoelig centraal zenuwstelsel stelt je in staat de verfijningen van het leven maximaal te proeven. Beëindig de matrix, tijd voor de vrouwelijke snaren en het universele waterstof.

Het is een esoterisch gegeven feit dat veel cognitieve activiteit de lichamelijke ontvankelijkheid van voelsprieten en zenuwen afknelt, een gevoelig centraal zenuwstelsel stelt je in staat de verfijningen van het leven maximaal te proeven. Beëindig de matrix, tijd voor de vrouwelijke snaren en het universele waterstof.

Goeie weed?

het antwoord was

10 tot de tweede macht +2=102 :D maar echt super veel hebben het er goed en snel ook dus respect voor mede Bodybuilders .

thnxs voor het bewijs aan Roeland D

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

Yes ik heb hem in 5 minuten zonder google ofzo ik weet zeker dat ie goed is :thumb:

en jij had hem ook goed idd

bij verplaatsen verstond ik van links naar rechts , en niet naar omhoog

daar gaan de meeste de fout in :)

wat een k*tgrap.

het antwoord was

10 tot de tweede macht +2=102 :D maar echt super veel hebben het er goed en snel ook dus respect voor mede Bodybuilders .

thnxs voor het bewijs aan Roeland D

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

en jij had hem ook goed idd
:roflol:.
Dan had je wel mogen zeggen dat je dat er mocht bijzetten...

Niet dat ik het dan onmiddelijk zou hebben, maar nu zat ik echt te zoeken naar onmogenlijke dingen.

Had hem dus nooit geraden aangezien ik dacht dat dit niet mocht :P

Mensen die Roeland heten moeten sowieso hun mond houden.

lol is ook een instinker :p

zeg t ff ik snap hem niet.

10 tot de tweede macht +2=102 = hetzelfde als 100+2=102

Ik ben niet dom, maar gewoon te lui om zoiets op te lossen:o

De eerste 2 gewoon een half getal hoger zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven