Fitness Seller

Zijn er fatburners die ook echt helpen

Souliman

Novice
Waardering
0
Ik heb stack gebruikt geen verschil
chroom picco pillen ook niks van gemerkt

ik geloof dat er niet iets echt is dan gewoon kei hard sporten

maar ik heb een beetje hulp nodig wie kan me iets aanraden wat echt helpt

Probeer eens een fatburner die thermogeen werkt i.p.v meer energie geeft.

lipo 6 van nutrex no.3 op meest verkocht supplement op bb.com

eet minder
en probeer intensieve cardio. (interval training)

T3 (cytomel) :D

hmmmmmmmmmm ik heb nu circa 2 maanden gewerkt met Hydrocycut Hardcore van Muscletech op aanraden van iemand hier. Even mijn facts.......ik woog 92 kg (vetperc. 22%), nu weeg ik 83.5kg (vetperc. 14%). Ik heb nog circa 2 weken trainen te gaan. Dusja bij mij hielpt t wel. Maar idd je moet wel je eten erop aanpassen. Vaker eten, kleinere porsies, minder koolhydraten etc etc.

heb ook al veel goeds gehoord van hydroxycut

Ephedrine + Caffeine (+Green tea) works for me.

Intensieve cardio is niet goed, dan verbrand je alleen maar je glycogeen, probeer gewoon te sporten tussen 50 a 70% van je max, dan zul je vet verbranden, minder Kcal nemen per dag en wat supps betreft weet ik het niet. Ik geloof eerlijk gezegd niet in fatburners. Volgens mij is dat gewoon weggegooid geld.

Intensieve cardio is niet goed, dan verbrand je alleen maar je glycogeen, probeer gewoon te sporten tussen 50 a 70% van je max, dan zul je vet verbranden, minder Kcal nemen per dag en wat supplementen betreft weet ik het niet. Ik geloof eerlijk gezegd niet in fatburners. Volgens mij is dat gewoon weggegooid geld.

Ik voorspel dat elderson zich geroepen voelt om zijn geniale wijsheden hierover voor de 54985894ste keer op te lepelen.

Ik voorspel dat elderson zich geroepen voelt om zijn geniale wijsheden hierover voor de 54985894ste keer op te lepelen.

Hihi, ja inderdaad, maar hij heeft wel gelijk. Met 70% van je maximale hartslag verbrand je nie zoveel calorieen als bij wat intensievere cardio. Je verbrand procentueel wel minder vet, maar relatief gezien verbrand je dan weer wel meer vet.

Terug
Naar boven