AndroidHealthClinic

zijn jullie bang voor de dood?

sjekoog

Competitive Bodybuilder
10 media-items
Waardering
169
Lengte
1m89
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
De vraag zegt het al, zijn jullie bang om dood te gaan
of heb je het uit handen gegeven?
Natuurlijk doodgaan is niet leuk maar wat is jouw mening hierover?

iedereen gaat een keer dood. ben er niet bang voor. Kan wel wat hellevuur gebruiken, na die klotekoude winter hier

Ja, ik ben heel erg bang voor de dood.

skeit,als ik dood ben heb ik eindelijk me rust.

Ik ben er nooit mee bezig . Ik denk er niet aan , maar als ik met mijn leven bedreigd word dan kan je er vanopaan dat ik bang ga zijn en dat ik door een allesoverstijgende levenswil zal overvallen worden .

Ik ben enkel bang voor de dood van mensen waar ik om geef, men eigen dood geef ik geen zak om aangezien ik toch totaal nie gelovig ben. Dood is dood, lichaam stopt met werken, that's bout it.

• Topic Starter Topic Starter
Ikzelf ben er natuurlijk wel huiverig voor het moment zelf, maar ik heb voor mezelf al op een rijtje wat er komen gaat.

Ik ben bang van de dood als het anderen (geliefden) aangaat.
Voor mezelf niet op voorwaarde dat het pijnloos is...

Ik ben er van overtuigd dat dat mijn eerste geslaagde cut zal worden :)

K denk er liever niet aan...

waarom?
is onvermijdelijk,kun je er net zo goed aan toe geven toch?

Ja, waarom... Geen idee eigenlijk. Kan ik je niet echt een duidelijk antwoord op geven... Maar doodgaan (zowel ikzelf als mensen om me heen) is echt m'n grootste angst.

Nee, je merkt er toch niks van, wat me wel creepy lijkt is als je 't ziet aankomen, je krijgt bijv te horen dat je nog zolang te leven hebt.

Voorderest ben ik eerder bang dat mense om me heen dood zullen gaan dan ikzelf, maar ik maak me er allemaal totaal niet druk om, bang zijn voor de dood is iets voor als je bejaard bent.

Nee, je merkt er toch niks van, wat me wel creepy lijkt is als je 't ziet aankomen, je krijgt bijv te horen dat je nog zolang te leven hebt.

Voorderest ben ik eerder bang dat mense om me heen dood zullen gaan dan ikzelf, maar ik maak me er allemaal totaal niet druk om, bang zijn voor de dood is iets voor als je bejaard bent.

Ik denk dat je er dan eerder op ligt te wachten . En dat het doodgaan een fantastisch gevoel van rust is .

Het lijkt me geen prettige ervaring en staat dan ook niet in mijn "To do" lijstje.

Ja, waarom... Geen idee eigenlijk. Kan ik je niet echt een duidelijk antwoord op geven... Maar doodgaan (zowel ikzelf als mensen om me heen) is echt m'n grootste angst.

mensen om me heen wel ja.
ben als de dood dat ik m'n koters overleef,lijkt me verschrikkelijk:(

Ik denk dat je er dan eerder op ligt te wachten . En dat het doodgaan een fantastisch gevoel van rust is .

Ligt er natuurlijk aan hoe bejaard je bent. Bejaard met allerlei kwaaltjes en dingen lijkt me idd geen pretje maar sommige 'bejaarden' zijn gewoon nog heel goed enzo.

Het daadwerkelijke moment van overlijden lijkt me zoooooo raar... Dat je ergens ligt en je weet gewoon dat je laatste minuten hebben geslagen... Ik kan het me gewoon echt niet voorstellen.

En wat Realist zegt, als je hoort dat je een ongeneeslijke ziekte hebt en je weet dat je (zeer) binnenkort zal overlijden... :(

Ik haat het. Het is ook zo raar/k*t om mensen om je heen te verliezen. Helaas ga je dat alleen maar vaker meemaken naarmate je ouder wordt.

Terug
Naar boven