VStreet
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
mensen om me heen wel ja.
ben als de dood dat ik m'n koters overleef,lijkt me verschrikkelijk![]()
Dat is mijn grootste angst ook.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mensen om me heen wel ja.
ben als de dood dat ik m'n koters overleef,lijkt me verschrikkelijk![]()
Het daadwerkelijke moment van overlijden lijkt me zoooooo raar... Dat je ergens ligt en je weet gewoon dat je laatste minuten hebben geslagen... Ik kan het me gewoon echt niet voorstellen.
Wie weet is doodgaan gewoon heerlijk ? Weet je toch niet ...

Inderdaad. Weten we niet. Ze komen ook niet terug om het te vertellen he.
Enkele weken geleden één van mijn betere vrienden moeten afgeven na een korte doch helse strijd tegen kanker...in dat geval is 'dood' een mes dat aan twee kanten snijdt.
Enkele weken geleden één van mijn betere vrienden moeten afgeven na een korte doch helse strijd tegen kanker...in dat geval is 'dood' een mes dat aan twee kanten snijdt.
Mensen met een bijna dood-ervaring zijn er meestal wel over te spreken.
Mensen met een bijna dood-ervaring zijn er meestal wel over te spreken.
Ja tuurlijk omdat je WIL leven . Maar ik heb het hier over doodgaan an sich .

Angst dat het een strijd moet worden zit altijd wel in mijn bewustzijn verweven. Niet dat ik er heel vaak aan moet denken. Liever ga ik als oud opaatje in mn slaap ervandoor
Maar vanmorgen heb ik gehoord dat een jongen ,die een goede kennis van me is, bij een verkeersongeluk is omgekomen. 24 jr. tja op zulke dagen sta je er wel veel bij stil.
Angst dat het een strijd moet worden zit altijd wel in mijn bewustzijn verweven. Niet dat ik er heel vaak aan moet denken. Liever ga ik als oud opaatje in mn slaap ervandoor
Maar vanmorgen heb ik gehoord dat een jongen ,die een goede kennis van me is, bij een verkeersongeluk is omgekomen. 24 jr. tja op zulke dagen sta je er wel veel bij stil.