indigojup
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo iets als in de gevangenis zitten bedoel je dus,tot je naar de hemel mag.Ik denk niet dat de hel bestaat. Wel is er een vagevuur, waar je gewoon afhankelijk van je daden een bepaalde wachttijd moet uitzitten vooraleer je mag overgaan.
vb. de geesten die je altijd ontmoet als je ze oproept of in de bossen 's nachts dat zijn zielen die nog hun tijd aan het uitzitten zijn.
(dat is mijn mening erover, ooit heb ik tijdens een trip op doornappel een ernstig gesprek gehad met zo'n geest en hij wist me dit te vertellen)
Echt bang ben ik hier niet voor, het vagevuur is geen martelkamer of zo, het is gewoon zeg maar de wachtkamer naar de hemel.

zo iets als in de gevangenis zitten bedoel je dus,tot je naar de hemel mag.
in welk geloof is dat dan zo
ik dacht dat er in elk geloof een hemel en hel was of een reincarnatie ofzo![]()
hoop dat het waar is,dan heeft iedereen een ticket naar de hemel,mits een tijdje in het vagevuur te wachtenGeen idee, ik zeg maar wat die geest me toen verteld heeft.
Hij bracht het in ieder geval wel geloofwaardig.

Je woont niet toevallig in Urk en loopt nog op klompen?Klopt bro, dat hebben we trouwens te danken aan Jezus Christus.
Hij is aan het kruis gestorven en heeft zich toen opgeofferd voor alle mensen om ons te verlossen van onze zonden.
Je zou de Bijbel eens moeten lezen, prachtig verhaal!
Er zit volgens mij ook meer waarheid in dan de meesten nu denken hoor. Lachtte vroeger ook met dat boek, maar na dat gesprek met die geest heb ik er zeg maar een wat andere kijk op gekregen.
Ben meer bang dat mensen in me familie overlijden...

hangt toch ook een beetje af wie er in de familie sterft,ik heb vrienden die ik beter ken dan familie van meSame. zelf ben ik er nu nog niet echt bang voor in ieder geval. Misschien als het dichter bij komt.![]()

Klopt bro, dat hebben we trouwens te danken aan Jezus Christus.
Hij is aan het kruis gestorven en heeft zich toen opgeofferd voor alle mensen om ons te verlossen van onze zonden.