MuscleMeat

zijn jullie bang voor de dood?

niemand hier die bang is van de HELL,of geloven de meeste hier dat het na het leven er niets meer is?

Ik denk niet dat de hel bestaat. Wel is er een vagevuur, waar je gewoon afhankelijk van je daden een bepaalde wachttijd moet uitzitten vooraleer je mag overgaan.

vb. de geesten die je altijd ontmoet als je ze oproept of in de bossen 's nachts dat zijn zielen die nog hun tijd aan het uitzitten zijn.

(dat is mijn mening erover, ooit heb ik tijdens een trip op doornappel een ernstig gesprek gehad met zo'n geest en hij wist me dit te vertellen)

Echt bang ben ik hier niet voor, het vagevuur is geen martelkamer of zo, het is gewoon zeg maar de wachtkamer naar de hemel.

Ik denk niet dat de hel bestaat. Wel is er een vagevuur, waar je gewoon afhankelijk van je daden een bepaalde wachttijd moet uitzitten vooraleer je mag overgaan.

vb. de geesten die je altijd ontmoet als je ze oproept of in de bossen 's nachts dat zijn zielen die nog hun tijd aan het uitzitten zijn.

(dat is mijn mening erover, ooit heb ik tijdens een trip op doornappel een ernstig gesprek gehad met zo'n geest en hij wist me dit te vertellen)

Echt bang ben ik hier niet voor, het vagevuur is geen martelkamer of zo, het is gewoon zeg maar de wachtkamer naar de hemel.
zo iets als in de gevangenis zitten bedoel je dus,tot je naar de hemel mag.
in welk geloof is dat dan zo:rolleyes:
ik dacht dat er in elk geloof een hemel en hel was of een reincarnatie ofzo,want volgens mijn karma balkje heb ik een sterk verlangen herboren te worden :)

Ben zelf ook ooit even in de geestenwereld geweest toen ik bij het paddestoelen plukken een panteramaniet verward had met een grauwe knolzwam.

Gelukkig had ik maar een klein stukje van mijn omelet gegeten toen ik het doorhad door de smaak. Heb toen direct het juiste tegengif genomen en dan enkele uren bewusteloos in bed gelegen (was toen in de geestenwereld en voelde heel veel rust).

zo iets als in de gevangenis zitten bedoel je dus,tot je naar de hemel mag.
in welk geloof is dat dan zo:rolleyes:
ik dacht dat er in elk geloof een hemel en hel was of een reincarnatie ofzo;)

nee hoor, je moet maar eens aandachtig de Bijbel lezen, daar staat nergens wat in van de hel zoals het hier voorgesteld wordt.

Klopt bro, dat hebben we trouwens te danken aan Jezus Christus.

Hij is aan het kruis gestorven en heeft zich toen opgeofferd voor alle mensen om ons te verlossen van onze zonden.

Je zou de Bijbel eens moeten lezen, prachtig verhaal!
Er zit volgens mij ook meer waarheid in dan de meesten nu denken hoor. Lachtte vroeger ook met dat boek, maar na dat gesprek met die geest heb ik er zeg maar een wat andere kijk op gekregen.

Ik denk dat we gewoon weer terug komen na de dood, tot je genoeg hebt geleerd, dan mag je anderen gaan helpen op hun weg.

Niet bang, eindigheid geeft juist de motivatie om te leven.

Ben meer bang dat mensen in me familie overlijden...

Hij is aan het kruis gestorven en heeft zich toen opgeofferd voor alle mensen om ons te verlossen van onze zonden.

Je zou de Bijbel eens moeten lezen, prachtig verhaal!
Er zit volgens mij ook meer waarheid in dan de meesten nu denken hoor. Lachtte vroeger ook met dat boek, maar na dat gesprek met die geest heb ik er zeg maar een wat andere kijk op gekregen.
Je woont niet toevallig in Urk en loopt nog op klompen?

Woon niet in Urk, maar draag inderdaad meestal klompen tot ergernis van mijn vriendin.

nope, dood gaan doe je maar 1 keer,
soms denk ik zelf laat maar komen,

en zoals danny hierboven al zei

Terug
Naar boven