Fitness Seller

zijn jullie bang voor de dood?

Ik ben er niet bang voor. Ik zou het alleen wel heel erg voor de wereld vinden.

bang van de dood niet nee, wel bang voor een pijnlijke dood.

zou het zelf niet eens erg vinden moest ik morgen niet meer wakker worden.

Ja en nee, nee omdat ik er eigenlijk helemaal niet mee bezig ben, wanneer het komt, komt het.
Ja, omdat ik eens flink naar de klote ben gegaan, door een combi van coke en te veel weed, en zeker, toen scheet ik 10 kleurtjes poep, een vriend van me was erbij en ik zat onderhand afscheid te nemen, ik ben nog nooit zo bang geweest.

deadsmurf: The Doors rule!!!

Alweer een ding gemeen.

Angst voor de dood is passé. Ik kijk er al naar uit om de eeuwige jachtvelden in de as te leggen.

Als ik voor men dood gedaan heb wt ik wou doen, maakt het me allemaal niet zo veel uit.

nee, je zult eeuwige rust hebben,maar op dit moment kies ik leven.Nog wat leuke dingen doen en dan hoef ik ook niet meer wakker te worden.das het fijnst.

Maar voor die tijd moet ik eerst gelovig worden.

Ik ben ook totaal niet bezig met de dood, en wat daarna komen gaat. Wel weet ik dat ik dan bij God mag komen en dan begint het feest pas echt!

Niet bang, maar erg klote dat het leven zo kort is.

Niet bang, maar erg klote dat het leven zo kort is.
Je bent 19? Als alles goed gaat heb je nog 3 keer zo lang te leven als je leeftijd..

Ik weet niet of ik er echt bang voor ben. Ik denk het wel van ik hou niet van vliegen in vliegtuigen omdat ik bang ben dat ik neerstort.

Wat een k*t topic.

Terug
Naar boven