MuscleMeat

zijn jullie ook zo extreem als je in de cut zit?

o lawd

Laat hem maar lekker sterven. Weer zo'n aandachtstrekker. Ik ga mijn mond ook niet dichtnaaien als mijn moeder me niet wilt helpen.

Die gasten moeten ze gewoon dood laten gaan , sorry hoor :rolleyes:

Is ie niet eens beetje vroeg voor de Ramadan?

Ze moeten een keer de bek dichtnaaien van al die mensen over de 200kg, gewoon om te kijken wat er gebeurd na een paar uur geen vreten. Denk dat ze helemaal doordraaien :)

waarom zouden ze hun mond dicht moeten naaien?

Over dat dood laten gaan weet niet of ik het daar mee eens ben maar aan de andere kant wisten ze waar ze aan begonnen en verwachten ze dus dat ze gered zouden worden. Het is in principe een geavanceerde manier van dwingen om je zin te krijgen. Kleine kinderen die wat groter geworden zijn. Niet alles laat zich zomaar afdwingen.

Laatst bewerkt:
De Marrokkaanse Jamal Jaoudi (20), die enkele weken geleden zijn lippen dichtnaaide, verkeert in levensgevaar. "Zijn BMI (body mass index) is onder de 18 gedaald en hij kan nauwelijks nog praten.

:o

gewoon kogel door de kop, iedere minuut die ze nu nog leven verbruiken ze onze dierbare zuurstof.. nergens voor nodig die waste

survival of the fittest. en als je je lippen dichtnaait... tja strong cut.

25% van alle kinderen in België heeft al een allochtone afkomst, we kunnen hier toch niet iedereen blijven toelaten. Het is hier het beloofde land niet

Eigen schuld ...

eigen schuld dikke bult weer eentje minder

Terug
Naar boven