Nou, als newbie in de wereld van het bodybuilden lijkt het me ook wel leuk een log bij te houden. Hopelijk wordt het ook nog door wat ervarener mensen gelezen, zodat er (opbouwende) kritiek zal worden geleverd en ik er wat van zal leren.
In principe zit ik 6 dagen per week in de sportschool, maar na veel gelezen te hebben over HST, overweeg ik om daar een start mee te gaan maken. Ik denk alleen dat ik dan wel eerst nog wat meer kilo's aan moet kunnen.
Gisteravond ben ik flink met m'n bovenlijf bezig geweest (en alleen de legpress gedaan voor de bovenbenen):
Machine abdominal crunch: 3x15x45
Chest press: 3x15x35
Shoulder press: 3x10x25
Leg press: 3x15x170
Chinnen ass.: 3x9 (staan geen getallen op de contragewichten, maar nu op "stand 9", zaterdag nog op "stand 8", dus gaat beter)
Dippen ass.: 1x9, 1x5, 1x6 (zelfde machine als chinnen, zelfde stand)
Triceps pushdown: 2x10x25, 1x9x25 (10e keer was faillure)
Vertical row: 3x10x50
Tot slot nog dumbbell lateral raise, maar daar bleek ik geen kracht meer voor te hebben: 1x10x5, 1x9x5, 1x8x5
Vanavond heb ik de keus: of naar een saaie vergadering te gaan, of cardio...mmm...ik denk het laatste
In principe zit ik 6 dagen per week in de sportschool, maar na veel gelezen te hebben over HST, overweeg ik om daar een start mee te gaan maken. Ik denk alleen dat ik dan wel eerst nog wat meer kilo's aan moet kunnen.
Gisteravond ben ik flink met m'n bovenlijf bezig geweest (en alleen de legpress gedaan voor de bovenbenen):
Machine abdominal crunch: 3x15x45
Chest press: 3x15x35
Shoulder press: 3x10x25
Leg press: 3x15x170
Chinnen ass.: 3x9 (staan geen getallen op de contragewichten, maar nu op "stand 9", zaterdag nog op "stand 8", dus gaat beter)
Dippen ass.: 1x9, 1x5, 1x6 (zelfde machine als chinnen, zelfde stand)
Triceps pushdown: 2x10x25, 1x9x25 (10e keer was faillure)
Vertical row: 3x10x50
Tot slot nog dumbbell lateral raise, maar daar bleek ik geen kracht meer voor te hebben: 1x10x5, 1x9x5, 1x8x5
Vanavond heb ik de keus: of naar een saaie vergadering te gaan, of cardio...mmm...ik denk het laatste