stynxie
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hey, ik kan tegen kritiek, en ik vroeg zelf om suggesties, dus dank je!ik zou echt voor andere oefeningen kiezen .
meer barbell en voor benen squatten/DL,s.
bv: training 1 ,
squatten
Roemeense DL
standing calf-raises
BOR barbell
cable-row
biceps Barbell curl
en training 2 :
bench-press
incline bench press
military press
upp-right row
triceps rope pull-down .
dit hakt spaanders in mijn optiek.
zie het niet als kritiek , ik probeer je te helpen.![]()
, maar met mijn lengte, en met veel mensen met mijn bouw in mijn familie (dus ouderen met ervaring met zo'n lijf) is mij altijd op het hart gedrukt voorzichtig te zijn omdat het zomaar in je rug kan schieten.

)
you're entitled to your own opinionik vind dat je teveel oefeningen doet .
ik ben meer voorstander van barbell omdat je meer gewicht kunt pakken zonder dat je armen een eigen leven gaan leiden.
je armen staan in verbinding met elkaar via 1 stang.
met dumbbells loop je het risico dat ze naar buiten zwaaien of dat je ene arm minder omhoog komt dan de andere .
als je toch sterker wil worden en wil groeien moet je toch een keer met barbell beginnen denk ik.
daarom kun je beter vanaf het begin al gewend wezen aan de grote stang.
met squatten en deadliften moet je eerst natuurlijk met lichte gewichten beginnen , de techniek leren .
dit zijn gewoon suggestie,s hoor....![]()
ik wil absoluut niks opdringen hahahahaha........
Ik ga nog 'es kritisch kijken.Inderdaad een mooi training, goed volume!
Deed je wristcurls voor de eerste keer?
Hey, ik kan tegen kritiek, en ik vroeg zelf om suggesties, dus dank je!![]()
Ik durf alleen de DL en Squat nog niet aan, in verband met mijn rug. Misschien ben ik altijd bang gemaakt om niets, maar met mijn lengte, en met veel mensen met mijn bouw in mijn familie (dus ouderen met ervaring met zo'n lijf) is mij altijd op het hart gedrukt voorzichtig te zijn omdat het zomaar in je rug kan schieten.
Jij kiest voor veel barbell oefeningen, ik voor veel dumbbell oefeningen...
Waarom zou ik niet eerst een maandje of twee hier bij blijven, en dan (met sterkere spieren in m'n hele lijf, je maakt me niet wijs dat intensief dit trainen me niet sterker maakt), en dan met dergelijke oefeningen beginnen?
Kun je me vertellen waarom de oefeningen die ik heb gekozen (die ik ook nog prettig vind om te doen) geen zoden aan de dijk zetten?
Je kan squatten nu al oefenen gewoon zonder gewicht want je moet het
eerst leren zonder gewicht.
Ik leerde bv squatten in aerobicslessen maar ik zie jou niet in zo'n les staan
of wel![]()
![]()
mmm...aerobics tussen de mooie meiden

).Hahaha...dat weet je nietIk kan me voorstellen dat lange mensen wat in hun gewrichten hangen .Niet doen want je mag er best wezen.
Tuurlijk mag je er wezen!

Ik weet niet of je er mag wezenTuurlijk mag je er wezen!
Of ik je knap zou vinden weet ik natuurlijk niet en daar
gaat het ook niet om.Het gaat om het feit dat je er mag wezen.![]()
Aerobics tussen de mooie meiden??Dat weet je ook niet!
Misschien kom je juist wel in een klas met allemaal lelijke meiden.
Of oude vrouwen en obese tieners weet jij veel![]()
Ik zie (en m'n vriendin ook) sowieso al wel heel veel verschil sinds 1 december (toen ik voor het eerst naar de gym ging). Er is duidelijk een deel van het vet verbrand, armen zijn zeer zeker gegroeid. Ik heb alleen toen geen maten opgenomen (wel foto's), dat heb ik pas op 4 januari gedaan.Maar kan best dat je al gegroeid ben.
Het eerste jaat gaat het hardst.
Ben benieuwd waar je volgend jaar ben.
Zal echt een wereld van verschil zijn.

Ja precies......
Als je ecto bent en je trained goed en je eten is op orde
dan kan je zeker wel een heel mooi lichaam kweken.Echt hoor
en schriel zal je zeker niet blijven......