AndroidHealthClinic

Zma

Bezoekers in dit topic

Pas wel op met ZMA, ik ben hier onlangs voor naar de huisarts geweest.
Heb iets meer dan 3 weken last gehad van mijn evenwichtsorgaan, vermoedelijk door de Vitamine B6.
Deze kan makkelijk over-gedoseerd worden namelijk.
Er is geen directe correlatie dat het de Vitamine B6 was, heb al eerder zink en magnesium gebruikt en hier verder geen
last van ondervonden. Vitamine B6 kan namelijk wel deze effecten op zijn geweten hebben.
Had ZMA van Myproteine overigens.
 
Pas wel op met ZMA, ik ben hier onlangs voor naar de huisarts geweest. Heb iets meer dan 3 weken last gehad van mijn evenwichtsorgaan, vermoedelijk door de Vitamine B6. Deze kan makkelijk over-gedoseerd worden namelijk. Er is geen directe correlatie dat het de Vitamine B6 was, heb al eerder zink en magnesium gebruikt en hier verder geen last van ondervonden. Vitamine B6 kan namelijk wel deze effecten op zijn geweten hebben. Had ZMA van Myproteine overigens.
Kan ook negatieve invloed hebben op je prostaat heb ik gelezen (ZMA). Mineralen zoals calcium, zink en magnesium, deze verhogen de concentratie Vrij Testosteron. Deze doen dat door de 'kleefkracht' van SHBG te verminderen met testosteron. De kans op prostaatkanker vergroot hierdoor wel
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven