AndroidHealthClinic

zo ijverig & sterk als een MIER!

• Topic Starter Topic Starter
rustig aan gedaan vandaag........mijn vrouw heeft al een week de griep, maar bij mij wil het nog niet echt doorkomen......alleen wat last van keelpijn.
:(

DB press: incline
8*16
8*20
8*25
3*8*30 PR!!! :D:D:D

Clean & Press:
8*40
5*5*60 :mad:
........schouder begint op te spelen, met clean weinig last maar press ging klote!

Romanian Deadlift: ( IMO zelfde als SLDL)
8*100
3*140
2*160
1*170 :D (eigenlijk teveel de benen gebogen)
http://www.youtube.com/watch?v=QXqdOwbL3qI
:( (ik zie net dat het tussen RDL en gewone Dl zit, beentjes volgende keer strak houden)

Zerchersquat: vanuit squatrek tillen, achteruit lopen en laten zakken tot op de knie)
8*100
5*140
2*140 :mad: (schijf ging schuiven!)

Good Mornings:
8*60
5*100
2*120:(
.......beetje last van mijn onderrug........kon niet diep genoeg komen.

verder allerlei andere kleine oefeningen gedaan......
;)

aparte oefeningen weer.

Nice pr op de dumbbells Klus :cool:

@romanian, volgende keer meer volume, benen stijfer en doortrekken damned!

Beetje raar die romanian deadlift, pak anders van pinnen als je richting een 1rm gaat dat scheelt weer energie en dan kan je de concentrische fase ook makkelijker uitvoeren.

Nice pr op de dumbbells Klus :cool:

@romanian, volgende keer meer volume, benen stijfer en doortrekken damned!

ik had van trasher al gehoord op msn, dat ik beter magnesium kan halen, grip is zwakke punt...........bovendien was dit eerste keer dat ik RDL deed.
:o

Ik doe hem ook vanaf de pinsels. Vind dat je de stang aardig breed vasthoud.

Waarom niet smaller pakken?

Ik doe hem ook vanaf de pinsels. Vind dat je de stang aardig breed vasthoud.

zoals eerder al gezegd: pins heb ik hier niet meer, dus zal vanaf de grond moeten.

bredere grip is nog van deadliften; oefening is vrij nieuw voor me, dus heb dit gedaan voor commentaar zodat ik bij een volgende keer de uitvoering beter kan doen!

dank voor alle reacties dus!
:thumbs:

zoals eerder al gezegd: pins heb ik hier niet meer, dus zal vanaf de grond moeten.

bredere grip is nog van deadliften; oefening is vrij nieuw voor me, dus heb dit gedaan voor commentaar zodat ik bij een volgende keer de uitvoering beter kan doen!

dank voor alle reacties dus!
:thumbs:

one big happy family ;)

Je zou idd beter wat smaller kunnen grijpen . Je benen ook iets wat gestrekter houden . Maar ik vraag me af wat de bedoeling is van je RDL ...

Je zou idd beter wat smaller kunnen grijpen . Je benen ook iets wat gestrekter houden . Maar ik vraag me af wat de bedoeling is van je RDL ...

onderrug/hamstrings versterken icm GM's

RDL was eerste keer, vroeger pakte ik altijd SLDL hiervoor.
;)

voorlopig even uitzieken; vanaf vrijdag/zaterdag al ziek en hele weekend strontziek op bed gelegen.

vandaag geen training.

beterschap!

veel beterschap klus

beterschap gewenst Klusmier, dat je vlug terug mag knallen ;)

Jammer Klus, ziek het effe uit, zodat je snel weer in gym mag staan :)

Romanian Deadlift: ( IMO zelfde als SLDL)
8*100
3*140
2*160
1*170 :D (eigenlijk teveel de benen gebogen)
http://www.youtube.com/watch?v=QXqdOwbL3qI
:( (ik zie net dat het tussen RDL en gewone Dl zit, beentjes volgende keer strak houden)

Dit is een gewone deadlift (met een misschiene poging tot stiff legged maar met mobiliteit probs)
RDL = Van lock out positie je kont naar achter duwen, tot zover je mobiliteit toe laat (baar komt halverwege je schenen max, alles onder je knie is goed!), en dan terug naar lock out trekken.

Ik zie vangers van het squat rack...Ik deed daar altijd de baar op, pakken naar achterlopen, zakken en terug in het rack smijten. Anders de baar op 2 bankjes mieteren of 2 stapels schijven maken...ver zin wat :)

Terug
Naar boven