JoHn87
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Door wie?
En voor wie train je eigenlijk? Voor jezelf om dus een leuk totaal straks neer te zetten op een mogelijke wedstrijd (waar je het soms over hebt) of voor mensen die wat te mierennken hebben over je filmpjes??
Kijk, ik was het ook niet eens met de diepte van je oude squatfilmpjes hoor, maar je bent heus niet de enige die zo squat. (al ben je wel de bekendste)

maar er is niks mis met stretch reflex @ the bottom.. die schakel je nu uit.. krijg je dan niet dat je gaat aanwennen om dat automatisch te doen? lijkt me wel.. als je op deze manier 165 pakt, moet 175 met stretch reflex niet echt een probleem zijn imo
en als je toch bewust je stretch reflex wil uitschakelen, kan je beter box squats doen

Klus werd hier in het verleden vaak afgerekend op het feit dat hij quartersquats deed, alles boven par. werd hier dus klusmiersquats genoemd![]()

als die kritiek terecht is, dan kan men daar uit leren..
eigenlijk moet ik toegeven dat klus ne speciale tist is maar dat zijn manier van doen wel werkt! Deze posts etc moet ge maar durven plaatsen vind ik.. De kritiek aanvaarden en de BS vd onnozelaars die er hier eigenlijk te veel zitten verdragen.. hehehe..
respect jonge!

full frontsquat:
8*60
8*100
8*110
8*110
8*110
8*100
fullsquat:
8*100
8*125
7*125
6*125
6*125
6*125
8*100
.........jammer, wilde eigenlijk 5*8*125 doen.
korte training dit keer, drukke dag moest nog veel doen......
5*5 lukt ook makkelijk, ik wilde 5 keer 8 reps doen met 125!

(was ook wel te verwachten)

Besr wel lekkere training zeker aangezien je squatsessie van gisteren![]()