AndroidHealthClinic

Lees dit eerst Introductie en Regels

Heb ook weer een erbij, gaat binnenkort ook weer verbroken worden, dit was nog niet m'n max :D 190 full squat. Bij de 200 komt er een filmpje.

Vandaag 190kg fullsquat en dus een 555kg totaal

90kg snatch aan 89.5kg lichaamsgewicht. Eindelijk BW snatch dus

240kg squat, filmpje komt straks

Laat de anderen maar met een filmpje aantonen dat zij dieper squatten dan! Ik reken hem gewoon goed ;)

Conans wheel 300kg 540gr
Yoke 355kg 5m

160kg deadlift :P

maar niet genoeg om in lijst te komen :roflol:

tuurlijk telt dat wel, in de lijst komt niet alleen maar fullsquat te staan hoor!

proficiat met je BRUTE squat! ( was volgens mij net parallel?)

:thumbs:

Klusmier squats :rolleyes: :D

Mooie squat, maar net niet diep genoeg volgens mij.
Die 200 kg was wel meer dan diep genoeg en ging als een speer.

Ik heb enkele dagen terug een vertical bar lift van 77kg gedaan, maar ik weet niet dat hij telt ? het was met een buis van diameter 28mm maar ik had de buis eerst afgeschuurd en er dan een laagje verf overheen gespoten, ik weet niet dat dit iets uitmaakt ?

Ik heb enkele dagen terug een vertical bar lift van 77kg gedaan, maar ik weet niet dat hij telt ? het was met een buis van diameter 28mm maar ik had de buis eerst afgeschuurd en er dan een laagje verf overheen gespoten, ik weet niet dat dit iets uitmaakt ?
Ik geloof dat een V-Bar 50mm moet zijn, maar weet het niet zeker...

Iemand?

vandaag de 432.5 totaal bereikt, niet dat het wat boeit voro de records maar ik ben er blij mee en dit leek me juiste topic dat te melden:)

(190dl, 145sq, 97.5 bench)

update :
totaal 462.5kg

120kg gebencht vandaag

en gister 125 meter met 75kg timbers gelopen maar die kunnen niet in de lijst zo te zien :roflol:

Terug
Naar boven