XXL Nutrition

Zo snel mogelijk

Septimamus

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
88kg
Vetpercentage
24%
Dit is mijn eerste topic, dus ik hoop dat ik het goed heb zo.

In het kort:

20 jaar
85 kilo
1,86m

Vetpercentage: 13,3%

Hoe kan ik dit zo snel mogelijk rond de 11% krijgen?
Ik heb al talloze methodes geprobeerd.

Ik train 2 keer per week bij een fitness centrum daar train ik:

Borst: 2 verschillende apparaten. 3sets p.s.
Biceps: dumbells 3 sets
triceps: dumbels 3 sets
Schouders: dumbells 3 sets
Buik: apparaat 3 sets
rug: 2 verschillende apparaten 3sets p.s.

(dit is even een makkelijk voorbeeld, en doe ik al lang zo. Dus veranderingen zijn welkom.)

Thuis doe ik naast fitness ongeveer 3 keer per week KT en wat cardio.
Verder was ik begonnen met insanity om me vetpercentage te verlagen, maar dit programma vind ik helemaal niks.

Mijn grootste vraag/prioriteit is dus hoe je snel vet kan verliezen? en wat jullie ervaringen daarin zijn.

verkeerde sectie (check de vetverlies & conditie training sectie)

vet verliezen doe je door minder te eten dan je verbruikt of meer te verbruiken dan je eet.
Geen enkel programma wat je doet gaat je helpen vet te verliezen zonder te weten hoeveel calorien je moet/mag eten. Welke oefeningen je doet zijn daarbij irrelevant.

bereken je basisbehoefte en ga daar 3-500 calorien onder zitten dmv minder eten of meer bewegen. Je vind alle benodigde info in de stickies van de voedingssectie.

verkeerde sectie (check de vetverlies & conditie training sectie)

vet verliezen doe je door minder te eten dan je verbruikt of meer te verbruiken dan je eet.
Geen enkel programma wat je doet gaat je helpen vet te verliezen zonder te weten hoeveel calorien je moet/mag eten. Welke oefeningen je doet zijn daarbij ondergeschikt.

bereken je basisbehoefte en ga daar 3-500 calorien onder zitten dmv minder eten of meer bewegen. Je vind alle benodigde info in de stickies van de voedingssectie.

Dit inderdaad.

Geen apparaten.
Squatten.

Je zegt dat je thuis KT doet, wat is dit?
Waarom als je thuis al KT doet en kan doen ga je nog naar een "fitness"
Lees hier de stickies over voeding, afvallen, vetverlies, waar je ook blij van wordt

Terug
Naar boven