Fitness Seller

Zo van leuke stapavond tot eerste hulp en politiebureau in buitenland..

ach ja zo maak je weer eens wat mee!

zo te zien heb je in ieder geval geen SAAIE vakantie gehad.
:roflol:

ach ja zo maak je weer eens wat mee!

zo te zien heb je in ieder geval geen SAAIE vakantie gehad.
:roflol:

Denk alleen niet dat topicstarter hier om kan lachen;)
Dat die wat hebt meegemaakt dat is een feit.

Meestal is het dan, achteraf denken van, had ik dit of dat maar gedaan.
Zulke dingen gaan in de toekomst gewoon terug naar boven komen.

trieste gang van zaken
balkanvolk is 1 grote incest bende

Wtf man?! Had echt verkeerd kunnen aflopen dit, maarja, valt al bij al toch nog mee :o

trieste gang van zaken
balkanvolk is 1 grote incest bende

ook al betreur ik het diep dat het ts is overkomen toch wel weer merkbaar dat er weer simpele hufters moeten mee praten.

goh dit x waren het oostblokker dus balkan is incestbende,

zal morgen een topic maken over me agressieve marokaanse buurman kunnen we dan weer mooi verder met hoe slecht maroko wel niet is.

wanneer leren mensen het nou eens in elke dozijn eieren heb je één verrote ei er tussen.

elke volk kent dombo's

Hmmz, meestal lees ik dit soort dingen niet maar jij brengt eens een keer geen "kijk mij eens cool zijn verhaal". Klote man! Succes ermee!

Precies wat ik dacht. Skinnie had ze alle 4 een kamehameha karate trap verkocht en had ze wurgt tot ze niet meer om hun moeder konen roepen.

Succes met je herstel bro! Dat ze de hekken maar mogen sluiten voor dat soort oostblok tuig.

ook al betreur ik het diep dat het ts is overkomen toch wel weer merkbaar dat er weer simpele hufters moeten mee praten.

goh dit x waren het oostblokker dus balkan is incestbende,

zal morgen een topic maken over me agressieve marokaanse buurman kunnen we dan weer mooi verder met hoe slecht maroko wel niet is.

wanneer leren mensen het nou eens in elke dozijn eieren heb je één verrote ei er tussen.

elke volk kent dombo's

welcome to DBB

Zonder balkan geen Sjluga's:cool:

In zo'n geval moeten alle remmen los en doortrappen tot je een ons weegt. Basis instincten moet je in zo'n geval de overhand laten krijgen.

t*ring man! Hopelijk heb je ze nog een paar goede vegen kunnen geven, voordat ze weg waren.
Dit soort tuig verdient echt een nekschot.

die ene maat moet je weg doen.. als ze niet helpen zijn het geen maten.. ik ga door het vuur voor mn maten..

en als je in de minderheid bent dan moet je pakken wat je pakken kan.. flesje, balk, baksteen whatever.. goed dat je nog wat uit hebt kunnen delen, nu zullen ze het in de toekomst misschien niet meer zo snel doen.. wel triest overigens, typisch.. uptight ecto's, die vind je overal:) Ik hoop het ooit nog een keer mee te maken:)

Heftig man :o Naar van je vakantie, maar wel relaxed dat je nog leeft en weer thuis bent.

geel, groen, blauw of paars..
zo kerels moeten ze 10x zo hard aanpakken als de miserie die ze uitdelen..
hun vriendjes zullen wel eens goed nadenken voor ze shit uithalen.

Gewoon je sleutelbos nemen, enkele sleutels tussen je knokels laten uitkomen,
hoofd laag houden en rammen maar.

Klote Tinnes!
Maarre hebben jullie daar aangifte gedaan of derg.?

had je geen flesje op de grond kunnen vinden? In zo'n situatie dat je aangevallen word vind ik dat je alle recht hebt zo'n vent gewoon ze gezicht openterijten:mad:
Ik denk dat je op zo'n moment niet altijd daaraan denkt.
Heb 1 keer een vechtpartij eindigend in een steekpartij meegemaakt en 't ontgaat je gewoon. Tis 't bevatten, snel reageren en jezelf zien te verdedigen.

• Topic Starter Topic Starter
Klote Tinnes!
Maarre hebben jullie daar aangifte gedaan of derg.?

Ik denk dat je op zo'n moment niet altijd daaraan denkt.
Heb 1 keer een vechtpartij eindigend in een steekpartij meegemaakt en 't ontgaat je gewoon. Tis 't bevatten, snel reageren en jezelf zien te verdedigen.

Heb aangifte gedaan en alles, enige schade krijgen we van de deense staat vergoed, ook is alles op video omdat ze 20 camera's op elk station hebben hangen. En idd alles gaat zo snel op zo'n moment..

Heb aangifte gedaan en alles, enige schade krijgen we van de deense staat vergoed, ook is alles op video omdat ze 20 camera's op elk station hebben hangen. En idd alles gaat zo snel op zo'n moment..

Ah, das toch nog wat.
En ik vroeg me al af over camera's op zo'n station idd!

Terug
Naar boven