Fitness Seller

Zo van leuke stapavond tot eerste hulp en politiebureau in buitenland..

dam wat een klote gangsters

Heb je ze niet bij de keel gepakt?

Spectaculair verhaal.

klote man. gelukkig heb je je staande kunnen houden.

Wat een held die andere maat van je!

Je vrienden in de steek laten, daarom houd ik zoveel van Nederlanders.

ook al betreur ik het diep dat het ts is overkomen toch wel weer merkbaar dat er weer simpele hufters moeten mee praten.

goh dit x waren het oostblokker dus balkan is incestbende,

zal morgen een topic maken over me agressieve marokaanse buurman kunnen we dan weer mooi verder met hoe slecht maroko wel niet is.

wanneer leren mensen het nou eens in elke dozijn eieren heb je één verrote ei er tussen.

elke volk kent dombo's

je zegt het zelf al...overal zitten wel wat rotte appels tussen(balkan is meer helemaal verrot met nog een paar te eten appeltjes)
ik weet niet hoe het in kroatië is....maar wat ik wel weet is dat roemenië/hongarije/bulgarije 1 grote k*nkerzooi is, en die vallen bij mij onder de balkan.
Misschien dan dat kroatië wel een mooi land is? Was dat niet die plek waar buren elkaar aan het afslachten waren 10 jaar geleden? :clap:
Prima dat je trots bent op je land van herkomst hoor, maar ik vind het maar een pauper zooitje in die buurt daar.

Roemenie is een mooi land, evenals Hongarije

Stelletje mongole daarzo!! Wanneer komt de DBB knokploeg btw in actie?

Vervelend als dit gegaan is zoals geschreven is.
Om nou meteen conclusies te trekken afgaande op dit verhaal dat het een k*tvolk c.q k*tland en weet ik nog wat meer is stelt de mensen die dit hier schrijven gelijk aan dat zogenaamde tuig.

Bovendien twijfel ik of de medici daar niet verder konden behandelen in plaats van wilde, en daarom doorverwezen hebben naar Nederland i.v.m betere zorg.

Bah word ik niet goed van. Stelletje hufters.

Was hun leider geen lid van een motorbende? Want eikels vind je overal, zelfs in de efteling

Goed dat je nog enigsinds schade vergoed krijgt.
Maarja verder is het een klote situatie, vooral als je er met minder voorstaat. Je moet vooral niet laten merken dat je bang bent.

Klote voor je. Gelukkig heb jij niet te veel schade. Kan jij die camera opnames niet even posten hier? :)

Stel je daar alleen loopt of met je vriendin. Dan krijg je serieus een stel klappen. Brr, moet er niet aan denken.

De meeste Hongaren die ik ken, zijn aardige warme mensen. Maar tuig heb je overal.

Wat een held die andere maat van je!

Je vrienden in de steek laten, daarom houd ik zoveel van Nederlanders.

Lol, nederlanders? p*ssy's heb je overal.

****ed up verhaal, zo'n situatie kan je ineens overvallen maar je had het eigenlijk viezer moeten spelen en als eerste zo'n paal moeten pakken, maarja achteraf is altijd makkelijk praten natuurlijk.

Sterkte met herstel van jou en je vrienden.

Zinloos geweld daar gaat mijn bloed ook van koken. nultolerantie, grote kuis in elk land in samenwerking met het leger.. Allochtone criminelen meteen naar land van herkomst.

Wtf, 1 vriend van jou stond er maar een beetje bij en deed niks toen jullie in elkaar werden getrapt? ???

Terug
Naar boven