MuscleMeat

Zoeken in overige topics

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
Waardering
5.498
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Beste DBB mods,

Misschien ligt het aan mij maar ik vind het zeer jammer dat je niet meer kan zoeken in overige topics. Zeg maar zo'n beetje 95% van DBB content. Lijkt wel of het het deep web is geworden.

Fijn dat het niet meer naar boven komt in google. Maar als ik bijvoorbeeld in het 'Op welke vid heb je als laatst gewankt?' topic wil zoeken, gaat dat niet werken. Is dat te verhelpen? Zou zeker makkelijk zijn.

Thanks.

Beste DBB mods,

Misschien ligt het aan mij maar ik vind het zeer jammer dat je niet meer kan zoeken in overige topics. Zeg maar zo'n beetje 95% van DBB content. Lijkt wel of het het deep web is geworden.

Fijn dat het niet meer naar boven komt in google. Maar als ik bijvoorbeeld in het 'Op welke vid heb je als laatst gewankt?' topic wil zoeken, gaat dat niet werken. Is dat te verhelpen? Zou zeker makkelijk zijn.

Thanks.

wtf.jpg

'Op welke vid heb je als laatst gewankt?' topic wil zoeken, gaat dat niet werken. Is dat te verhelpen? Zou zeker makkelijk zijn.

Thanks.

Je kan het ook rechtstreeks vragen aan iedereen toch?

was voor mij op een lesbisch iets.

• Topic Starter Topic Starter
Je kan het ook rechtstreeks vragen aan iedereen toch?

was voor mij op een lesbisch iets.

Niet altijd als ik lig te fappen diep in de nacht. Alleen EricR is online en die weet zich alleen door het gay pics topic te navigeren.

Maar ben ik de enige die het erg onhandig vind dat je niet meer kan zoeken in allerlei en de topics daar?

Waarom zouden mods dit moeten weten? Wij kunnen de foruminstellingen niet veranderen.

Waarom zouden mods dit moeten weten? Wij kunnen de foruminstellingen niet veranderen.

Dat jij het niet eigenhandig kan verhelpen, wil toch niet zeggen dat je niet weet waarom dit is en of het uberhaupt aan te passen is.

Maar voor jou maak ik een uitzondering GrumpyR, voel je niet aangesproken door dit topic.

ik heb me dit ook vaker afgevraagd bij het zoeken naar weerwolfgame topics

srs

Ja ik vind het echt onhandig. Je kan niet meer zoeken in 80% van de content op dbb. Bij mijn posts staan ze er niet bij. Vind het wel aangenaam dat het niet meer bij google naar voren komt. Maar qua zoeken is het wel onhandig imo.

De topics die jij de moeite waard vindt zet je dan toch gewoon tussen je favorieten?

De topics die jij de moeite waard vindt zet je dan toch gewoon tussen je favorieten?

Ja maar je kan in het desbetreffende topic ook niet meer zoeken. Wat ik zeg. Sommige topics zijn erg lang, ik weet dat een bepaald lid een keer een goede link geplaatst heeft, of ik ben op zoek naar mijn eigen posts in dat topic.

Ben ik nou daadwerkelijk de enige die zoekfunctionaliteit mist in het overige topics gedeelte?

Ja maar je kan in het desbetreffende topic ook niet meer zoeken. Wat ik zeg. Sommige topics zijn erg lang, ik weet dat een bepaald lid een keer een goede link geplaatst heeft, of ik ben op zoek naar mijn eigen posts in dat topic. Ben ik nou daadwerkelijk de enige die zoekfunctionaliteit mist in het overige topics gedeelte?
Je had beter al die links in een excel opgeslaan ipv die in dat topic gezet te hebben :D.

Terug
Naar boven