Fitness Seller

Zomerkuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toffe kerels , allemaal . Good & bad comment ik neem het mee ik heb een dik vel .
Ik zal het wat duidelijker maken , ik had wat waterretentie maar pakte niks tegen oestrogenen dus geen a.mdex of nolvadex niks .
Mijn vetpercentage moet zowiezo lager dat weet ik maar ik heb alles klaar . ( eerst moeten die fuckin gyms opengaan )
Veel vet heb ik niet ik kan niet zeggen hoeveel exact want kan het momenteel niet meten . Aders komen er zowieso uit .
Dus heb deca gedaan .. goed
En nu mijn eerste vraag blijft en is nog altijd aan jullie meer ervaren mannen ..
Stapje hoger deca of tren proberen ?
Ik kan de keuze echt zelf wel maken nobody tells me what to do .
Maar ik heb graag info overal . Snap je ?
Mijn plan is ofwel
500mg test e en 250 deca ( en kickstart dbol met arimidex ) ( als het moet )
Ofwel 250mg test e en 200 tren .
Geen commentaar over mijn training of voeding aub ik train al meer als 10 jaar daarover weet ik alles ok .
En bad comment is ook welkom .
Graag jullie advies en let's make the world BIGGER & BETTER !!

Van de deca/test ga je waarschijnlijk meer massa aanzetten. Je kan ook voor Npp gaan hé... de meesten ervaren hierop minder vochtretentie. Een oral zou ik achterwege laten, geeft vrij weinig kwaliteitsmassa en is onnodig meer gear gebruiken. Zeker wanneer je gyno gevoelig bent kan je beter geen dianabol nemen. Je moet voor jezelf eens nagaan wat je nu precies wilt. Je vind wat vocht niet erg? Je wilt een kennismaking met tren? Wellicht een andere compound zoals masteron of dhb? Waarom de een wel kickstarten en de ander niet? Waarom specifiek dbol? Zorg in ieder geval dat je nolva achter de hand hebt mocht er gyno optreden. Heb je al over hcg gebruik nagedacht? En met welke ester je wilt kuren?

• Topic Starter Topic Starter
Eindelijk een klaar en duidelijk antwoord .
Dankuwel Camelus ik zal u volgen .
Zoals gezegd ik pak zelfs bad comment aan geen probleem ik bekijk dit langs alle kanten .
Dus ja inderdaad moet je alles proberen omte beginnen .
Ik ben eerder alles of niks als mentaliteit dus ja achter deca volgt tren zeker .
Ik zal er niet van sterven en/of alleen maar wijzer van worden . Ik kan alleen maar MIJN kuur samenstellen als ik eenmaal alles geprobeert heb .
Maar ja inderdaad mijn voorkeur gaat nu naar tren .
Ik dank u kerel .
Respect

Ik weet het ik heb wel een paar vijzen los dat ismij nog al gezegd . Mijn leven is een slachtveld maar in de gym I'm killing it .
Dus met misinfo sorry ik kan soms nogis doorslagen .

Je moet roeien met de riemen dieje hebt

Je hebt al best een bruut fysiek aan je profielfoto te zien, dit is je huidige shape?

Ja speed is er genoeg kerel per ton das geen probleem .

Momenteel wel ja . Mijn hoogste is 119kg ripped

Nu 110

Eerst massa dan cutten right ?
Maar wil eerst meer massa

Goal is 300pnds

Dus zon 140 . Dan cutten

Man, pak gewoon test en bold ofzo... Hou wat arimidex bij de hand, mooiste zou zijn om je oestrogeenwaarde te laten testen na een eeek of 3 a 4.. dan weet je hoe je ervoor staat en hoef je niet onnodig ant E te nemen.

Nakuren is sws onzin, vooral als je 300 pound wil halen, haha mooie doelen!

20210304_133208.jpg

Zou echt even stevig gaan cutten.
Daarbij is test/tren wel een goede keus. Doe je na een aantal weken cruise de test/deca (of npp) combi die je voorstelde.

I like to fistfight dus geen woorden maar daden . Zelfs met eigen club zien wat die kerel waard is ok .

Ik pak elke comment met lievde .
We all part of the same game bitches

Na de foto gezien te hebben, idd beter gaan cutten tot een procent of 10... daar heb je geen gear voor nodig

Zo hoog in vet zitten is gewoon in t algemeen niet goed en met gear al helemaal niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven