AndroidHealthClinic

Zomerrooster sportschool

Peanuthead95

Gargantuan Beast
Elite Member
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
5.950
Lengte
1m70
Massa
98kg
Elke zomer een zogenaamd zomerrooster bij mij in de gym, 3 dagen in de week geopend van 6 tot 8.. Je kan je wel voorstellen dat het dan ****ing druk is en dat het dan niet lekker traint.

Maar mag dat eigenlijk wel? De volle mep vragen voor 10% van de uren die ze normaal maken? Voor dit geld zou ik ''onbeperkt'' kunnen trainen. Zou in deze periode graag naar een andere sportschool (geen healthcenter) gaan, maar die zijn er helaas niet.

Staat vast wel in je contract/ bij de voorwaarden. Erg jammer inderdaad.

Jezus wat belachelijk... Zou haast denken dat dit niet mag hoor. Zouden ze bij ons moeten proberen...

• Topic Starter Topic Starter
Staat vast wel in je contract/ bij de voorwaarden. Erg jammer inderdaad.
Heb dat zelf nooit afgesloten, heeft mijn moeder destijds gedaan. Enige manier om dit nog in te zien? Of waar ik dit kan doen?
Jezus wat belachelijk... Zou haast denken dat dit niet mag hoor. Zouden ze bij ons moeten proberen...
Ja denk er nu pas over na, belachelijk eigenlijk.. Vooral omdat ik deze zomer niets anders doe dan thuis zitten en trainen :roflol:

Oo the joys of a homeGym..........
maar lijkt mij ook niet mogen ik heb hier zelfs een flinke ruzie over gehad met een bepaalde eigenaar van een gym ,
resultaat was dat ik een anderen gym kon zoeken en gelukkig ook weg wou daar :rolleyes::mad:

Die van mij is 2maanden lang dicht tussen 12.00 & 17.00

Zomerrooster – Aangepaste openingstijden
Maandag 23 juli tot en met vrijdag 31 augustus
Op doordeweekse dagen gesloten van 12.00-16.00 uur

anders ma t/m vr 8.30- 22.00, zaterdag zondag, 10.00 t/m 14.00 ur

Is mee te leven toch :D ?

• Topic Starter Topic Starter
Jullie hoeven plusminus 2 uur te missen op een dag, ik mis de rest en er blijft maar 2 uur over om te trainen :p

Tijdens week 29-30-31-32 (bouwvak plus week erna) zijn we geopend van:

Maandag t/ m Donderdag van 08.00-12.00 / 18.00-22.00
En op vrijdag van 08.00-12.00

scheelt dat ik sowieso al 2 van deze weken niet thuis ben en dus toch niet kan trainen dus ik zal er niet zo mee zitten.... alleen op vrijdag zal het moeilijk trainen worden in de weken dat ik wel thuis ben... maarja gelukkig is het maar 2 weken... niet zo'n heel grote ramp als ik een keer een training mis of moet verzetten naar een andere dag..

Wow dat lijkt me echt zuur. Gelukkig is de onze (bij mijn weten) gewoon normaal geopend.

Bij de gym waar ik zit gingen ze eerst wel altijd dicht 's middags in de zomer, maar ik heb gehoord dat ze deze keer gewoon heel de dag open zijn:)

Mijn oude gym ging 's middags ook dicht van 12:00 tot 17:00 gedurende 2 maanden. Mijn huidige is geloof ik gewoon de hele dag geopend.

@ OP, al gekeken naar je contract? Want zo'n minimale opening is echt te gek voor woorden..

Hier bij mij in de buurt doet maar 1 sportschool het en daar ben ik natuurlijk weer lid van..... Stelletje gieren.
Ook hebben ze nu een hele leuke actie in juli en augustus all in mogen sporten voor 50 euro. Wel leuk dat ze er niet bij vertellen dat de sportschool de helft van de dag dicht is :P

moet in de overeenkomst staan, staat het er niet in dan hebben hun een probleem

Elke zomer een zogenaamd zomerrooster bij mij in de gym, 3 dagen in de week geopend van 6 tot 8..

Wat?
De andere dagen gewoon normale tijden, of letterlijk maar 3 dagen in de week geopend van de 7 dagen.... En dan open tot 18.00 - 20.00 uur?

Mijn sportschool is alleen 's weekends 2 uur eerder dicht en hier baalde ik al van :o

Zomerrooster :D

Maandag t/m vrijdag: 08.30 – 23.00 uur
Zaterdag: 08.30 – 20.00 uur
Zondag: 08.30 – 22.00 uur

Alleen de groepslessen zijn iets aangepast qua tijden.

Terug
Naar boven