MuscleMeat

Zomerrooster sportschool

**** dat zuigt kerel... Bij ons altijd van 9 tot 10 ongeveer, vroeger 10.30, zomeruur zal mss eens tot 9u s'avonds zijn. 2u op een dag open is gewoon belachelijk.

Denk dat mijn gym in Gent nu ook wel korter open is maar daar kan je niet klagen voor 30 euro/jaar , is sowieso maar 6u per dag open.

• Topic Starter Topic Starter
WTF :roflol: Ben ik dan de enige met zulke mongolische openingstijden?
Wat?
De andere dagen gewoon normale tijden, of letterlijk maar 3 dagen in de week geopend van de 7 dagen.... En dan open tot 18.00 - 20.00 uur?

Mijn sportschool is alleen 's weekends 2 uur eerder dicht en hier baalde ik al van :o
Letterlijk 3 dagen geopend van 6 tot 8 ja :o

Mijn huidige sportschool sluit deze zomer woensdag t/m vrijdag tussen 12:00 en 16:00 en in het weekend zijn ze maar open tot 12:00. Maandag en dinsdag zijn ze wel de hele dag open.

Voor mij niet erg dus omdat ik toch bijna altijd in de ochtend train.
Mijn vorige sportschool ging gerust 3 weken dicht als de eigenaar op vakantie ging en nu is die failliet.

ik werk overdag toch in de vakanties, dus voor mij maakt het niet uit dat de sportschool 's middags dicht gaat

Heb je sportschool geen website waar ergens voorwaarden op staan ofzo? Sinds ik vorig jaar genaaid ben met verlenging etc heb ik dit jaar alle papieren en contracten 999x gekopieerd en netjes in een mapje.

stond net ook voor gesloten deur.

ma/vrij = 08:00 tot 12:00 & 18:00 tot 21:00

za/zo = 09:00 tot 13:00.

beetje jammer, maar niets te klagen opzich.

Bij ons ook pas vanaf 17h open ipv 16 h bs :/

Zomertijden bij ons...
24 uur geopend gedurende 365 dagen per jaar.
voor maar 29,95 per maand..
:trollface:

Hebben ze bij mij ook geflikt. kwam vandaag kwart voor 12 aan. en er werd me meteen verteld dat ze zo dicht gingen ( 12 uur) ben direct naar een andere gym gegaan. is al de zoveelste keer dat ze me er mee naaien

WTF :roflol: Ben ik dan de enige met zulke mongolische openingstijden?

Letterlijk 3 dagen geopend van 6 tot 8 ja :o

:eek::eek::eek:

Dus je krijgt 6 uur in de week de tijd om te komen sporten? Lawl.

Dat je daar niet meteen een paar bakstenen naar binnen hebt geflikkerd zeg. Als ik jou was zou ik hun voorwaarden of de door jouw getekende contract maar even bekijken... Als je die niet kunt vinden, gewoon daar opvragen aan de balie. Want idd dit is belachelijk.

Voor hoelang is dit? 6 weken?
Ik neem aan dat je sportschool normaal fatsoenlijke tijden hanteert?

:eek::eek::eek:

Dus je krijgt 6 uur in de week de tijd om te komen sporten? Lawl.

Dat je daar niet meteen een paar bakstenen naar binnen hebt geflikkerd zeg. Als ik jou was zou ik hun voorwaarden of de door jouw getekende contract maar even bekijken... Als je die niet kunt vinden, gewoon daar opvragen aan de balie. Want idd dit is belachelijk.

Voor hoelang is dit? 6 weken?
Ik neem aan dat je sportschool normaal fatsoenlijke tijden hanteert?
Ik denk zo'n 6 weken ja. Ga het zo proberen te achterhalen, zal wel in de prijs zijn ingecalculeerd maar voor de zekerheid toch maar eventjes kijken.

Een zomerrooster, wtf is dat voor onzin :rolleyes:

Gelukkig geen zomerrooster hier.

wtf serious?

Best wel onlogisch, bij ons was het in de zomers altijd retedruk, dat ze dan juist een rooster inkorten slaat nergens op :P

Eigen schuld peanut, moet je maar niet in Waalwijk gaan trainen. Ga tijdelijk gewoon ff in Den Bosch / Vught

In Drunen / Ketsheuvel moeten ze toch ook wel wat hebben.

Look+at+how+you+guys+are+giving+them+the+attention+_0745196a967e22bf7e2a6f6ac0ebfcdc.gif

Best wel onlogisch, bij ons was het in de zomers altijd retedruk, dat ze dan juist een rooster inkorten slaat nergens op :P
Ja snap best dat ze van de zomer willen genieten, maar net alsof er geen mensen zijn die (graag) daar achter de bar willen staan.
Eigen schuld peanut, moet je maar niet in Waalwijk gaan trainen. Ga tijdelijk gewoon ff in Den Bosch / Vught

In Drunen / Ketsheuvel moeten ze toch ook wel wat hebben.
:( De enige lokale ''hardcore'' sportschool in de buurt. Misschien in DB ja, wel ver reizen elke keer.
Ik zou haast gaan denken dat je een troll bent, zo belachelijk is dit :roflol:
Normaal troll ik, dit zijn echter geen grappige zaakjes, Martossw.

Juli en Augustus van 12:00 tot 14:30 gesloten. Is nog te doen :D

Terug
Naar boven