- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Betaal nu 104 euro en krijg 60 euro toeslag.
De nieuwe situatie gaan we zoiezo 90 euro meer betalen.
Bijna 250.000, die links of rechtsom toch wel hun zorg krijgen. Op den duur gaan ze de schuldsanering in en dan kost het de gemeente en overheid nog meer geld.
ik hoorde laatst 370.000, dat ze die mensen eens aanpakken,is toch niet zo moeilijk te achterhalen wie dat zijn.
. Maarja, als ik bijv. een ernstige ziekte krijg ofzo ben ik wel blij dat ik ervoor verzekerd ben. Aan de andere hand zoals wat ik al zei in me begin post. Ik betaal elke maand voor dat gedoe en ik had een ongeluk op me werk waardoor ze me vinger moesten "plakken". Dit 5 minuten lang durende geintje kostte wel even 150€ die je vervolgens ook nog zelf mag gaan betalen. Ik betaal de verzekering en dan die ene keer dat ik wat heb kan ik zelf alles gaan betalen, gewoon zwaar k*t.Nou poeh zeg, 44 euro per maand aan zorgverzekering. Wees blij dat je zorgtoeslag krijg, als je een vak had geleerd had je die niet eens gehad. Hoe kom je er trouwens bij dat je 90 euro p.m. meer ga betalen?
Mensen die hun plicht niet willen vervullen mogen ook gewoon oprotten eigenlijk, vinden we niet jongens?
Ik was ook bloedserieus.
Zorgtoeslag is ontstaan uit de behoefte om de zorgpremie enigszins inkomensafhankelijk te maken. Wat mij betreft dus een prima doel. Als je de zorgpremie afschaft moet je dat op een andere manier bewerkstelligen.
Dan weet jij meer dan ik.
De toeslag is eigenlijk ook niks meer en niks minder dan een inkomensafhankelijke bijdrage he.Ze moeten eens stoppen met die toeslagen. Het is nu te versnipperd. toeslag hier, subsidie daar. Regel dat gewoon in de inkomensafhankelijke bijdrage....