MuscleMeat

zorgwekkend filmpje dit

Idd 17 jaar is behoorlijk aan de vroege kant !!
Is het niet al voor je lichaam dan is het wel dat je de verantwoordelijkheid en kennis niet hebt/kunt hebben om er "verstandig" ( voor zover dat kan ) mee om te gaan

jaja, 17 jarige pleegt zelfmoord na steroidmisbruik :rolleyes:

Zou best kunnen dat de steroiden het hebben verergerd. Maar het is heus niet zo dat het eerste een hele normale jongen was en na een kuurtje had ie opeens geen zin meer in het leven.
Ik heb ook wel eens gehoord van iemand dat diegene helemaal gek werd van Tren. Is er ook direct mee gestopt.

Da's k*t man, ze hadden beloofd om mijn gzicht te laten zien, nou ben ik onherkenbaar in beeld:(

Da's k*t man, ze hadden beloofd om mijn gzicht te laten zien, nou ben ik onherkenbaar in beeld:(

Hahaa

Ontopic: Weer nutteloze propaganda. Nergens in dat stuk word er ook maar enigzins een bewijsstuk geleverd dat AAS slechtvoor je. En tja.. die jongen van 17 die pleegde zelfmoord omdat hij een minderwaardigheidscomplexje had. Daar heeft AAS niks mee te maken. Kotsmisselijk word ik van mensen die zwak van geest en karakter zijn en hun eigen tekortkomingen toeschrijven aan externe factorren. Gvd kweek een setje ballen en een ruggegraat en neem verantwoordelijkheid voor je eigen acties. De Amerikaans propagandamachine draait weer overuren iig.Blehh misselijkmakend dit.

Hahaa

Ontopic: Weer nutteloze propaganda. Nergens in dat stuk word er ook maar enigzins een bewijsstuk geleverd dat AAS slechtvoor je. En tja.. die jongen van 17 die pleegde zelfmoord omdat hij een minderwaardigheidscomplexje had. Daar heeft AAS niks mee te maken. Kotsmisselijk word ik van mensen die zwak van geest en karakter zijn en hun eigen tekortkomingen toeschrijven aan externe factorren. Gvd kweek een setje ballen en een ruggegraat en neem verantwoordelijkheid voor je eigen acties. De Amerikaans propagandamachine draait weer overuren iig.Blehh misselijkmakend dit.

Idd!!

Dit geeft wel aan waarom het niveau zo hoog is bij Amerikaanse krachtsporters.
Ik denk dat de lat om te scoren toch ietsjes hoger ligt dan hier in Nederland.
Volgens mij kunnen ze een leuker artikel maken over jeugd dat verslaafd is aan Ephedrine om af te vallen.
Ik denk dat die groep hoger scoort qua gebruikers.

Is dit een recent filmpje of al een oude?

Verder ben ik het eens met Jamesss!!

steroids onder de 21 is gewoon dom, je groeit niet meer, je immuumsysteem is nog niet volledig ontwikkelt etc. ik heb ook nagedacht over steroids, maar ik wacht nog wel 4 jaar en dan zie ik wel, maarja 4 jaar naturel trainen kun je ook behoorlijk groot worden dus...

steroids onder de 21 is gewoon dom, je groeit niet meer, je immuumsysteem is nog niet volledig ontwikkelt etc. ik heb ook nagedacht over steroids, maar ik wacht nog wel 4 jaar en dan zie ik wel, maarja 4 jaar naturel trainen kun je ook behoorlijk groot worden dus...

goed gesproken ... !

zeker weten dat je naturel groot kan worden. Kijk maar richard v en anderen hier. Miss moet je wel wat taille opofferen, maar dat kun je altijd nog verbeteren! :)

Eindelijk iemand die het begrijpt...

Train hard buddy

Terug
Naar boven