crypt0read
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 196
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Misschien was Josef klaar met Mariahad gekund, maar hij roept nog "why should i role over......." dus ik betwijfel het.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien was Josef klaar met Mariahad gekund, maar hij roept nog "why should i role over......." dus ik betwijfel het.

Volgens mij trekt dit beroep alleen nog maar antisociaal uitschot aan. Hopen dat met dit beeldmateriaal wat gedaan zal worden, maar meestal blijven ze gewoon doorwerken zonder zelfs maar een sanctie.
Je weet niet wat hij gedaan heeft, hij maakt een trappende beweging en hij werkt niet mee. Omdat een paar chicks OMG lopen te roepen is het allemaal heel erg. Kom eerst maar met bewijsvoering (staat verder ook niets bij de beschrijving van het filmpje). Volgens mij is oom agent in de VS in bepaalde situaties gewoon bevoegd zo te handelen.
Niets aan de hand gewoon doorlopen
Vind dit nogal overdreven geweld eigenlijk, iemand die op de grond ligt slaan is gewoon laffer dan laf, dat doen zelfs wilde beesten niet..
Wat hij ook heb gedaan, die taser alleen doet zn werk wel, en met 3 man met gummyknuppels zn arm kapot slaan is nou niet bepaald bevorderlijk voor de burgelijke vrede
Heb het filmpje niet afgekeken wordt hier toch wel zo !@# agressief van.
En dan vind jij het gerechtvaardigd om iemand zo te mishandelen? Ik kan er met me kop niet bij dat mensen dat serieus vinden.
Doet me een beetje denken aan dat filmpje waarin iemands hond werd doodgeschoten door de politie. Toen waren er ook van die downies die vonden dat dat wel kon.
Een hond is niet te vergelijken imo. Als je gearresteerd wordt en je doet niet wat er wordt gevraagd is het k*t voor je dat je wordt afgeranseld, maar zolang het geen dier of kind is boeit het mij geen moer.
Het is niet alsof hij ze niet begrijpt of zo, hij kiest er zelf voor om geen instructies op te volgen.
wilde beesten eten je op terwijl je nog leeftVind dit nogal overdreven geweld eigenlijk, iemand die op de grond ligt slaan is gewoon laffer dan laf, dat doen zelfs wilde beesten niet..
Wat hij ook heb gedaan, die taser alleen doet zn werk wel, en met 3 man met gummyknuppels zn arm kapot slaan is nou niet bepaald bevorderlijk voor de burgelijke vrede

wilde beesten eten je op terwijl je nog leeft
En zonder achtergrond moet je niet oordelen. Als het één van die koppenschoppers was dan had niemand geklaagd

wut?Wat is dit nou voor bullshit..
Als 2 olifanten bullen vechten o.i.d.
durf je verstand te gebruiken![]()
Een hond is niet te vergelijken imo. Als je gearresteerd wordt en je doet niet wat er wordt gevraagd is het k*t voor je dat je wordt afgeranseld, maar zolang het geen dier of kind is boeit het mij geen moer.
Het is niet alsof hij ze niet begrijpt of zo, hij kiest er zelf voor om geen instructies op te volgen.