AndroidHealthClinic

Politie martelt man op straat (Long Beach)

Heb het er toch altijd moeilijk mee om te oordelen over iets waar je de achtergrond niet van weet.. Enige wat je hier ziet is een man op de grond en agenten die hem op z'n buik willen krijgen.
Vreemd dat niemand zich afvraagt waarom ze hem tazeren + knuppelen terwijl ze met 5+ man erbij staan?
Als dit een normale situatie zou zijn springen ze erop en flippen ze hem gewoon over, waaruit ik concludeer dat er een goeie reden moet zijn waarom ze dit niet zo doen.

Trouwens beter haat je op die man.. 1man die niet op z'n buik wil gaan liggen -> 7+ agenten zijn ervoor nodig om die mtf'er te laten doen wat ze vragen.. Waar denk je dat ze hun loon van halen? juist ja.

Volgens mij trekt dit beroep alleen nog maar antisociaal uitschot aan. Hopen dat met dit beeldmateriaal wat gedaan zal worden, maar meestal blijven ze gewoon doorwerken zonder zelfs maar een sanctie.

Ja gelijk iedereen is hetzelfde natuurlijk.

oeeiii grote tegen big battle wordt dit denk ik :rolleyes:

Rodney King! Rodney King! Rodney King!

Lol, een oude maat van mij die mij niet meer wilt zien:( Zei altijd tegen mij: "ik ga je Rodney Kingen!!!!!:mad:"

O ja, de reden waarom hij mij niet meer wilt zien, is omdat hij heeft geaccepteerd dat hij blind is geworden. De kl***zak!

Vind dit nogal overdreven geweld eigenlijk, iemand die op de grond ligt slaan is gewoon laffer dan laf, dat doen zelfs wilde beesten niet..

Wat hij ook heb gedaan, die taser alleen doet zn werk wel, en met 3 man met gummyknuppels zn arm kapot slaan is nou niet bepaald bevorderlijk voor de burgelijke vrede

Heb het filmpje niet afgekeken wordt hier toch wel zo !@# agressief van.

Je weet niet wat hij gedaan heeft, hij maakt een trappende beweging en hij werkt niet mee. Omdat een paar chicks OMG lopen te roepen is het allemaal heel erg. Kom eerst maar met bewijsvoering (staat verder ook niets bij de beschrijving van het filmpje). Volgens mij is oom agent in de VS in bepaalde situaties gewoon bevoegd zo te handelen.

Niets aan de hand gewoon doorlopen

En dan vind jij het gerechtvaardigd om iemand zo te mishandelen? Ik kan er met me kop niet bij dat mensen dat serieus vinden.

Doet me een beetje denken aan dat filmpje waarin iemands hond werd doodgeschoten door de politie. Toen waren er ook van die downies die vonden dat dat wel kon.

• Topic Starter Topic Starter
Vind dit nogal overdreven geweld eigenlijk, iemand die op de grond ligt slaan is gewoon laffer dan laf, dat doen zelfs wilde beesten niet..

Wat hij ook heb gedaan, die taser alleen doet zn werk wel, en met 3 man met gummyknuppels zn arm kapot slaan is nou niet bepaald bevorderlijk voor de burgelijke vrede

dat snappen de meeste goochems hier schijnbaar niet, ze hebben trouwens al in het begin zijn tanden eruit geslagen met een knuppel.

Ziek man, wat een pijn moet die man hebben aaaargh.

Uberhaupt tasers zijn in talloze gevallen al dodelijk gebleken, doe maar wat volt minder dan.

Heb het filmpje niet afgekeken wordt hier toch wel zo !@# agressief van.

En dan vind jij het gerechtvaardigd om iemand zo te mishandelen? Ik kan er met me kop niet bij dat mensen dat serieus vinden.

Doet me een beetje denken aan dat filmpje waarin iemands hond werd doodgeschoten door de politie. Toen waren er ook van die downies die vonden dat dat wel kon.

Een hond is niet te vergelijken imo. Als je gearresteerd wordt en je doet niet wat er wordt gevraagd is het k*t voor je dat je wordt afgeranseld, maar zolang het geen dier of kind is boeit het mij geen moer.
Het is niet alsof hij ze niet begrijpt of zo, hij kiest er zelf voor om geen instructies op te volgen.

Een hond is niet te vergelijken imo. Als je gearresteerd wordt en je doet niet wat er wordt gevraagd is het k*t voor je dat je wordt afgeranseld, maar zolang het geen dier of kind is boeit het mij geen moer.
Het is niet alsof hij ze niet begrijpt of zo, hij kiest er zelf voor om geen instructies op te volgen.

Dus als jij een boete krijgt en je gaat er tegen in, of je hebt een keer gedronken en doet niet gelijk wat een agent zegt, vind je het prima dat je helemaal de graftyphus ingeslagen wordt?
Vind het een triest vertoon, zeker omdat 99% van de agenten in vrije tijd grote r**ards zijn, maar met hun uniform aan ineens denken dat ze kempi zijn..

wilde beesten eten je op terwijl je nog leeft :rolleyes:
En zonder achtergrond moet je niet oordelen. Als het één van die koppenschoppers was dan had niemand geklaagd

Ik had een zwarte man verwacht die gemarteld werd.

"Sir, did you smoke marijuana?"

- Uhhh, no.

"SIR! I need you to remain calm!"

- But...

"OK tase his ass".

Als mijn katten een taser hadden, dan had ik er ook regelmatig zo bij gelegen. De shit zou helemaal escaleren als ze met die pootjes wapenstokken zouden kunnen hanteren.

Dat is wel te vergelijken, het gaat er om dat het buitenspoorig is.

De politie is er toch om mensen te beschermen? en niet om diezelfde mensen af te ranselen? wat mij betreft mag zoiets alleen als het niet anders kan omdat de situatie anders gevaarlijk wordt en dat is hier duidelijk niet het geval.

Terug
Naar boven