MuscleMeat

Politie martelt man op straat (Long Beach)

Volgens mij trekt dit beroep alleen nog maar antisociaal uitschot aan. Hopen dat met dit beeldmateriaal wat gedaan zal worden, maar meestal blijven ze gewoon doorwerken zonder zelfs maar een sanctie.

en hier ga je weer met deze opportunistische nonsense...

Moet ms toch eens een reply voor je wall of text doen in het ander topic, ook al is het gebaseerd op ad hominems en conjecture, anders denk je nog dat je gelijk hebt.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
is helemaal geen nonsense en die video bewijst het al.

en hier ga je weer met deze opportunistische nonsense...

Moet ms toch eens een reply voor je wall of text doen in het ander topic, ook al is het gebaseerd op ad hominems en conjecture, anders denk je nog dat je gelijk hebt.

Van alle ''nonsence'' reacties qoute jij ook alleen Big T, over ''opportunistische nonsense'' gesproken, hypocriet.

• Like
Waarderingen: mat
Van alle ''nonsence'' reacties qoute jij ook alleen Big T, over ''opportunistische nonsense'' gesproken, hypocriet.

omdat ik zijn achtergrond voor deze fallacy weet uit andere topics, de rest neem ik niet serieus.

T is enorm anti-autoritair en elk geval van mishandeling probeert hij in zn voordeel te gebruiken om het naar alle politiekorpsen in de wereld te verleggen. Misbruik van macht is eigen aan de mens en moet gelimiteerd worden.

Empirisch bewezen alternatief = ???

Laatst bewerkt:
omdat ik zijn achtergrond voor deze fallacy weet uit andere topics, de rest neem ik niet serieus.

T is enorm anti-autoritair en elk geval van mishandeling probeert hij in zn voordeel te gebruiken om het naar alle politiekorpsen in de wereld te verleggen. Misbruik van macht is eigen aan de mens en moet gelimiteerd worden.

Empirisch bewezen alternatief = ???

empirisch bewezen ofwel niet uit de theorie maar uit de praktijk wetenschappelijk onderzoek

je bedoelt speculatie dat dat überhaupt voorkomt of dat dat het geval is bij diegene in dit filmpje?

Weet ik niet, dan zou jij eerst specifieker moeten zijn wat jij bedoelt

---------- Post added 5 September 2013 at 23:16 ----------

Heb het filmpje niet afgekeken wordt hier toch wel zo !@# agressief van.

En dan vind jij het gerechtvaardigd om iemand zo te mishandelen? Ik kan er met me kop niet bij dat mensen dat serieus vinden.

Doet me een beetje denken aan dat filmpje waarin iemands hond werd doodgeschoten door de politie. Toen waren er ook van die downies die vonden dat dat wel kon.

Of ik dat gerechtvaardigd vind? Misschien wel, misschien niet. Zou ik toch eerst de feiten moeten weten waarom hij daar uberhaupt ligt.

Ik was het overigens niet eens met dat de politie die hond toen doodschoot. Maar daar heb ik ook de toedracht kunnen waarnemen. Bij het filmpje van OP kan ik dat niet, dus kan ik daar ook niet over oordelen.

Een echte vent word geen agent! Tuut tuut k***kerjuut
Een echte man word brandweerman! Tuut tuut k***kerjuut!

POLITIE h**ren VAN JUSTITIE

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een echte vent word geen agent! Tuut tuut k***kerjuut
Een echte man word brandweerman! Tuut tuut k***kerjuut!

POLITIE h**ren VAN JUSTITIE

Je weegt 69 kg, jij hebt nog geen recht van spreken ecto. Ik vind dat ze ook in Nederland jochies die dit soort shit naar een agent roepen best voor de ogen van iedereen mogen tazeren tot ze in hun skinny jeans plassen en ze dan een boete geven voor wildplassen.

Terug
Naar boven